Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko veljeni sairas mieleltään ?

Enjaksaenääpelätä
20.05.2020 |

Mitenköhän tämän jutun aloittaisi.. Minulla on siis 5v vanhempi veli joka on kokoikänsä aiheuttanut vanhemmillemme vaikeuksia ja huolta. Ensinnäkin hänellä on peliongelma, jo silloin kun isovanhempamme elivät oli hän teininä käynyt äitimme käsilaukulla varastamassa rahaa kun olimme siellä juhlimassa juhannusta.. Ja varastelua on siis jatkunut tähän päivään asti "mä otan sieltä rahat mistä vaan saan". Rahojen vieminen jatkuvasti on vain pientä.. Hän saattaa mm. Vainota kaupungilla meitä sukulaisiaan ja vittuilla +uhkailla väkivallalla. Kuvitelkaa tilanne missä eläkeikäinen äitinne joutuu oman poikansa jahtaamaksi keskellä kaupunkia eikä pääse tältä pakoon tämän käyttäytyessä akressiivisesti. Ainoastaan silloin kun seurassa on ulkopuolisia on näistä tilanteista päässyt pakeneman. Hänelle ja hänen vaimolleen +lapsilleen pitäisi antaa erityisoikeuksi. He mm. Käyttävät äidin kotia kakkoskämppänään kesäisin väkipakolla.. Koska heidän lapsensa haluavat leikkiä isolla pihalla.. Jos olen myös käymässä ja äitimme on tehnyt ruokaa todetaan "vain meidän lasten pitää syödä" ja mulkoillaan häijysti mikäli erehdymme syömään. Jos heidän tahtoonsa ei taivuta on sen jälkeen haukkumisen ja vainoamisen riski todella korkea... Pelkään liikkua joskus kaupungilla koska pelkään veljeäni, kerran oli varastanut äidiltäni vara-avaimen kämppääni ja tullut täältä etsimään rahaa ja alkoholia.. Tietää että minulla on pieni baarikaappi. Ja arvokkaita tavaroita.. Viimeinen niitti sattui viimekesänä kun hoidimme heidän lapsiaan.. Veljeni uhkasi kännissä kotiin tullessaan käydä päällemme.. En jaksa tätä enää ja olenkin muuttamassa toiselle paikkakunnalle syksyllä.
Miten selviän kesästä? Ja mitä mieltä olette onko veljeni vaimoineen niin normaali kun väittää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo aiemmin tehty lasu, niin miten sossut ei oo huomanneet mitään sun veljes käytöksesi... Veikkaan kertomas mukaan narsistiksi.

Vierailija
22/25 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette ole ottaneet yhteyttä poliisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos veljeni saisi tietää että olemme ottaneet poliisiin yhteyden.. Emme tiedä mitä hän tekisi...Muutto tapahtuu jonain päivänä syksyllä.. Mutta tää tuntuu niin kamalalta. Ettei sitä pysty käsittämään ellei oo itse kokenut.

Vierailija
24/25 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä aihetta vielä, eli siis tilanne on parantunut luojan kiitos huomattavasti. Olemme saaneet katkaistua välit .. Vaimo ei näe veljessäni edelleenkään mitään vikaa.. Vaikka käyttäytyy tätäkin kohtaan hyvin... Noh sanotaan nyt vaikka kontrolloivasti.. Lapset asuvat kotonaan edelleen.. Ilmeisesti osaavat peitellä asioiden oikean laidan todella taitavasti.. Vaikka toisaalta lapset on kasvatettu niin, että poliisia tulee pelätä.. Olen surullinen, että lasten tilanteeseen ei ole puututtu paremmin..

Vierailija
25/25 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu että olet saanut välit kätki! Lapset ovat nyt viranomaisten vastuulla, heidän tilanteelleen et voi mitään. Nyt keskityt huolehtimaan itsestäsi <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän