Miksi ostat jauhelihaa?
Kommentit (20)
Syön sitä jauhelihaa. Syön myös palapaistia.
Koska se palapaisti ei kaikkiin ruokiin sovellu.
Ihan viimeksi ostin jauhelihaa eiliseen kaalipataan.
Koska jauhenlihaa ei saa nykyään oikein mistään.
Palapaistista on vaikeampi muotoilla esim. burgerpihvejä ja lihamureketta. Mut silloin kun tekee mieli palapaistia, en osta jauhelihaa. Yleensäkin ostan sitä mitä kulloinkin tekee mieli syödä, en sitä mikä on taloudellisesti kannattavaa.
Mistä olet hintatietosi saanut? Prismassa naudan palapaisti maksaa 15,73 euroa kilo, naudan jauheliha 8,73 kilo. Halvemmallakin naudan jauhelihaa saa, riippuen vähän rasvaprosentista.
Miksi sää olet olemassa? Mailma tuhoutuu kivasti ilman sinuaki...
Tykkään jauhelihan monipuolisuudesta. Saa vaikka ja minkälaista ruokaa tehtyä ha kaikki on eri makusia
No mulla ei ole lihamyllyä, enkä ihan heti oo sellaseen investoimassakaan.
Hmmmmm. Mitä se oikeastaan sinulle kuuluu? Eikö ihmiset yleensä osta sellaista mistä tykkää vai?
Ostan vain lähituottajan kyytön paistijauhelihaa, hintaan 10.80kg. Tai sitten Angusta, sen hinta on 12,80kg. Hyvää lihaa läheltä. Kaupasta en osta lihaa.
Koska siitä saa hyvän kasvonaamion.
En osta. En tosin osta palapaistiakaan, mutta jauheliha on syynä kasvissyöjäksi alkamiseeni. Lapsen muutettua omilleen olin niin kyllästynyt jauheliharuokiin, että totesin olevani onnellinen, jos en koskaan enää näe jauhe- tai mitään muutakaan lihaa jääkaapissani. Enkä olekaan kolmeen vuoteen nähnytkään.
Koska aion tehdä siitä ruokaa, ettei tarvi syyä pihalta heiniä.
Koska pääsen helpommalla ostamalla valmiiksi prosessoitua lihaa. Halvalla saisi lehmänkin mutta sitten teurastaminen yms veisi kohtuuttomasti aikaa eikä minulla ole sellaiseen edes tilaa tai työvälineitä.
MMS85 kirjoitti:
Miksi sää olet olemassa? Mailma tuhoutuu kivasti ilman sinuaki...
Siksi että äippä ja iskä. Mitä tulee maailman tuhoutumiseen, ei minua haittaa; en ole kiinnostunut ottamaan siinä erityistä roolia. Minä vain katselen päältä ja naureskelen, kun jengi joutuu pettymään eikä maailma tuhoudukaan.
Teen jauhelihaperunalaatikkoa.