Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka apua!

Vierailija
20.05.2020 |

Nyt kun siirryttiin pois metholeista niin minä, säännöllisen epäsäännöllinen polttaja kaipaan apua. Aikaisemmin olen polttanut Pall Mall metholia siinä valkoisessa askissa, eli kaikista miedointa. Onko siitä vastaavaa ei metholia vai mikä olisi tosi mieto light tupakka? Help.

Joo joo, fiksuinta olisi lopettaa, tiedän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menthol.

Vierailija
2/28 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Kirjoitin KOLME kertaa menthol väärin, mutta kysymys olisi edelleen sama :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

metholista metadoniin käy nissen tie.

Vierailija
4/28 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tupakointi on noin jumalattoman vaikeaa, niin eikö olisi helpointa olla kokonaan ilman...?

Vierailija
5/28 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tupakointi on noin jumalattoman vaikeaa, niin eikö olisi helpointa olla kokonaan ilman...?

Ei se oikeastaan ole jumalattoman vaikeaa, itseasiassa aika helppoa näin täysi-ikäisenä :D 

Nyt tämä lakimuutos vaan hetkellisesti vaikeutti tätä.

Vierailija
6/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän nyt voisi joku vastata ihan vattuilematta? Minulla on sama ongelma: tähän saakka paloi Pall Mallin valkoista vihreällä raidalla, mutta nyt pitäisi löytää joku yhtä mieto tai miedompi mentholiton. Kaupassa tai kioskissa ei pääse askeja saati pitoisuuksia tutkimaan, koska tupakat säilytetään oven takana eikä myyjäkään saa kertoa, mitä siellä on. 

Vierailija
7/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa L&M silver on mietoa hönkyä

Vierailija
8/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana apua!

Vierailija
9/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tähän nyt voisi joku vastata ihan vattuilematta? Minulla on sama ongelma: tähän saakka paloi Pall Mallin valkoista vihreällä raidalla, mutta nyt pitäisi löytää joku yhtä mieto tai miedompi mentholiton. Kaupassa tai kioskissa ei pääse askeja saati pitoisuuksia tutkimaan, koska tupakat säilytetään oven takana eikä myyjäkään saa kertoa, mitä siellä on. 

Intuitiolla harmaa L&M vois olla lähellä

Vierailija
10/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieto Chesterfield?

Vierailija
11/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sama onglema käynnissä kun poltin LM vaalean vihreä että mitä tilalle.. lm sininen on varaan lähinnä. Vihreitä ei enään myydä mitään merkkiä niin todella hankala..

Vierailija
12/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on menthol.

Troolikalastettu!

Vierailija
14/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, minä poltin ihan samaa Pall Mallia. Sellaisen vihjeen löysin että ostat miedointa (mitä se on, en osaa sanoa kun en ole polttanut kuin vihreätä Pall Mallia), sen jälkeen haet Citymarketista tai R-Kioskilta Fricz -makukortin (0,79€/kortti), sujautat sen askiin tunniksi tai kauemmaksi ajaksi ja kuulemma tulee mentholitupakkaa. Itse hain eilen kolme korttia (lakritsi, blueberry-menthol ja tavallinen menthol) ja kokeilen tänään. 

Vierailija
15/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä miedoista löytyy ainakin harmaa LM, valkoinen PS, valkoinen/harmaa PallMall. Sitten uutena on tullut myös West polar, vaaleansininen aski.

Vierailija
16/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sininen aski tai Mariborin valkokultaisen askin lighttia. Samaa paskaa ne kaikki on.

Vierailija
17/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakan maustaminen makukorteilla saattaa jäädä lyhytaikaiseksi. Ministeriö pohtii parhaillaan, voidaanko nekin kieltää."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006511543.html

Vierailija
18/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tupakan maustaminen makukorteilla saattaa jäädä lyhytaikaiseksi. Ministeriö pohtii parhaillaan, voidaanko nekin kieltää."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006511543.html

Joojoo, mutta siihen asti mennään näillä. Sen jälkeen alkaa todennäköisesti salakuljetus Venäjältä. 

En muutenkaan tajua, miksi miedoin tupakka piti lopettaa, luulisi että järkevämpää olisi ollut lopettaa näiden punaisten ja vahvojen myynti...

Vierailija
19/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen Nortti.

Vierailija
20/28 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry sähkltupakkaan niin makuja riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi