Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luovuin omasta tyylistäni 17 vuodeksi miehen takia, ja nyt hän jätti minut

Vierailija
18.05.2020 |

Pitäisi aina tajuta, että jos toinen haluaa muuttaa jotain itsessä, niin suhde on aina tuhoon tuomittu. Menetin elämäni parhaat vuodet pukeutumalla, nii kuin mies halusi. Hän halusi myös, että leikkaan hiukseni, ja pidän ne lyhyinä. Aina kun ne kasvoi yli hartiapituuden, alkoi jankutus, että ne ei sovi minulle. Siis ne ei vaan sopineet hänelle. Punaisiksi en saanut niitä enää värjätä, koska hän ei tykännyt sen värisistä (Huom. oli liiaan näkyvät) Pitkiä saappaita en saanut käyttää, ja korot korkeintaan 4cm, muuten oli hutsahtava. Ei nahkahousuja tai vastaavia. Ei näyttäviä takkeja, vaan ainoastaan ulkoiluvaatteisiin verrattavia.(Ainakin ne oli sitä minun mielestäni) En jaksa edes luetella kaikkea, kun tuntuu niin vi.. Tun pahalta. Olen nyt 44 vuotias, ja mies varasti minulta elämäni parhaat vuodet kontrolloimalla, miltä vi.. tun hiireltä näytin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos aina kulkisi rikkinäisissä, likaisissa, liian isoissa/pienissä vaatteissa, niin sitten voi jotain huomauttaa tai jos tukka on aina likainen ja rasvainen. Muuten en tajua miksi joku haluaa puuttua toisten tyyleihin? Miten alun alkaenkaan on sitten päätynyt sellaisen ihmisen kanssa yhteen, joka ei vastaa mieltymyksiä?

Vierailija
42/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi oikein kommentoida muuta kuin että miksi ihmeessä suostuit tuollaiseen? Sä olisit voinut erota jo paljon aiemmin?

Tai olisit voinut olla oma itsesi, niin mies olisi vapauttanut sinut jo paljon aikaisemmin.

Mielenkiintoinen käsitys parisuhteesta jos ero koetaan vapauttamiseksi tai edes vapautumiseksi jostakin. En yhtään ihmettele että tuollaisessa suhteessa voidaan huonosti.

Usein pohditaan miksi nainen jää suhteeseen esim narsistin kanssa, miksi ei jätä. Kuitenkin se on se narsisti joka ei jätä rauhaan.

Vaikka olisi jo erottu, voinut mennä pitkäkin aika, joku päivä kun sulla on jo ehkä uudet kuviot, narsisti ilmestyy oven ehkä ikkunankin taa koputtelemaan, että täällä mä oon, se oon minä, minä täällä, minäminäminä, kulta avaa! Sä oot varmaan kaivannut mua kovasti!!!

Sama henkilö joka on voinut esittää normaalia aiemmin eikä ongelmia ollut, kun kiltti vaimensi vaistonsa ja myötäili.

Siihen kun pahaa tapahtuu ei tulla hetkessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi oikein kommentoida muuta kuin että miksi ihmeessä suostuit tuollaiseen? Sä olisit voinut erota jo paljon aiemmin?

Rakastunut tahtoo miellyttää kumppaniaan ja tekee tyhmiä asioita, varsinkin nuorena. Joskus sen huomaa vasta jälkikäteen kuinka paljon sitä on yrittänyt toista miellyttää, kun alkaa miettiä mikä oikeasti itseä miellyttää. 

Rakastuminen kestää enimmilläänkin muutaman vuoden ei 17. Jos suhde ja miellyttäminen jatkuu noin pitkään on kyse jostakin muusta. Ehkä huonosta itsetunnosta tai siitä että ei oikein itsekään tiedä mitä haluaisi olla. Se on usein tyypillisempää naisille kuin miehille ja suhteen tärkeäksi tehtäväksi muodostuu sen puutteellisen itse tunnon korvaaminen. Kun en uskalla elää omaa elämää, elän meidän elämää.

Ukko on 17 vuoden ajan sanonut mikä ap:lla ei näytä hyvältä niin onko kumma, jos itsetunto poljettu.

Vierailija
44/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meill taas nainen haluaa näyttää hiireltä, totaalinen turnoffi. No haaveilen muista ja onnes kädet pelaa.

Tekosyysi olla eroamatta?

Lapset.

Vierailija
45/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meill taas nainen haluaa näyttää hiireltä, totaalinen turnoffi. No haaveilen muista ja onnes kädet pelaa.

Hiiret on söpöjä pallosilmiä 🐭

Vierailija
46/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllinen tähänkin löytyy peilistä. Sä suostuit tuohon, oma moka.

Vierailija
47/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet nainen parhaassa iässä. Ota elämä omiin käsiisi ja olet tästä lähin sellainen kuin itse haluat olla! Turha sitä jäädä murehtimaan mitä olisi voinut olla, nyt olet rohkeesti sä! Näytä kaikille oma upeutesi!

Vierailija
48/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tosirakkautta, koska suostuit toimimaan miehen haluamalla tavalla. 

Nyt voit elää, kuten sinä haluat. :)

Vierailija
49/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on tarve kontrolloida naisen tyyliä. En tajua mutta tämä on todella todella yleistä.

Ei todellakaan ole yleistä. Pikemminkin päinvastoin.

Mies52v

On yleistä. Milloin viimeksi olit nainen ja nainen parisuhteessa? Vähintään hiusten pituutta ja väriä miehet pyrkii kontrolloimaan aina. Pukeutumisesta myös huomauttaa kaikki. Nykyään ehdotellaan fillereitä ja silikoneja, pitkät kynnet pitää olla ja hitto vie miehet tietää enemmän kynsihoidoista ja meikkaamisesta kuin yksikään nainen jonka tunnen! Yhden orastavan suhteen lopetin kun alkoi alussa jo se listan teko mitä pitää olla ja mitä ei. Tulin siihen tulokseen että miesten on parasta seurustella keskenään. Minä en ala enää muokata itseäni miksikään mitä en ole.

Vierailija
50/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäniin. Ei kannata. Ja samalla perusteella myös omaa puolisoa ei voi muuttaa, vaatia tekemään asioita tms.

Vierailija
51/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on tarve kontrolloida naisen tyyliä. En tajua mutta tämä on todella todella yleistä.

Ei todellakaan ole yleistä. Pikemminkin päinvastoin.

Mies52v

On yleistä. Milloin viimeksi olit nainen ja nainen parisuhteessa? Vähintään hiusten pituutta ja väriä miehet pyrkii kontrolloimaan aina. Pukeutumisesta myös huomauttaa kaikki. Nykyään ehdotellaan fillereitä ja silikoneja, pitkät kynnet pitää olla ja hitto vie miehet tietää enemmän kynsihoidoista ja meikkaamisesta kuin yksikään nainen jonka tunnen! Yhden orastavan suhteen lopetin kun alkoi alussa jo se listan teko mitä pitää olla ja mitä ei. Tulin siihen tulokseen että miesten on parasta seurustella keskenään. Minä en ala enää muokata itseäni miksikään mitä en ole.

Siis what? Minun kokemukseni mukaan miehiä ei kiinnosta naisen parturoinnit, kynnet ja muut härpäkkeet. Ihan oikeita miehiä meinaan. Myös uudet kivat vaatteet saattaa jäädä huomiotta, ellei itse sano, että eikö olekin kiva mekko tms.

Vierailija
52/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut tahtoo miellyttää kumppaniaan ja tekee tyhmiä asioita, varsinkin nuorena. Joskus sen huomaa vasta jälkikäteen kuinka paljon sitä on yrittänyt toista miellyttää, kun alkaa miettiä mikä oikeasti itseä miellyttää. 

Rakastuminen kestää enimmilläänkin muutaman vuoden ei 17. Jos suhde ja miellyttäminen jatkuu noin pitkään on kyse jostakin muusta. Ehkä huonosta itsetunnosta tai siitä että ei oikein itsekään tiedä mitä haluaisi olla. Se on usein tyypillisempää naisille kuin miehille ja suhteen tärkeäksi tehtäväksi muodostuu sen puutteellisen itse tunnon korvaaminen. Kun en uskalla elää omaa elämää, elän meidän elämää.

Ukko on 17 vuoden ajan sanonut mikä ap:lla ei näytä hyvältä niin onko kumma, jos itsetunto poljettu.

Itsetunto kannattaa hankkia jo ennen parisuhdetta. Sen jälkeen jo kuukausi riittää tuon kuuntelemiseen ja ymmärrät että tuo parisuhde ei ollut sinua varten. Ei minun tarvi näyttää kaikkien mielestä hyvältä, ei edes välttämättä puolisoni mielestä, mutta jos se käy rasitteeksi suhteessa on parempi että emme jatka parisuhdetta yhtään pidempään.

Vierailija
53/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä tykkää, kun pukeudun näyttävästi. Tykkää myös, kun olen kotona shortseissa ja löysässä t-paidassa.

Yksi paita on, jota ei tahdo mun käyttävän julkisesti, koska ei tahdo kaikkien tuijottavan mun rintoja. Tykkää kyllä kyseisestä paidasta, mutta herättää huomiota vähän liikaa.

N29