Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nostaako keskenmeno seuraavan kierron Hgi (?)-pitoisuutta?

Vierailija
05.07.2006 |

mulla oli kaksi testi kaapissa ja sain niihin molempiin yhtä vahvat viivat peräkkäisinä päivinä. Keskenmeno tapahtui pari viikkoa sitten. Oliko sattumaa (ovulaatio) vai näkyykö km jotenkin ovistikuissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla oli kaksi testi kaapissa ja sain niihin molempiin yhtä vahvat viivat peräkkäisinä päivinä. Keskenmeno tapahtui pari viikkoa sitten. Oliko sattumaa (ovulaatio) vai näkyykö km jotenkin ovistikuissa?

Jos sulla on kaks viikkoo sitten ollut kesken meno niin se raskaushormoonitasohan laskee pikkuhiljaa alaspäin keskenmenon jälkeen. Voi olla mahdollista, että sulla vielä hcg:tä on sen verran ollut, että testi on näyttäny plussaa. Itselläni oli keskenmeno äitienpäivänä ja jouduin kahden viikon ajan kerran viikossa käymään verikokeessa, jotta nähtiin hcg:n on lähteneen laskemaan. Viimesellä kerralla se hcg arvo oli vielä 50.

T: Sinttuliini

Vierailija
2/3 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja minä viisas lueskelin tota sun juttuas jälkeen päin ja puhuitkin aivan erihormoonista joten anteeksi tyhmyyteni ;)..pitäs aina ottaa silmä käteen ja katsoa tarkasti mistä puhutaan.. hehhee... voi että mä olen dorka!! No mut ei se mitään ;)

T:Sinttuliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistikuthan (ainakin suurin osa) näyttää myös raskauden. Raskaustestit ei kuitenkaan ovista (tämä vain sivuhuomautuksena) Ja tämä on tosi, johtuu siitä, että vaikka ovatkin eri hormoneja on niiden rakenne hyvin samantyyppinen ja ovistestit tunnistaa nämä molemmat. Saattaa siis olla, että sulla on ollut HCG:tä elimistössä sen keskeytyneen raskauden jälkeen ja testi näytti sen. Tai sitten ovis :) Ei ne kaksi viivaa tyhjästä siihen tule, jompaakumpaa hormonia on löytynyt.