Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana vapaus! Maailma auki lapsettomalle sinkulle 27-vuotiaalle naiselle <3

Vierailija
20.05.2020 |

ero oli elämäni paras päätös! en aio enää ikinä ottaa kumppania elämäni riippakiveksi

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että aloittajallekin kelpaisi saman tien jos tulisi joku rikas mies tyrkylle. Kyllä alkaisi kummasti taas parisuhde maistumaan.

Vierailija
42/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes 10 vuoden päästä huomaat olevasi vieläkin lapseton ja miehetön ja liian rupsakka kenellekään. Hyvää loppuelämää.

Ei kovin moni 37v vielä rupsakka ole :)

Varsinkaan lapsettomat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes 10 vuoden päästä huomaat olevasi vieläkin lapseton ja miehetön ja liian rupsakka kenellekään. Hyvää loppuelämää.

Näin 37v lapsettomana sinkkunaisena tämä hymyilytti. Kyllä, olen edelleen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja se on ihanaa. Olen myös huomattavasti paremman näköinen kuin 10 vuotta sitten. Elämä on nyt parhaimmillaan enkä edelleenkään tarvitse tähän ketään vaatimaan, vinkumaan, mustasukkailemaan, riitelemään, sotkemaan, murjottamaan. Mahtavaa herätä onnellisena jokaiseen rauhalliseen aamuun.

Kuulostat upealta..

Kiitos, tunnen oloni sellaiseksi ;).

Vierailija
44/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha voi kuinka katkeraa! Kyllä 10 ja jopa 40 vuoden päästä voi olla onnellinen vapaudesta, lapsettomuudesta ja sinkkuudesta!

Niin varsinkin kun elämäntarkoituksena ei ole olla kaunis ja haluttava miesten silmissä. Se on vaikeastiymmärretävä asia joillekkin. Minulle ura on tärkeää.

Vierailija
45/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 24v nainen ja parisuhteessa, lapsia ei suunnitelmissa ainakaan muutamaan vuoteen. Jos minulle tulisi"kahlittu" olo niin ottaisin eron. Eli ei, en koe mitenkään olevani "vangittu" vaan ihan vapaa tekemään kaikkea mitä haluan. Toki sekin on mahtavaa jos joku viihtyy sinkkuna, me ollaan kaikki erilaisia. Toiset haluaa sinkkuelämän, toiset perhe-elämän ja toiset jotain siltä väliltä. Kaikki nuo on ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja!

Vierailija
46/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 24v nainen ja parisuhteessa, lapsia ei suunnitelmissa ainakaan muutamaan vuoteen. Jos minulle tulisi"kahlittu" olo niin ottaisin eron. Eli ei, en koe mitenkään olevani "vangittu" vaan ihan vapaa tekemään kaikkea mitä haluan. Toki sekin on mahtavaa jos joku viihtyy sinkkuna, me ollaan kaikki erilaisia. Toiset haluaa sinkkuelämän, toiset perhe-elämän ja toiset jotain siltä väliltä. Kaikki nuo on ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja!

Ei tuo liittynyt aiheeseen mitenkään.

Vierailija
47/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset väittelee tämmösestä asiasta? Mitä hitsin väliä sillä on, onko jollain tuntemattomalla naisella lapsia tai ukkoa vai ei? 😆😆

Koskee ihan samalla tavalla aloittajaakin, jolle tuntuu olevan ongelma perheelliset ja parisuhteessa elävät naiset.

Ei miehet jaksa keskenään tällaisia asioita edes ajatella. Hankkikaa jotain mielekkäämpää tekemistä itsellenne.

Vierailija
48/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieli ehtii vielä muuttua.

Vierailija
49/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27? Nauti vielä kun voit, peräseinä tulee kohta vastaan.

Aina tulee joku katkera ketjuun. :D Tiesitkö, että kauniille ja itsevarmoille naisille on kysyntää läpi elämän.. miesten kohdalla en sanoisi niinkään varmaksi..

Nope.

Hyvännäköisillä vanhemmilla miehillä on läpi elämän kysyntää, yli kolmekymppistä hyvännäköistä naista ei ole olemassakaan.

Tämä. Naisilla on huippu siinä 25-vuotiaana viimeistään ja sitten alkaa tasainen lasku, kun miehen arvo puolestaan alkaa vain kasvamaan 30-vuotiaana.

Vierailija
50/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, mutta mikset hyväksy sitten tuota asiaa? Koko keskustelu loistaa sitä, että olet epävarma tilanteestasi. Ei sinun tarvitsisi tehdä tällaisia aloituksia palstalle jos oikeasti olisit onnellinen.

T: toinen lapseton nainen jolla ei tarvetta tehdä vastaavanlaisia aloituksia

Vierailija
51/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 37v lapsettomana sinkkunaisena tämä hymyilytti. Kyllä, olen edelleen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja se on ihanaa. Olen myös huomattavasti paremman näköinen kuin 10 vuotta sitten. Elämä on nyt parhaimmillaan enkä edelleenkään tarvitse tähän ketään vaatimaan, vinkumaan, mustasukkailemaan, riitelemään, sotkemaan, murjottamaan. Mahtavaa herätä onnellisena jokaiseen rauhalliseen aamuun.

Näin 37v lapsettomana sinkkumiehenä tämä hymyilytti. Kyllä olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja se on ihanaa. Olen myös huomattavasti vielä rumemman näköinen kuin 10v sitten. Elämä on nyt parhaimmillaan, haluaisin löytää jonkun jonka kanssa viettää aikaa, nauraa, harrastaa, makoilla sylikkäin ja rakastaa. Mahtavaa herätä toiveikkaana jokaiseen rauhalliseen aamuun, että tulisikohan se oikea tänään vastaan.

M37

Vierailija
52/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vähän tuksuaaninen tapa kirjoittaa.

Ai luoja mä rakastan Suomen kieltä😍

Tajusin heti mitä tarkoitit!

Vierailija
53/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nuoruudesta ja vapaudesta ap❤️

Vierailija
54/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 24v nainen japarisuhteessa, lapsia ei suunnitelmissa ainakaan muutamaan vuoteen. Jos minulle tulisi"kahlittu" olo niin ottaisin eron. Eli ei, en koe mitenkään olevani "vangittu" vaan ihan vapaa tekemään kaikkea mitä haluan. Toki sekin on mahtavaa jos joku viihtyy sinkkuna, me ollaan kaikki erilaisia. Toiset haluaa sinkkuelämän, toiset perhe-elämän ja toiset jotain siltä väliltä. Kaikki nuo on ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja!

Se kahlittu olo tulee viimeistään sitten, kun mies monin eri vihjein alkaa vihjaamaan sukunsa jatkamista. Huomaat, ettei mies ole sinua ottanut sen vuoksi, että saisit nauttia ja elää vapaana hänen rinnallaan, vaan suvunjatkajaksi ja ne kakkosnaiset saavat lopulta tuon sinun nykyisen roolisi.

Ei mies kovin kauaa katsele kotonaan naista, joka ei täytä kaikkia niitä roolivaatimuksia mitä naisella parisuhteessa odottaa. Katsos vain..

Vierailija
55/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27? Nauti vielä kun voit, peräseinä tulee kohta vastaan.

Ai mitä ihanaa katkeruutta ja naiskateutta :)

Vierailija
56/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 24v nainen japarisuhteessa, lapsia ei suunnitelmissa ainakaan muutamaan vuoteen. Jos minulle tulisi"kahlittu" olo niin ottaisin eron. Eli ei, en koe mitenkään olevani "vangittu" vaan ihan vapaa tekemään kaikkea mitä haluan. Toki sekin on mahtavaa jos joku viihtyy sinkkuna, me ollaan kaikki erilaisia. Toiset haluaa sinkkuelämän, toiset perhe-elämän ja toiset jotain siltä väliltä. Kaikki nuo on ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja!

Se kahlittu olo tulee viimeistään sitten, kun mies monin eri vihjein alkaa vihjaamaan sukunsa jatkamista. Huomaat, ettei mies ole sinua ottanut sen vuoksi, että saisit nauttia ja elää vapaana hänen rinnallaan, vaan suvunjatkajaksi ja ne kakkosnaiset saavat lopulta tuon sinun nykyisen roolisi.

Ei mies kovin kauaa katsele kotonaan naista, joka ei täytä kaikkia niitä roolivaatimuksia mitä naisella parisuhteessa odottaa. Katsos vain..

Näin.

Vierailija
57/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, että aloittajallekin kelpaisi saman tien jos tulisi joku rikas mies tyrkylle. Kyllä alkaisi kummasti taas parisuhde maistumaan.

Lakkaa asettamasta kohduille hintalappuja. Sylettää erityisesti uusrikkaat joidenka mielestä kaikki naiset on myytävänä.

Vierailija
58/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa vielä yhtä nuori

Vierailija
59/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin moni 37v vielä rupsakka ole :)

Nyt olikin muuten aika erikoinen kommentti. Ootko ikinä nähnyt suomalaista 37 vuotiasta miestä tai naista? Valtaosin ollaan kyllä rupsahdettu aika huolella, sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
60/66 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on aivan liian aliarvostettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä