Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt yliopiston proffaan

Vierailija
19.05.2020 |

Hän oli aina ennen minun kohtaan todella ystävällinen, mukava ja kyseli kuulumisia tuttavallisesti.
Sen jälkeen kun kirjoitin erääseen lehteen alamme meetoo-ongelmasta, proffastani on tullut toisenlainen: äksy ja muutenkin töykeä.

Tiedättekö, tuntuu niin pahalta kun tajuaa, että proffa on ollutkin ystävällinen mahdollisesti vain sen takia, että hänellä on ollut jotain taka-ajatuksia. Tulee sellainen epäluottavainen olo elämää ja erityisesti miehiä kohtaan.
Ajattelin, että tämä melko vanha (miespuolinen) proffa olisi sydämeltään hyvä ja viisas. Taisin olla niin väärässä. Olen myös pettynyt omaan ihmistuntemukseeni.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua ottaa riskiä, että pitäisit häntä metoo-miehenä. Tekee yli ja on äksy.

Vierailija
2/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien työ meni hukkaan. Itseänikin kyllä ottaisi pannuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaistot pelaa. Ei uskalla olla edes arkisen kohtelias, ettet kilahda. Sitä saa, mitä  tilaa.

Vierailija
4/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös proffa, joka oma-aloitteisesti kutsui minut kerran kävelylle, kun pyysin häneltä sähköpostilla yhtä kirjasuositusta. Hän lainasi minulle kirjojaan, ja alkuun olin sitä mieltä, että ehkä tästä voisi saada kivoja syvällisiä keskusteluja aikaan. Saihan siitä, mutta proffa alkoi lenkkien lisäksi kutsua minua myös syömään ravintolaan ja olisi kutsunut omaan kotiinsakin iltapalalle, mutta en mennyt milloin minkäkin tekosyyn varjolla. Hän oli sinkku ja kotoisin muualta kuin yliopistokaupungistani, ja antoi ymmärtää, että kaipasi ystäviä. Proffa muuttui kuitenkin hyvin etäiseksi ja lakkasi juttelemasta kokonaan, kun jossain lenkkikeskustelussa nousi ilmi, että olen suhteessa.

Vierailija
5/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää ota oppilaikseni tyttöjä tai naisia. En halua mitään epäilyksiä osakseni. Olen sivutoiminen pianon opettaja.

Vierailija
6/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ikäeroa?

Vierailija
7/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tiedetään millä arvosanoja saadaan hilattua ylöspäin.

Vierailija
8/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas juu miituu. Minä en voi valita asiakkaitani, mutta naisten tullessa huoneeseeni pyydän jättämään oven auki oli kyseessä sitten kuinka henkilökohtaisia asioita tahansa. Terveisin yliopiston professori

Vierailija
9/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko naiset todella, että miehet haluavat keskustella naisten kanssa syvällisiä ilman seksin mahdollisuutta?

Vierailija
10/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proffalla sitä olisi pätäkkää...

Vierailija
11/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas juu miituu. Minä en voi valita asiakkaitani, mutta naisten tullessa huoneeseeni pyydän jättämään oven auki oli kyseessä sitten kuinka henkilökohtaisia asioita tahansa. Terveisin yliopiston professori

Juupa juu, onpa täällä palstalla nyt yhtäkkiä oikea miespuolisten akateemisten ja ammattilaisten ryntäys :D :D :D Tosi uskottavaa!

Vierailija
12/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tienaa enemmän lentäjä vai proffa?

Vierailija
13/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei saa, jos ei tajua antaa

Vierailija
14/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesuojeluvaistot pelaa. Ei uskalla olla edes arkisen kohtelias, ettet kilahda. Sitä saa, mitä  tilaa.

Seuraavaksi voi kirjoittaa työpaikkakiusaamisesta. :) Kiukkuisuus ei ole hyviä käytöstapoja.

Vierailija
15/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decanus kirjoitti:

silloin ei saa, jos ei tajua antaa

Ei mua nämä palstan älyvapaat kommentit harmita eikä sureta, koska tiedän millainen hiirukka siellä linjoilla kirjoittelee.

Mutta proffa, joka on antanut itsestään hyvän ja humaanin kuvan, mutta ei sitä ilmeisesti olekaan, tekee surulliseksi.

Vierailija
16/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp. Normaalit käytöstavat pitäisi osata proffankin. 

Vierailija
17/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös proffa, joka oma-aloitteisesti kutsui minut kerran kävelylle, kun pyysin häneltä sähköpostilla yhtä kirjasuositusta. Hän lainasi minulle kirjojaan, ja alkuun olin sitä mieltä, että ehkä tästä voisi saada kivoja syvällisiä keskusteluja aikaan. Saihan siitä, mutta proffa alkoi lenkkien lisäksi kutsua minua myös syömään ravintolaan ja olisi kutsunut omaan kotiinsakin iltapalalle, mutta en mennyt milloin minkäkin tekosyyn varjolla. Hän oli sinkku ja kotoisin muualta kuin yliopistokaupungistani, ja antoi ymmärtää, että kaipasi ystäviä. Proffa muuttui kuitenkin hyvin etäiseksi ja lakkasi juttelemasta kokonaan, kun jossain lenkkikeskustelussa nousi ilmi, että olen suhteessa.

Ei se ole seksin este!

Vierailija
18/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole seksin este!

Vierailija
19/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai ihan professori siellä kirjoittelee. :D

Vierailija
20/35 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu, onpa täällä palstalla nyt yhtäkkiä oikea miespuolisten akateemisten ja ammattilaisten ryntäys :D :D :D Tosi uskottavaa!

Tätä aina ihmettelen. Jos joku kertoo, mitä tekee, palstalla ei uskota. Aivan kuin ei akateemisia olisi joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi