Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sä olet huomannut tai oppinut koronan myötä?

Vierailija
19.05.2020 |

Tuleeko mitään mieleen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muistuttaa minua siitä, että ihmisen elämässä ei mikään asia kestä kuin tietyn määrätyn ajan jota ihminen ei voi itse hallita tai päättää.

Toinen on se, että kannattaa elää hetkessä iloiten siitä mitä minulla on. Eikä miettiä mitä minulta puuttuu.

Olla ystävällinen ja kohtelias kaikille ihmisille.

Vierailija
22/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että työnteko on yliarvostettua. Hyvin vähällä pärjää, ja tästä lähin aion pärjätäkin. Eipä haittaa talouslamat ja työttömyys kun omat kulut on 600 euroa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraa, kun säästetään väärästäpaikasta ja vedetään mielenterveyspalvelut alas. Kiitos teille täällä päivittäin sekoileville koronapöhköille. Olette todellakin avanneet silmäni näkemään miten huonosti joillekin menee.

Vierailija
24/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helposti ihmiset vaipuu joukkopsykoosiin.

Vierailija
25/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suuri osa ihmisistä on yksinkertaisia ja itsekkäitä.

Olen tehnyt tismalleen saman havainnon, mutta todennäköisesti täysin päinvastaisesta syystä. Olen täysin pöyristynyt ihmisten alttiudesta syyllistää muita mm. väärin ulkoilemisesta, väärin kaupassa käymisestä, väärin kasvattamisesta jne. Nämä uskomattoman kapeakatseiset, uniikit lumihiutaleet kuvittelevat olevansa ainoita, jotka ymmärtävät tehdä kaiken oikein kytätessään muiden toimintaa maskiensa takaa, hyppiessään tien laidalta pusikkoon solvauksia huudellen jos ohi kävellessä turvaväli uhkaa mennä kahdeksi sekunniksi 95 senttiin. Heidän harhaisessa maailmassaan HE toimivat oikein ja MUUT tyhmyyttään väärin.

Ymmärtämättä, että muut ovat samassa veneessä, ja että jokainen yrittää selviytyä tästä ajasta parhaan kykynsä mukaan, ohjeistuksien mukaisesti. Toiset yrittävät katsoa asiaa hieman eteen päin, ja koska näyttää siltä ettei tilanteesta lähiaikoina päästä irti, on hysterisointi hyödytöntä.

Sen sijaan, että vaaditaan muita toimimaan samalla lailla kuin itse - mikä juuri on tyhmää ja itsekästä - kaikkein tiukimmin rajoituksia noudattavien ja kaipaavien tulisi itse ajoittaa ja sijoittaa liikkumisesta niin, että jatkuvia konflikteja ei tule. Muiden syyllistäminen ja haukkuminen on antanut kuvan arasta, itsekkäästä ja epämiellyttävästä kansasta. Nyt jos koskaan on syytä tsempata toisia, ja luoda yhteenkuuluvuuden tunnetta eristäytyminen ja kategorisoinnim sijasta. Tästä selvitään kyllä!

Vierailija
26/26 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten epäsosiaalisuus ei olekkaan pahasta. Ulkomailla on tapauksia, jossa jotkut jopa lähtevät oman käden kautta kun eivät kestä karanteenia. Suomessa taas ei monenkaan elämä muuttunut paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi