Tampereella harrastetaan uimarantakakkoja
Kommentit (16)
Aina olen päästänyt suolen tyhjäksi uidessa. Kyllä ne sinne järveen häviää ja on hyvää ravinnetta kasveille.
Nämä ovat jokavuotisia uutisia tampereelta
Vierailija kirjoitti:
Aina olen päästänyt suolen tyhjäksi uidessa. Kyllä ne sinne järveen häviää ja on hyvää ravinnetta kasveille.
Sama täällä, tuntuu jotenkin kiihottavalta kun kelluva python ui vastaa järvellä.
Siis tätä näkee joka paikassa että lapsen peppu pestään järvessä kakkavaippaa vaihtaessa. Ne käytetyt vaipat ei välttämättä mee edes roskiin asti vaan pyörii siellä rantahiekalla päiviä.
Pienet lapset tekee siinä rannan tuntumassa kaikki tarpeensa, eikä aikuiset ohjaa yhtään miten pitäisi toimia.
Vessoja on lähes jokaisella rannalla, ei vesivessoja tosin, mutta harva näyttää käyttävän.
Aikuiset miehet ainakin kuseksii puiden juurille ja rantaheinikkoon ihan huoletta...
Naiset varmasti tekee tarpeensa enimmäkseen veteen luulen niin, koska harvemmin nähnyt että yksikään stringiperse sinne huussiin menee ja vettä vedetään 2litran tonkasta.
Ja voin sanoa että ihan on valkoista väkeä suurin osa.
Onneksi meidän perheessä on hyvä vastustuskyky vaikka muiden käytöstavat kyllä kuvottaa.
Tietenkin on myös ihmisiä jotka hoitavat hommat niinkuin pitääkin, vaihdetaan ne vaipat kosteuspyyhkeitä käyttäen ja viedään roskat roskiin. Opetetaan lapset käyttää vessaa ja mennään sinne itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, tuntuu jotenkin kiihottavalta kun kelluva python ui vastaa järvellä.
Vika ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Hyi vi..... olet oksettava.
Henna on käynyt kesälomaretkellä Tampereella?
Ja miksihän kaupunki ei hanki wessoja kyseiselle rannalle??? idiotismiä
Jaa ei tuu varmaan tuolla enää käytyä vaikka se tuossa vieressä onkin. Maauimalaan siis
Jollain voi olla esim IBS ja tällöin vessaan tai edes rannalle ei ehdi ennen kuin "tavara" tulee. Ei siinä kuule ehdi kuin vetää uikkarit tieltä ja antaa koko suolen tyhjentyä räjähtämällä... pitää tietysti kahlata koko ajan poispäin ettei joudu itse sen kaiken materian keskelle.
Suomalainen ei maksa uimarannalla vessaan pääsystä vaan mieluummin paskoo veteen.
Ulostefetissi on yllättävän yleinen.
Niin, ainahan se on noin ollut tampereella on tapana ulostaa ja uida samalla