Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tänään masennuslääkkeet

Vierailija
18.05.2020 |

...joita ehdin syömään viisi vuotta. Olo tällä hetkellä luottavainen että tulen pärjäämään ilman mutta tiedostan että romahduskin mahdollinen ja saatan joutua palaamaan takaisin lääkkeiden pariin. Muita jotka lopettaneet vuosien jälkeen? Miten pärjäsit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, tosin olen aina (tai silloin kun käytin kyseisiä lääkkeitä) syönyt pientä annosta.

Onnittelut valinnastasi ja hyvää/parempaa jatkoa elämässäsi ilmna lääkkeitä.

Vierailija
2/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin myös pitkään ja lopetin ihan omasta tahdosta. Koen ettei olis pitänyt koskaan aloittaakaan se usva jossa elin niiden takia on hälventynyt. Ongelmat ei häviä lääkkeillä kun ne ovat sellaisia johon itse voin vaikuttaa ihmis suhteet esim. Pärjäät ilmankin, hyvää kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin noin viidentoista vuoden jälkeen - oli välillä lääkkeettömiäkin kausia, muutamien viikkojen mittaisia. Vähitellen ajoin alas, en siis lopettanut "kuin seinään", ensin toisen ja sitten toisen. Pari vuotta meni siedettävästi, välillä olin alamaissa mutta välillä oli parempikin olo. Sitten en enää päässytkään alhosta enää ylös, tuli itsa ri mietteitä liikaa ja totesin, etten pärjää yksin. Aloitin pienellä määrällä vanhaa tuttua lääkettä ja kävin keskustelemassa, ja voi miten maailma tuli valoisaksi! On se siitä tasoittunut, mutta en varmaan itse tajunnut, miten kurjalla mielellä päiväni kuljin, kun se hiipi niin hiljakseen että siihen sopeutui ja se alkoi tuntua normilta. Ihan selkeästi oli kyse jostain serotoniini-ties-minkä-vajeesta aivoissa. 

Että voipi olla että pärjää, voipi olla että ei pärjää. Kokeilla kannattaa aina.

Vierailija
4/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elämään! Olet todella rohkea ja ihana ihminen. Sanon sinulle nyt, ei ole syytä masentua enää, et ole yksin täällä. Sinua autetaan, kun pyydät sitä! ❤

Vierailija
6/6 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisesti olen pärjännyt.  masennuslääkkeiden lopetuksen jälkeen ei ole enää masentanut. Hyvin mennyt jo vuosia. Tsemppiä. Minä en edes enää muista miltä masennus tuntuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme