Kuka ihme menee Sex Tape Suomeen?
Niin. Voisiko joku auttaa ymmärtämään minua? Miten noilla ihmisillä on ton jälkeen mitään auktoriteettiä yhtään missään? Mikä saa ihmisen avautumaan parisuhteensa seksielämästä koko kansan näköradiossa?
Minä en ymmärrä millään, ja tuomitsen tuollaiset ihmiset täysin sosiaalisesti vaajavaisiksi friikeiksi. Mutta haluaisin ymmärtää, voiko joku auttaa?
M21
Kommentit (72)
Siinä ohjelmassa käsitellään aika olennaisia ja yleisiä parisuhteiden ongelmia. Nimi on aika raflaava, mutta ohjelmassa keskustellaan usein tärkeitä juttuja. Jokainen vakavassa parisuhtees elänyt ymmärtää ja pystyy samaistumaan. Itse yllätyin ohjelmasta positiivisesti.
Ap lienee vähän liian nuori ymmärtääkseen ohjelmaa. Palataan asiaan, kun olet elänyt ja asunut vakavassa parisuhteessa muutsman vuoden. Ei tuo olekaan mikään jonnejen ohjelma.
Näytetäänkö tossa ohjelmassa jotain kotona tehtyjä seksi videoita, vai mistä toi nimi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Siinä ohjelmassa käsitellään aika olennaisia ja yleisiä parisuhteiden ongelmia. Nimi on aika raflaava, mutta ohjelmassa keskustellaan usein tärkeitä juttuja. Jokainen vakavassa parisuhtees elänyt ymmärtää ja pystyy samaistumaan. Itse yllätyin ohjelmasta positiivisesti.
Olen ollut elämäni rakkaudessa, mutta nykyään vain kierrätän rakkautta oman rikkinäisyyteni vuoksi. Mutta en olisi voinut kuvitellakkaan, että oltais meidän seksielämästä muille puhuttu. Paitsi ehkä ystäväpariskuntien kesken, mutta että televisioon? Oikeasti? Eikä nuo ongelmat kovin yleisiltä kuulosta, vai käykö moni mies maksullisissa parisuhteen aikana? Etenkin, kun maksulliset naiset ovat yleensä rikkinäisiä ihmisiä eivätkä todellakaan nauti siitä.
Voitko argumentoida vähän lisää, yritän päästä samaan perspektiiviin. En haluaisi vain leimata ja tuomita, vaan edes ymmärtää tuon toisen näkökulman, jotta voin olla sen jälkeen varma mielipiteestä.
'
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee vähän liian nuori ymmärtääkseen ohjelmaa. Palataan asiaan, kun olet elänyt ja asunut vakavassa parisuhteessa muutsman vuoden. Ei tuo olekaan mikään jonnejen ohjelma.
Minustakin tuo ohjelma on pelkästään typerä ja nolo. En voi mitenkään uskoa, että kukaan normaalijärjellä varustettu menee moiseen idioottimaiseen ohjelmaan. Ja olen yli 50-v ja ollut naimisissa 25 v.
Vierailija kirjoitti:
Näytetäänkö tossa ohjelmassa jotain kotona tehtyjä seksi videoita, vai mistä toi nimi tulee?
No katso ruutu.fi, siinä se selviää. Parisuhteiden seksuaalisuuteen liittyvistä ongelmista siinä puhutaan. Toki siinä on kotona kuvattua videota, jokaiselta parilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nimenomaan ollut vakavassa parisuhteessa, ja minulla on todella paljon hyviä ystäväpariskuntia. Kyllä me monien kanssa puhutaan avoimesti, eikä tuo nolo ohjelma ole mitenkään vaikuttanut asiaan tai edistänyt sitä. Osallistujat menevät liian pitkälle avautuessaan televisiossa tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tuo ohjelma on pelkästään typerä ja nolo. En voi mitenkään uskoa, että kukaan normaalijärjellä varustettu menee moiseen idioottimaiseen ohjelmaan. Ja olen yli 50-v ja ollut naimisissa 25 v.
No sinne meneminen ei ehkä olekaan sulle. Vaatii hyvän itseluottamuksen, rohkeutta ja uskoa siihen että ohjelma voi auttaa aika montaa ihmistä samojen ongelmien kanssa. Lisäksi voi saada apua omaankin elämäänsä. Ei tuonne kukaan herkkis uskallakaan mennä.
Seksistä on ok ja tärkeää puhua, mutta ei ketään kiinnosta sinun fantasiat, maksullisissa käymisissä yms yms. Eivätkä ne kuulu televisioon. Voi olla rebel, voi olla erilainen, mutta tuossa nuo ihmiset eivät ole mitään sellaista, vaan suoritus jää vain säälittäväksi ja n oloksi yritykseksi. Nämä ihmiset vain näyttävät, ettei heillä ole mitään sosiaalista ymmärrystä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nimenomaan ollut vakavassa parisuhteessa, ja minulla on todella paljon hyviä ystäväpariskuntia. Kyllä me monien kanssa puhutaan avoimesti, eikä tuo nolo ohjelma ole mitenkään vaikuttanut asiaan tai edistänyt sitä. Osallistujat menevät liian pitkälle avautuessaan televisiossa tuollaisia.
No älä katso. Jätä se niille, jotka ymmärtävät idean.
Vierailija kirjoitti:
Seksistä on ok ja tärkeää puhua, mutta ei ketään kiinnosta sinun fantasiat, maksullisissa käymisissä yms yms. Eivätkä ne kuulu televisioon. Voi olla rebel, voi olla erilainen, mutta tuossa nuo ihmiset eivät ole mitään sellaista, vaan suoritus jää vain säälittäväksi ja n oloksi yritykseksi. Nämä ihmiset vain näyttävät, ettei heillä ole mitään sosiaalista ymmärrystä.
AP
Et tajua sitä ideaa, se on nimenomaan pehmeiden arvojen ohjelma.
Mä haluun esille.
Me halutaan esille.
Kattokaa nyt ku me oikein rakastetaan.
Näit sä ku me rakasteltiin telkussa, hä?
"Meijän iskä ja äiskäpä on siinä lakastelu ohjelmassa!"
Ei tuossa rikota mitään tabuja, koska seksi ei ole tabu.
Seksi on vähän niinkuin alkoholi. Jotkut osaa, jotkut mokaa.
Nämä on niitä mokaajia.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Näin ohjelmasta esittelyklipin, missä lievästi ylipainoinen nainen oli kiskaissut ylleen keltaisen kureliiviviryksen ja tepasteli asussa mielestään viekoittelevan näköisenä ja istahti sotkuiselle sängylle. Näky jäi tärykalvoilleni, eikä lähde kulumallakaan.
Yks pari tuolta on ollu myös siinä vieraissa-ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun esille.
Me halutaan esille.
Kattokaa nyt ku me oikein rakastetaan.
Näit sä ku me rakasteltiin telkussa, hä?
"Meijän iskä ja äiskäpä on siinä lakastelu ohjelmassa!"
"Ja tarkkailuluokan pikkujepen versio: "..ttu, että meijän faija panee mutsia lujaa telkussa! Näitteks te? Näittekste? Teijän nörttifaija vaan menee johki firmaan puku päällä ...ttu, mikä Spede! Tuleeks susta luuseri niinku pukufaijastas! HöHöHööööööö…!"
Vierailija kirjoitti:
Must on ihan good olla sillee open ja avoin. Nyt on kuiteski jo vuos 2020. Jos on liian herkkis ni ei tarvi kattoo sit. Sexi on tosi fine, eikä sitä pidä häpee. Se on natural meille kaikille <3
Tän on pakko olla jonkun englantia ihannoivan 15-vuotiaan Canna kakkosen kirjoittama. Että ihan good olla sillee open ja avoin. Repesin. Kiitos aamun nauruista. Ohis.
Joo en minäkään ymmärrä koko formaatin ideaa. Katsoin ehkä vartin yhtä jaksoa ja käänsin kanavaa myötähäpeän vuoksi. En pysty ymmärtämään mitä lisäarvoa minun ja mieheni seksielämään toisi näyttää televisiossa panofilmiä meistä. Osataan ihan keskustella keskenämme toiveista ja haluista, ja hakeutua lääkäriin jos jotakin fyysistä tai henkistä ongelmaa ilmenisi. Sanotaan nyt esimerkiksi, että minä olisin haluton tai miehellä ei seisoisi, miten kumpikaan näistä asioista korjaantuisi sillä, että että esittelisimme nussimistamme koko Suomen kansalle? Luulis ennenmmin vaan pahentavan tilannetta.
Noisin seksuaaliterapeutteihin en edes usko, kuka vaan voi kouluttautua moiseksi. Esimerkkinä näyttelijä Sari Havas. En näkisi itseäni keskustelemassa kanssaan siitä, kuinka tahdon piiskaa pyllylle. Eiköhän se pitäisi kertoa puolisolle, ei jollekin random-tädille tai sedälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Tosin vielä vähemmän ymmärrän niitä, jotka haluavat katsoa tällaista. Sehän on vähän kuin katsoisi vanhempiensa seksiä, hyyyyyyyiiiii.
N43
Ihanaa, kiitos vastauksestasi! Musta toi on ihan äärettömän noloa. Olen kuitenkin mahdollisimman avoin kaikelle ja näin, ja tuo on tabujen rikkomista. Mutta tossa ei ole mitään hienoa, kun suurin osa normaaleista ihmisistä' ei edes koe tarvetta avata tuollaisia asioita elämästään. Pridet yms jutut ymmärrän täysin ja pidän niitä siisteinä, "sosiaalista" yhteiskuntaa kasvattavina juttuina. Mutta toi on musta ihan turhanpäivästä, ja äärettömän noloa osallistujille :D
AP
Minusta on outoa, että samaan aikaan kun seksuaalisen suuntautumisen julistaminen ja siitä älämölön pitäminen on yhteiskuntaa kasvattava juttu, niin yksilöiden seksielämästä puhuminen onkin noloa. Kyseessähän on vain saman asian kaksi eri tasoa.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Tosin vielä vähemmän ymmärrän niitä, jotka haluavat katsoa tällaista. Sehän on vähän kuin katsoisi vanhempiensa seksiä, hyyyyyyyiiiii.
N43
No ei ainakaan SINUN vanhempiesi, ei siellä niin vanhaa porukkaa tainnut olla.
Kunnon farssi, rebelöinti mennyt kyllä todella nolosti mönkään. :D