Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittääkö muita, kun on vieraita tulossa kylään?

Vierailija
19.05.2020 |

Minulla on ihme juttu. Jännitän aina, kun joku on tulossa kylään, oli se sitten joku kaveri, appivanhemmat tai vaikka omat vanhemmat. Ja sanottakoon, että meillä käy harvoin vieraita. Kavereiden kanssa nähdään yleensä ulkona, appivanhempia taas tapaamme heidän luonaan ja omat vanhempani asuvat niin kaukana, että kerran vuoteen tulevat yökyläilemään.

Joka ikinen kerta, alan noin puoli tuntia ennen sovittua tuloaikaa jännittämään. Minulla menee vatsa sekaisin ja tulee huono olo. Lisäksi en osaa ottaa rennosti ja vaikka lukea, kyttään vaan kelloa että kauanko enää. Kiertelen ympäri huushollia katsomassa, että ei ole mitään likaa missään tai mitään "noloa" näkyvillä. Kun vieraat tulee, niin jännitys kohta lakkaa enkä enää mieti unohtuiko likaiset sukat jonnekin näkyville. En myöskään jännitä itse kylään menoa, mutta aina tämä sama juttu jos joku on tulossa meille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut korjaajat/asentajat tms. ahdistaa. Meille tuli astianpesukone vähän aikaa sitten ja tuontiaika oli klo 15-18 välillä. Onneksi ne tuli jo klo 16, mutta ihan kamalaa kun ei tiedä milloin ne tulee. Että uskaltaako vessaan mennä vai soiko ovikello siinä samassa.

Vierailija
2/3 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siivoan just ennen ja se stressaa, mutta olen aina kaiken silti valmiiksi saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ihan sama :D Oon miehellekin sanonu joskus vieraita odottaessa et nyt en pysty istumaan yhessä rennosti sohvalla, vaan jännityksen takia pakko seistä tai muuten olla "valmiustilassa" avaamaan ovea heti ovikellon soidessa. Tosi tuttujen kanssa ei tollasta jännitystä mulle tosin tule, esim jos mun omat vanhemmat tulee kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi