Tiedättekö sen tunteen kun joidenkin ihmisten seurassa tulee selittämätön levollinen olo
Mistä tämä johtuu? Rentoudun ja rauhoitun ja olo kehossa on aivan mieletön. Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (45)
Eikö se rauha ole myöskin olemassa siinä joka tämän kokee. Molemmissa on hyvä energia.
Minun isäni sanoi aikanaan, että hän tiesi äitini olevan se oikea siitä, että hän oli ensimmäinen ja ilmeisesti ainoa ihminen, jonka kanssa hänelle tuli rauha.
Itse ajattelen, että kyse on rentoutumisesta. Tulee fiilis, että toinen ei vaadi mitään, ei arvostele, ei syytä mistään, eikä hänen seurassaan tarvitse jännittää.
No jokuu jari sillanpää tulee mieleeen. Se tuleee siitä miten asiat suhteutttaa.
Kirkossa on levollista
Kirkkorakennus pihamaineen, urut, penkit, maalaukset, hiljaisuus <3
En tiedä. Mulle on sanottu, että mun kanssa tulee tuollainen olo. Jännää on vain se, ettei tunne aina ole molemminpuolinen. Joskus on, joskus ei.
Olisi jännää tietää miltä siitä toisesta sillä hetkellä tuntuu joka tän tunteen aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni sanoi aikanaan, että hän tiesi äitini olevan se oikea siitä, että hän oli ensimmäinen ja ilmeisesti ainoa ihminen, jonka kanssa hänelle tuli rauha.
Itse ajattelen, että kyse on rentoutumisesta. Tulee fiilis, että toinen ei vaadi mitään, ei arvostele, ei syytä mistään, eikä hänen seurassaan tarvitse jännittää.
Tämä tiivistää koko ilmiön. Turha kireys ja kulmikkuus ja uhka poistuu.
Vierailija kirjoitti:
No jokuu jari sillanpää tulee mieleeen. Se tuleee siitä miten asiat suhteutttaa.
Se mikää pitää pitää mielesssä on että se ulkokuori näillä viihdyttäjillä on illuusiota.
Vierailija kirjoitti:
Olisi jännää tietää miltä siitä toisesta sillä hetkellä tuntuu joka tän tunteen aiheuttaa
Joskus tunnen samaa levollisuutta ja rauhaa. Joskus olo on tylsistynyt. Joskus saatan olla kiukkuinen. Olen huomannut, että mun ja toisen ihmisen tunteiden välillä ei mitenkään välttämättä ole vastaavuutta. Toiset tuntee mun kanssa oloni levolliseksi, mun oma fiilikseni taas vaihtelee.
Tiedän ja yksi kerroista jäi niin mieleen, että muistan sen vielä 25 v jälkeenkin. Ihan tuntematon henkilö, jonka kanssa satuin samaan golfryhmään. Yleensä ottaen se on harvinainen tunne. Uskon siinä olevan kyse jostain "aurasta" tms. Mistään kemiasta tai seksuaalisesta asiasta ei ole ollenkaan kyse, päinvastoin sellainen rauhaa hohkava ihminen ei ole minusta sillälailla kiinnostava ollenkaan. Joku energiakenttäjuttu se on, vastaava kuin että johonkuhun voi tuntea silmitöntä vetoa, eikä voi jörjellä käsittää, että miksi.
Tiedän tunteen.
Samoin joillakin on niin rauhoittava ääni että tuntuu siltä kuin kaikki häviää ympäriltä ja olo on niin rauhallinen.
Selittäisikö joku tämän aura-asian? Mitä tarkoittaa. Onko jokin aura molemmissa?
Vierailija kirjoitti:
Selittäisikö joku tämän aura-asian? Mitä tarkoittaa. Onko jokin aura molemmissa?
Hyvänen aika, googlaa.
Ja jokaisella on ihan oma aura.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja yksi kerroista jäi niin mieleen, että muistan sen vielä 25 v jälkeenkin. Ihan tuntematon henkilö, jonka kanssa satuin samaan golfryhmään. Yleensä ottaen se on harvinainen tunne. Uskon siinä olevan kyse jostain "aurasta" tms. Mistään kemiasta tai seksuaalisesta asiasta ei ole ollenkaan kyse, päinvastoin sellainen rauhaa hohkava ihminen ei ole minusta sillälailla kiinnostava ollenkaan. Joku energiakenttäjuttu se on, vastaava kuin että johonkuhun voi tuntea silmitöntä vetoa, eikä voi jörjellä käsittää, että miksi.
Moniii vetää varmaan siksi piriä ja amfetamiiinia etttä jaksaa vetää keikkoja vanhemmalllakin iällä. Jos se alkais höpötellä sen lapsuuusajanmuistoja niin vois alkaa luomi luppaaamaan siinä vaiheessa.
Mummoni oli sellainen, lempeä mutta aikaansaava ihminen, ei kiirehtinyt minnekään, en muista hänen koskaan toruneen lapsenlapsiaan, omalla esimerkillä näytti kuinka on hyvä olla, oli aina aikaa meille. Se levollisuus huokui jo ovea avatessa vastaan sekä jotenkin ympäröi häntä, kaikessa mitä sanoi tai teki. Vaikkapa yhdessä pihan haravoiminen rauhoitti mieltä ja pitkän aikaa oli hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Yleisnimenä, paikannimenä
Jeesus