Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häntäluukipu ja peräaukon seudun kipu kun alkanut istumaan

Vierailija
19.05.2020 |

Ennen en kovinkaan paljoa istunut ja nyt kun olen alkanut istumaan useamman tunnin päivässä niin häntäluu on lievästi kipeä. Ainoastaan istumisasennossa tuntuu kipua, ei seisoessa tai maatessa. Pelkään peräsuolisyöpää. Jos kasvaimeen sattuu siksi kun istun nyt enemmän ja jotenkin se joutuu puristuksiin? Vai olisiko se vain tottumiskysymys? Kuitenkin useamman vuoden olen istunut tuolilla max tunnin päivässä ja nyt saatan istua monta tuntia. Pyörälläkin äsken ajoin ja kipuili...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko se pakko istua?  haloooo

ja ei tietenkään voi harrastaa liikuntaa

Vierailija
2/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuoli?

Peräpukamat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onko se pakko istua?  haloooo

ja ei tietenkään voi harrastaa liikuntaa

Ennen olen aina maannut. Viimeisen puolen vuoden aikana olen alkanut tekemään kävelylenkkejä ja ruvennut olemaan pystyssä. Ap

Vierailija
4/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono tuoli?

Peräpukamat?

On huono tuoli. Peräpukamista en ole tietoinen. Ehkä oudokseltaan ottaa häntäluuhun. Ylipainoakin on 30kg. Ap

Vierailija
5/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakun lekuriin ja se katsoo sinne pyllyyn. Vaikkei siellä siltikään välttämättä mitään näy jos joku hermostoperäinen vaiva, itsekin kävin tähystyksessä asti ja mitään ei löytynyt.

Vierailija
6/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja ennen istuin sängyllä kun olin tietokoneella. Nykyään istun tuolilla. Outoa takamukselleni? Asento ja alusta vaihtunut... ap

Vierailija
7/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla se ei ollut suinkaan kasvain vaan paise. Erittäin yleinen tuolla kohdalla, jos sikiöaikana on jäänyt soluja kuroutumatta oikein. 

Jos sitä niin henkesi on turvassa, mutta hoitotoimet epämiellyttäviä ja kivuliaita. 

Vierailija
8/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutakun lekuriin ja se katsoo sinne pyllyyn. Vaikkei siellä siltikään välttämättä mitään näy jos joku hermostoperäinen vaiva, itsekin kävin tähystyksessä asti ja mitään ei löytynyt.

Mitä oireita sinulla oli?

Vierailija
9/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuota pari kertaa. Menee ohi kun välttelee liikaa istumista. Jatkossa sitten muistaa pitää taukoja ja liikkua niin ei tulekaan kovin helpolla.

Vierailija
10/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mikään syöpä on. Eikähän johdu liiasta istumisesta ja huonosta tuolista. Erilaisia ergonomisia vaihtoehtoja on olemassa.

Vierailija
11/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oireita sinulla oli?

Kipua ja ulostamispakkoa niin ettei pystynyt vessassakaan asioida ja jos liikaa punnasi niin tuli aivan valtava kipu joka kesti muutaman minuutin kunnes meni ohi. Istuminenkin tietysti teki vaikeaa. Senverran helpottanut, että enää ei ole kuin ajoittaista lievää kolotusta jossain häntäluu-peräreikä tienoolla ja silloin ei oikein viitsi kovalla alustalla istua.

Vierailija
12/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan vanha kunnon PUKAMA. Mulle tuli synnytyksessä sellainen ja ei lähde pois, on ollut jo 9 vuotta (enkä tod mene terveyskeskuksen omalääkärille joka on mies, näyttämään sitä).

Pukama säteilee hermokipua häntäluuhun ja kova tuoli pahentaa asiaa. Välttelen istumista ja töissä on onneksi sähköpöytä.

Vierailija
13/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä oli ihan kasvain eikä paise, häntäluun alla.

Kaikki kasvaimet eivät ole syöpää nääs.

Ap:lle: kannattaa käydä tutkituttamassa asia lääkärillä. Pukamiin on itsehoito mutta nli erikoistumattomat solut ilmeisesti herkästi leikataan pois, vaikka eivät olekaan syöpää, saattavat sellaisen ilmeisesti kehittää herkemmin kuin tavalliset solut.

Vierailija
14/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buttplug pois sieltä.

Vierailija
15/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäluun viereiset lihakset ovat joskus jumissa, niitä voi hieroa.   Huono verenkierto, tätä monet eivät tiedä.

Samoin kuin selkärangan viereiset lihakset ylipäätään.  Voi saada oikein tällin kun saa veren kiertämään, ei siinä mitään seksuaalista ole, lapaluiden kohdalla sama juttu, outo kutina joka on oikeasti kipua.

Vierailija
16/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä peppusexiä esim. 2 kertaan viikossa ?

Zinc

Vierailija
17/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli ummetuksesta.:D

Vierailija
18/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä oli ihan kasvain eikä paise, häntäluun alla.

Kaikki kasvaimet eivät ole syöpää nääs.

Ap:lle: kannattaa käydä tutkituttamassa asia lääkärillä. Pukamiin on itsehoito mutta nli erikoistumattomat solut ilmeisesti herkästi leikataan pois, vaikka eivät olekaan syöpää, saattavat sellaisen ilmeisesti kehittää herkemmin kuin tavalliset solut.

Miten sinun oireet alkoivat? Minulla on selkeästi tuolilla istumisen jälkeen alkanut. Istun sisällä halvassa Tokmannin polyrottinkisessa puutarhatuolissa :D Nyt ostin pyörän ja ajoin monen vuoden tauon jälkeen 15min, 4km ja en varmaan pysty useampaan päivään ajamaan. Ap

Vierailija
19/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet keski-ikäinen mies niin suosittelen eturauhastutkimusta. 

Vierailija
20/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet keski-ikäinen mies niin suosittelen eturauhastutkimusta. 

En ole. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi