Ihana vapaus! Maailma auki lapsettomalle sinkulle 27-vuotiaalle naiselle <3
ero oli elämäni paras päätös! en aio enää ikinä ottaa kumppania elämäni riippakiveksi
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ootko sattunut uutisia seuraamaan?
Nyt on semmonen covid-pandemia.
Se pikkasen rajottaa.
Ap sanoi, : en aio enää ikinä ottaa kumppania elämäni riippakiveksi
Kommenteista ja alapeukuista näkee miten katkeria lapselliset ja oravanpyörään sidotut naisihmiset ovat lapsettomille naisille..
Oikea asenne aloittaja 😊
Kumpa kaikki nuoret tytöt oivaltaisivat tuon.
Toki itse olen sitä mieltä, että lapset kannattaa tehdä mahdollisimman nuorena. Sinulla on kuitenkin pitkään vielä "vaara" tulla perheenäidiksi ja vanhana se vie sinulta loppuelämän kokonaan.
Nuorena ne menee siinä muutenkin räpeltäessä. Vanhana on vielä parempi olla 100% vapaa.
No nauti olostasi. Itse tykkään olla parisuhteessa, lapseton kyllä olen :)
Ja joku sanoi että sinkkuus on kamalaa..
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista ja alapeukuista näkee miten katkeria lapselliset ja oravanpyörään sidotut naisihmiset ovat lapsettomille naisille..
Näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Fantasioivat vapaasta sinkkuelämästä ja mies köyrii nuorempien kanssa nalkuttavan vaimon selän takana. :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27? Nauti vielä kun voit, peräseinä tulee kohta vastaan.
Aina tulee joku katkera ketjuun. :D Tiesitkö, että kauniille ja itsevarmoille naisille on kysyntää läpi elämän.. miesten kohdalla en sanoisi niinkään varmaksi..
Nope.
Hyvännäköisillä vanhemmilla miehillä on läpi elämän kysyntää, yli kolmekymppistä hyvännäköistä naista ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sattunut uutisia seuraamaan?
Nyt on semmonen covid-pandemia.
Se pikkasen rajottaa.Ap sanoi, : en aio enää ikinä ottaa kumppania elämäni riippakiveksi
sekin näyttää olevan vaikeastiymmärrettävä asia... kun heti aletaan syyllistämään, että parhaat päivät menneet kohta ap.lta.
Ihanaa voimaantumista! You go gurl! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
No nauti olostasi. Itse tykkään olla parisuhteessa, lapseton kyllä olen :)
Nää sinkkutytöt on sellaisia joiden poikakaverit ajavat Kawasakitautista pyörää ja juovat koronaolutta. Super duper tartuttajia:)
Kohta sataa tulta ja tulikiveä!!
Pommikoneet harjoittelee jo Tengelen tautipesäkkeessä:)
Miks parisuhteet ja lapsi liitetään aina yhteen? Ihmiset voi olla parisuhteessa, vaikka ei ole lapsia tai aikomuksiakaan tehdä lapsia. Samalla myös sinkuilla voi olla lapsia edellisistä suhteista.
Miksi nuo asiat aina yhdistetään?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa voimaantumista! You go gurl! Ihanaa!
Voimaannutaan ydhessä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Fantasioivat vapaasta sinkkuelämästä ja mies köyrii nuorempien kanssa nalkuttavan vaimon selän takana. :3
Miehet köyrii joka tapauksessa naisten selän takana:)
Sikoja kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes 10 vuoden päästä huomaat olevasi vieläkin lapseton ja miehetön ja liian rupsakka kenellekään. Hyvää loppuelämää.
Näin 37v lapsettomana sinkkunaisena tämä hymyilytti. Kyllä, olen edelleen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja se on ihanaa. Olen myös huomattavasti paremman näköinen kuin 10 vuotta sitten. Elämä on nyt parhaimmillaan enkä edelleenkään tarvitse tähän ketään vaatimaan, vinkumaan, mustasukkailemaan, riitelemään, sotkemaan, murjottamaan. Mahtavaa herätä onnellisena jokaiseen rauhalliseen aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27? Nauti vielä kun voit, peräseinä tulee kohta vastaan.
Aina tulee joku katkera ketjuun. :D Tiesitkö, että kauniille ja itsevarmoille naisille on kysyntää läpi elämän.. miesten kohdalla en sanoisi niinkään varmaksi..
Nope.
Hyvännäköisillä vanhemmilla miehillä on läpi elämän kysyntää, yli kolmekymppistä hyvännäköistä naista ei ole olemassakaan.
Empiirisen tutkimukseni mukaan, ei ikä ole viehättävyyttäni juuri nakertanut, sillä edelleen vielä näin vanhana (46-vuotiaana) saan jatkuvasti jaella pakkeja miehille. Ikäluokassa 25-60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet köyrii joka tapauksessa naisten selän takana:)
Sikoja kun ovat.
No kyllä monet naisetkin köyrii miesten selän takana 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes 10 vuoden päästä huomaat olevasi vieläkin lapseton ja miehetön ja liian rupsakka kenellekään. Hyvää loppuelämää.
Näin 37v lapsettomana sinkkunaisena tämä hymyilytti. Kyllä, olen edelleen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja se on ihanaa. Olen myös huomattavasti paremman näköinen kuin 10 vuotta sitten. Elämä on nyt parhaimmillaan enkä edelleenkään tarvitse tähän ketään vaatimaan, vinkumaan, mustasukkailemaan, riitelemään, sotkemaan, murjottamaan. Mahtavaa herätä onnellisena jokaiseen rauhalliseen aamuun.
Kuulostat upealta..
Vierailija kirjoitti:
on se lopunelämän vankila!
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha voi kuinka katkeraa! Kyllä 10 ja jopa 40 vuoden päästä voi olla onnellinen vapaudesta, lapsettomuudesta ja sinkkuudesta!
Siis av on ihan liekeissä tänään! :DD