Tiedättekö sen tunteen kun joidenkin ihmisten seurassa tulee selittämätön levollinen olo
Mistä tämä johtuu? Rentoudun ja rauhoitun ja olo kehossa on aivan mieletön. Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (45)
Juu. Tiedän. On tosi harvinainen tapauksena ja tuli oikein sellainen lämmin tunne. Siinä olis voinut olla vaikka kuinka kauan.
Täydellinen luottamus saa ihmisen rentoutumaan
Kehossa kihelmöi ja se ns lämmön tunne mikä valtaa mielen ja kehon. Siihen voisi vain jäädä.
Olen saanut satakertaisen asmr-vibat kerran erään ihmisen puhuessa. Menin täysin veteläksi.
Kyseessä oli venäläisnainen. Olen itsekin nainen ja täysheterokin vielä. Tuntemus ei ollut seksuaalinen vaan lämmin, lempeä ja kihelmöivä.
Ihmeellinen kokemus oli.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit kommunikoi.
😂
Mäkin olen kokenut vastaavaa. Ehkä seesteisyys, hyvyys ja henkinen balanssi loistaa ihmisestä.
Terapeuttini on juuri kuvatunkaltainen. Jo ensimmäisellä terapiatapaamisella tunsin oloni hyväksi.
En ehkä tunnista tuota rentoa oloa, mutta olen tavannut kaksi oikein voimakasta tunnetta aiheuttavaa ihmistä. Siis toki esim oman rakkaan puolison kanssa on rento olo, mutta en usko että tarkoitat sellaista.
Mutta siis nämä tapaamani ihmiset ovat tosi voimakkaita viboja aiheuttavia. Toisesta tulee sellainen täydellisen hyväksynnän, arvostuksen ja rakastavan humaaniuden pölähdys joka normaalisti kaltaisestani kyynikosta voisi tuntua ällön teennäiseltä, mutta on hänessä niin aitona ja puhtaana että ei voi kuin tuottaa hyvää mieltä ja sellaista tunnetta että hänen kanssaan keskustellessa kaikki ihmiset ovat turvassa ja rakastettuja. Toinen puolestaan on ihan mieletön inspiraatiomoottori, sellainen että mua hymyilyttää ajatellakin häntä ja hänen kanssaan on ihan mieletöntä tehdä töitä kun luo sen dynaamisen, haastavan ja älykkään mutta positiivisen ja humoristisen, jopa vähän itseironisen ilmapiirin missä kaikki sujuu kuin tanssi ja tiimin jäsenten tekee mieli ylittää itsensä tätä ihmistä varten (kyllä, hän on nykyään aika korkea dirikka).
Ihan mahtavia tyyppejä ja uskon että aloituksen kuvailema hahmo kuuluu samaan sarjaan. Ollapa itse samanlainen! Mutta näitä on ääriharvassa joten en tunne mitään ihmeempää pahaa oloa siitä etten ole; vain kiitollisuutta että olen jopa kaksi tällaista tyyppiä päässyt tapaamaan.
Mä olen saanut muutamalta ihmiseltä sensuuntaista kommenttia, että mun lähellä tulee hyvä ja rauhallinen olo. Olen kyllä rauhallinen ja tasainen luonne, mutta sitä en osaa sanoa, mitä kautta se sitten vaikuttaa siihen toiseen ihmiseen. Eikä se vaikuta kaikkiin.
Olet kohdannut harvinaisuuden eli tasapainoisen, henkisesti hyvinvoivan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen luottamus saa ihmisen rentoutumaan
TÄMÄ
En tiedä, mutta sen tunteen tiedän kun joidenkin seurassa tulee käsittämättömän epämukava olo.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että tämän ihmisen pelkkä läsnäolo samassa tilassa riittää saamaan tämän tunteen koko kehossa
Johan on. En usko.
Minä olen tuollainen ihminen. Minulle sanotaan aina että olemukseni hohkaa rauhaa :)
Ei todellakaan ole tuollaisia kokemuksia ollenkaan
Tuossa tilassa voisi vain leijua. Täydellisen rento ja tasapainoinen olo. Tällaisena sen koen. On onni että saan kokea jotain tuollaista. Olen kiitollinen sille joka tämän aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sen tunteen tiedän kun joidenkin seurassa tulee käsittämättömän epämukava olo.
Suurimman osan kanssa neutraali olo ja vähimmissä määrin epämukavaa ja mukavaa oloa.
Eri
Lisään vielä että tämän ihmisen pelkkä läsnäolo samassa tilassa riittää saamaan tämän tunteen koko kehossa