Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa uneni

Vierailija
20.05.2020 |

Olen jo ainakin puolen vuoden ajan nähnyt usein unta, jossa keskeisin asia on se, että menetän liikuntakykyni, yleensä myös puhekykyni. Toisinaan minulla on jonkinlainen liikuntakyky, mutta kehoni koordinaatio on aivan hukassa. Muutaman kerran olen unessani alkanut tehdä kuolemaa, kun kehoni vain pysähtyy vähä vähältä.

En koe unta sinällään pelottavaksi, enkä unessakaan ole aivan kauhuissani, mutta hämmentävä uni on. Epätodellinen. Etenkin aamuisin on hyvin vaikeaa päästä hereille, kun herätyskello soi, koska olen niin vakuuttunut että en pääse sängystä ylös, saatikka että pystyisin edes herätyskelloa sammuttamaan. Välillä tuntuu että se hereille havahtuminen tapahtuu kuin jostain syvästä koomasta, niin että en ensin edes osaa hengittää, ja sitten haukkaan keuhkot täyteen ilmaa ja hengitys alkaa taas pelaamaan.

Osaako joku tulkita tätä unta? Unista ennustamisiin en niinkään usko, mutta luulen että unista voi tulkita jotakin näkijän nykytilanteesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi taustalla.

Vierailija
2/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo stressiä mulla saattaa ollakin. Noista unista jää aina sellainen sekava tunne, että onko tuo halvaantumisen tms. tila mulle enemmänkin mieluinen vai epämieluinen, vaiko molempia, vaiko ei kumpaakaan niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä mennä aikaisemmin nukkumaan. Voimat palaavat, myös uniin.

Vierailija
4/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unesi merkitsee, että olet jumissa elämässäsi jollain tavalla.

Vierailija
5/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet että valveelämästäsi puuttuu kontrolli ja et oikein tiedä mitä sinun tulisi tehdä.

Vierailija
6/6 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Menen yleensä aika aikaisin nukkumaan, vähän ennen klo 21, koska arkiaamuisin pitää herätä aikaisin. Jumissa ja ei kontrollia - sellaista elämäni on tainnut olla vähän lapsesta saakka. En osaa pitää puoliani jne. Viime yönä erityisesti oli samalla jotakin ongelmaa keuhkoissa, en saanut hengitettyä kunnolla. Tämän tajusin vasta kun mua tuli siinä unessa auttamaan joku ihana ensihoitaja, jonka oli tarkoitus alunperin tulla auttamaan jotakin ihan toista. Vasta hän sai mut kunnolla tajuamaan, että en todellakaan ole kunnossa. Hän oli ihanalla tavalla huolissaan musta ja vaikutti siltä, että voisi auttaa mua. Koen usein tulevani vain sivuutetuksi, vaikka mikä olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi