Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vikalla raskausviikolla 15 km kävelyä per päivä!

Vierailija
19.05.2020 |

Kyllä on eräs perhebloggari reipas, miten tuo on edes mahdollista? Kirjoittaa että synnytystä edeltävällä viikolla hän käveli keskimäärin 15 km päivässä. Eikö liitoskivut sun muut ole kamalat? Itse vaapuin tuossa vaiheessa ja sattui kamalasti, kävelin kyllä päivittäin. Onko tuossa jo vähän pakkomiellettä liikunnasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin ihan viimeisille viikoille asti puuhommissa ja kiipeilin klapikasoille, kävin koiran kanssa reippailla lenkeillä yms. Raskaus on yksilöllinen.

Vierailija
2/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkomiellettä liikunnasta ja taitaa tällä bloggaajalla olla terveellisyydestä ylipäätään. Brownietkin tehdään perheelle kikherneistä kun halutaan tietää mitä niissä varmasti on sisällä ja jotta ovat mahdollisimman terveellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä monenlaista Hulluutta. Voi tulla sydänvika kun on muutenkin kaksinkerainen työ .

Vierailija
4/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin vielä lasketun ajan jälkeenkin, ihan tarkoituksella kävin myös jokusen sataa porrasta kävelemässä joka päivä, että synnytys lähtisi käyntiin. Liitoskivut minulla ajoittuivat itseasiassa aikaisemmin raskauteen, ja voin fyysisesti oikein hyvin ihan lopussa, käveleminen ei ollut millään tapaa raskasta, eikä oikeastaan se portaidenkaan kävely.

Ei ollut kyseessä mikään pakkomielle, raskauden ensimmäisellä puolikkaalla en liikkunut oikeastaan yhtään, kun pahoinvointi oli niin järkyttävää, joten oli ihana päästä liikkeelle kun siitä tuli taas mahdollista. Ihmiset, ja raskaudet, on erilaisia.

Vierailija
5/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, on yksilöllistä. Mulla ei ole kokemusta mistään liitoskivuista. Ja kolme lasta mulla on. Ja liikkunut olen aina ihan loppuun asti. Esim. hiihtänyt järven jäällä kunnon lenkkejä sekä pyöräillyt ja kävellytkin. Mutta ei mulla pahoinvointiakaan ole raskauksien missään vaiheissa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi