Miksi karsastat parinvalinnassa lapsellisia parikymppisiä sinkkuja?
Ei se lapsi seurustelua estä.. Onhan ne lapsivapaat.. eikä lapset ikuisesti pieniä ole..
Kommentit (29)
On niin nuoria kun ite lähempänä 40v.
Iso ikäero helposti vääristää tasa-arvoa, tasaveroisuutta. Ne on itselle tärkeitä parisuhteessa kun toivon semmoista tiimisuhdetta.
Lapsista tykkään kyllä mutta joskus aikuisten takia kuviot voivat näyttää tosi myrkyllisiltä.
Noh. Ensinnä lapsista on arjessa haittaa. Arki pyörii aina joka tapauksessa pelkästään lapsen ehdoilla ja kumppani tuskin edes ymmärtää, että toiselle osapuolelle se lapsi ei ole yhtä tärkeä kuin hänelle. Ja mukana voi tulla hankala ex.
Mutta sitten kyllä mulla on vähän näkemys siitä, että nuorena lapsen tehneet ovat jollain tavoin vähän "viallisia". Yleensä koulutus on matala ja jää matalaksi. Jotenkin näihin nuorena lapsensa saaneisiin osuu niitä, jolla on jollainlailla elämänhallinnallisia tai mielenterveysongelmia.
Joten, että eipä mulle tätä. Ohitan.
En usko, että minulla on mitään yhteistä parikymppisten miesten kanssa. Lapset eivät haittaa, mikäli ovat jo teini-ikää lähestyviä tai vanhempia. t. n49
No miettikää tätä, ennenkuin pullauttelette niitä lapsia maailmaan.
Koska en halua elää mitään prismaperhe-elämää!
Nainen, 28 vee.
Yleensä kaikki ei ole ns. kotona, jos 20-vuotias on jo äiti. Tuskin koulutusta, tuskin toimeentuloa. ammatillista kunnianhimoa ei ainakaan.
Haluan lapsivapaan tulevaisuuden. SIksi.
On jo. Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä ja elatusmaksuvelvollisia.