Kivat fiilikset... oltiin tänään miehen kanssa (saksalainen, aika tumma,
näyttää ehkä kreikkalaiselta tms) rannalla. Itse olen vaalea suomalaisnainen, synnyttänyt 3 kk sitten, eli kroppa ei ihan parhaimmassa kuosissaan ole. No, kuulin sitten kun jotkut tyttelit siellä kommentoi meistä, että aina ihmettelevät, miten tuollaiset lehmät saa noin komeita miehiä, että ulkomaalaiset ottaa minkälaisen vaan... Ei tää nyt niin vakava juttu tietty ole, mutta tuli vaan paha mieli....
Kommentit (22)
ihmiset ovat erilaisia. Toiset tykkää pullukoista, toiset laihoista ja toiset siltä väliltä. Ei se ikä, ei se koko vaan se rakkaus.
Omasta kokemuksesta voin sen verran sanoa, että mieheni sanoi aikoinaan näin, että häntä ei huvita ottaa kaunista naista, joka tekee hänet myöhemmin hulluksi. Vaan mieluummin valitsee kumppaninsa luonteen perusteella. Näin hän on elänyt elämänsä. Kokeili yhtä kaunista ja hän teki hänet hulluksi. Minä taas en kaunis ole, ihan tavis ja vielä pullukkakin. Naimissa silti ollaan oltu jo yli 10 vuotta ja lapsia tehty. Mies seisoo edelleenkin sanojensa takana.
Kyllä siinä kateus puhuu kun toisia käydään lehmäksi nimittelemään. Mutta ap, anna näiden neitojen miettiä miten ihmeessä sinä olet tuommoisen komistuksen saanut, tuskin he sitä koskaan ymmärtävät.... kana mikä kana!
T: Toinen komistuksen vaimo
kyllä se asia vähän noin on, avatkaa vaan silmänne ja katsokaa ympärillenne, suuri osa (ei toki kaikki) suomalainen-ulkomaalainen-pareista ei ole ulkoiselta olemukseltaan yhtä viehättäviä.