Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan usein oravat putoilee puista?

Vierailija
19.05.2020 |

Katselen tässä takapihan puissa hyppivää oravaa ja näyttää aika hurjalta menolta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tippuuko oravat ikinä puista? Mulla on tänä keväänä vähän liikaa riesaa yhdestä oravasta. Asun viidennessä kerroksessa ja orava on säikytellyt jo monta kertaa. Välillä vain kurkkaa parvekkeelle. Muutamia kertoja olen nähnyt sen liikkuvan siellä. Hitto että on nopea eläin.

Tykkään kyllä tyyliin kaiken mailman eläimistä. Tuohon pitää ainakin yrittää tottua. Kunhan nyt ensin lopettaisin säikkymästä sitä. Nyt jo tiedän että kun kuuluu rapinaa niin se on lähellä. Pientähän tuo on. Italiassa jonkun parvekkeelle oli tullut karhu.

Vierailija
2/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa kun katselen ikkunastani usein noiden hurjia loikkia puusta puuhun. Kyllä nyt luulisi joskus lipsahtavan oravillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt 2 tapausta. Molemmat taisi olla poikasia, jotka ei osannut vielä arvioida hyppymatkoja. Mökillä oravavaavi tippui katonvälistä suoraan tyhjään mehukanisteriin. Hassuja eläimiä.

Vierailija
4/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa voi tippua. Kyllähän ne muuten aina jonnekin laskeutuu jollain tapaa :)

Vierailija
5/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasille varmaan tapahtuu vahinkoja.

Tyttäreni oli kerran leikkikentällä seisomassa, kun yhtäkkiä oravanpoikanen kiipesi jalkaa pitkin päätyen hiuksiin. Mieheni sen sieltä nosti läheisen männyn rungolle.

Vierailija
6/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat putoilla jatkuvasti, häntärotat! Onneksi asuinmaassani noita ei ole, mutta muistan inhottavia oravajuttuja Suomesta. Jaiks.

Vierailija
7/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaksi kertaa tänä keväänä oravan poikasen putoavan katon rajasta. Ensin talon katolta terassin matolle ja toisella kertaa varaston katolta nurmikolle. Kumpikaan ilmalento ei juuri vauhtia hidastanut. 

Vierailija
8/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kysymys!

Pihlajanmarja päissään varmaan useinkin.

Himassa kurrerouva naputtaa sitten kimittävästi "Kwuurr, nuurr"

Tarkoittaa, että taas sika on kännissä.

Vierailija
9/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasille varmaan tapahtuu vahinkoja.

Tyttäreni oli kerran leikkikentällä seisomassa, kun yhtäkkiä oravanpoikanen kiipesi jalkaa pitkin päätyen hiuksiin. Mieheni sen sieltä nosti läheisen männyn rungolle.

Hyvä kohtaaminen ja kiva lapsuusmuisto. Ellei lapsi sitten säikähtänyt kauheasti.

Poikasia tippuu pesästä, mutta emot hakee ne takaisin. Emot saattaa muuttaa ja kantaa isojakin poikasia pesästä toiseen.

Vierailija
10/10 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kaksi kertaa tänä keväänä oravan poikasen putoavan katon rajasta. Ensin talon katolta terassin matolle ja toisella kertaa varaston katolta nurmikolle. Kumpikaan ilmalento ei juuri vauhtia hidastanut. 

Taitaa olla pesä katonvälissä. Meidän mökillä oli ja ne vaavit kurkisteli sieltä ihmisten touhuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan