Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuisit Muumilaaksossa, mihin asiaan sinulla menisi ensimmäiseksi hermo?

Vierailija
20.05.2020 |

Itseä alkaisi v*tuttaa se, ettei Nuuskamuikkunen osaa soittaa kuin kahta kappaletta.

Kommentit (636)

Vierailija
41/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi avoimien ovien kulttuuri kyllä saattais alkaa nyppiä aika nopeesti. Mun kotini ainakin todellakin lukitaan yöksi, prkl. 

Vierailija
42/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo, kun minulle tuli mieleen että mitenkä saisin seksielämäni järjestettyä muumilaaksossa? Kyllä siellä turhautuisi jos ei muuta olisi tarjolla kuin pannukakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisulin ja Mörön syrjiminen.

Haisuli on periaatteessa vähemmän ilkeä ja v-mäinen kun Pikku Myy, mutta silti kaikki ovat hänelle ilkeitä.

Mörkö on yksinäinen ja kun hän yrittää hakea seuraa, uhataan pyssyllä.

Jo pikkulapsena ihmettelin noita.

Samaa mieltä Möröstä, mutta toisaalta muumien puolustukseksi Mörköhän jäädyttää kaiken ympäriltään. Kuningasrubiinijaksoissa Mörkö ei kuitenkaan ole tehnyt mitään väärin, ja silti kohdellaan kuin rikollista.

Mutta kyllähän Haisuli on pahempi kuin Pikku Myy. Pikku Myyn temput on lähinnä rasittavia jäyniä, mutta Haisuli esim. telkesi tahallaan näkymättömän Ninnin loukkoon, josta ei päässyt pois. Sinne Ninni olisi jäänyt nääntymään kuoliaaksi.

Vierailija
44/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumipapan tapaan ottaa vieraat vastaan haulikon kanssa.

Onkohan edes aseenkantolupaa Muumipapalla?

Eiköhän poliisimestari sellaisen voi kirjoittaa kortinläiskimisen ja pontikanjuonnin ohessa.

Vierailija
45/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koko muumiperhettä. Tossun alla oleva marttyyri-mahdollistaja Muumimamma, jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin toisten palveleminen 24/7. Omalla käytöksellään myös mahdollistaa muiden sikailun. Muumipappa ei edes tee mitään töitä mutta on olevinaan jotenkin hirveän tärkeä. Muumipeikko kaappihomo pitää yllä kulissiliittoa ääliön Niiskuneidin kanssa vaikka on rakastunut Nuuskamuikkuseen. Yök!

Vierailija
46/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että ei muumitaloa lukita yöksi.

Ja että pitäisi jaksaa koko talvi nukkua vain syömällä masu täyteen havunneulasia.

Vierailija
47/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin JOS asuisin... Täällä mua ärsyttää kaikkein eniten nää tyyppien honotus- tai kämätysäänet.

Vierailija
48/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuneitiin. Itsekeskeisin hahmo ikinä.

Lapset tykkäävät katsoa muumeja ja pyörittelen silmiäni aina kun Niiskuneiti kehuskelee omaa kauneuttaan ja kiukuttelee Muumipeikolle.

Kamalimpia ovat ne jaksot, joissa Niiskuneiti hyppää vieraan cowboyn kyytiin ja viettää siellä yön ja hykertelee sitten aamulla miten ihanaa on kun Muumipeikko ja cowboy taistelevat hänestä ja toinen on sitten se kun Taikuri lupaa koko kylälle kolme toivetta ja Niiskuneiti pinnallisuuttaan toivoo uudet silmät ja kiukuteltuaan tovin Muumipeikko tuhlaa toiveen saadakseen Niiskuneidin toiveen kumottua.

Vierailija
49/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, kun siellä koko talvi vaan nukutaan ja yksi hiippari lähtee aina pitkälle matkalle. Kuolisin tylsyyteen.

Vierailija
50/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että siellä on liian vähän porukkaa ja menoja. Koko ajan joutuisi katsomaan samoja naamoja, ja tekemisestä olisi varmasti puutetta.

Vierailija
51/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nukkuisivat talven - mitäs helkkaria minä silloin tekisin?

Vierailija
52/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kaljaa.

Vierailija
53/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muumeihin. Pappa ryypiskelee pihalla, kukaan ei käy duunissa ja talolla ravaa koko ajan ihmeporukkaa ja bailataan yömyöhään hiljaisuussäännöistä välittämättä. Välillä muutetaan majakkasaarelle ihan vaan huvin vuoksi, tosi tasapainoisen kuuloista.

Vierailija
54/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riestasteluun. Eikös Nuuskamuikkusella ja Pikku Myyllä ole ollut jotain silmäpeliä? Ovat käsitykseni mukaan kuitenkin sisaruksia, tahi sisarpuolia.

Vierailija
55/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa kaljaa.

Minä lisäisin vaapukkamehuun hiivaa ja sokeria.

Vierailija
56/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa kaljaa.

Eikö väkevät maistu? Poliisimestari ja muumipappahan dokailee korttia pelatessaan.

Vierailija
57/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa kaljaa.

Pappa keittää pontikkaa, ja meri tuo tämän tästä rannalle viskiä ja oopiumia.

Vierailija
58/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että siellä eletään miten lystätään vastuusta välittämättä. Eivätkös Mamma ja Pappakin vain lähteneet jossain jaksossa omille teilleen "seikkailemaan" ilman, että kertoivat kenellekään? Lapset saivat sitten itse huolehtia itsestään, ja Muumipeikko ikävöiden huuteli isää ja äitiä (tuo kohta muuten osui minuun pienenä ja lujaa, koska pelkäsin hirveäsi, että omat vanhempani hylkäisivät minut).

Vierailija
59/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa kaljaa.

Vaapukkapontikkaa! Oi nam.

Vierailija
60/636 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappaan. Siellä se vain täysihoidossa omassa huoneessaan muistelee nuoruuttaan.

Muumipappahan on kirjailija. Jos hänen nuoruuden jutuista maksetaan, niin mikä jottei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi