Jos asuisit Muumilaaksossa, mihin asiaan sinulla menisi ensimmäiseksi hermo?
Itseä alkaisi v*tuttaa se, ettei Nuuskamuikkunen osaa soittaa kuin kahta kappaletta.
Kommentit (636)
Siihen että taloa ei lukita yöksi ja porukkaa ramppaa sisään koko ajan.
menisi hermot jos viettää tylsää pannukakut ja höpötystä -elämää muumien kanssa, mutta voisin lähteä kiertävän kelluvan teatterin mukaan (mikäli mukana ei olisi sitä yhtä mäkättävää teatterimummoa/jos tulisin toimeen) tai sitten viettäisin aikaa muumipeikko&pyrstötähti jaksossa jossa pelätään ja ihmetellään pyrstötähteä, salaa ehkä toivoisin että meteoriitti putoaisikin johonkin ettei odotus ja pelkääminen olisi turhaa.
Siihen, ettei minulla olisi peräaukkoa, eikä genitaaleja. Eikä housuja. Ummettaisin vaan vuodesta toiseen. Olettaen, että olisin muumi.
Siihen, että poliisi on olemassa ainoan tumman takia.
Pikkumyyhyn. Niiin ärsyttävä tyyppi että hukuttaisin varmaan siihen puroon.
Siis puhutaanko uusista muumeista vai vanhoista??
Niiskuneitiin. Ärsyttävä wannabe-rinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen, ettei minulla olisi peräaukkoa, eikä genitaaleja. Eikä housuja. Ummettaisin vaan vuodesta toiseen. Olettaen, että olisin muumi.
Oletko nähnyt Nuuskamuikkusen tai Haisulin peräaukkoa?
Siihen kun duunaat itsellesi polttopuita varastoon, että varmasti riittää talven yli, vain todetaksesi että ne on pöllitty kokkoon joka paloi ehkä kolme minuuttia.
Ne työttämät siellä jotka vaan lojuu pensaiden juurella, ovat varmaan kännissä.
Kun ei oo yhtään markettia lähellä!
Tunnusmusiikkiin, joka pärähtäisi soimaan ties milloin. Myös hattivatit voisivat ottaa hermoon.
Jatkuva kaikki hillonkeitto ja säilöminen, voi kristus!
Vessan täydellinen puuttuminen. Sitä ei löydy yhdestäkään kartasta, joihin on merkitty ulkorakennukset.
Piisamirotta halusi käydä yöllä puskapissalla, mutta missään ei kerrota kuinka hän hoiti ison hädän.
On kyllä aika lailla anaalivaiheeseen juuttuneita kommentoijia. Eikös tuo sama vanha vitsi ole jo kerrottu riittävän monta kertaa.
Aliisaan menis hermot, se ei antais mulle kun sitä kiinnostaa vaan ne noitahommat. Onpa hienoa.
Siihen jos muumipappa puhuukin oikeasti Ville Haapasalon äänellä... aaargh. "Terve!!! Tämä on 30 päivää muumilaaksossa!!!"
Vierailija kirjoitti:
Inhoan koko muumiperhettä. Tossun alla oleva marttyyri-mahdollistaja Muumimamma, jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin toisten palveleminen 24/7. Omalla käytöksellään myös mahdollistaa muiden sikailun. Muumipappa ei edes tee mitään töitä mutta on olevinaan jotenkin hirveän tärkeä. Muumipeikko kaappihomo pitää yllä kulissiliittoa ääliön Niiskuneidin kanssa vaikka on rakastunut Nuuskamuikkuseen. Yök!
Kommenttisi perusteella et ymmärrä muumeja ollenkaan.
Minusta olisi kiva nähdä Muumilaakso aikuiseen makuun-versio.
Siihen, että muumipappa jättää tyynesti kodin- ja lastenhoidon mamnan vastuulle. Itse vaan saapastelee pitkin pihoja, kirjoittaa ja nukkuu riippukeinussa, kun toinen raataa keittiössä.