Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonnollisuus ei tule häviämään maailmasta

Vierailija
18.05.2020 |

Suomessakaan ateismi ei ole kovin suosittua, vaan täällä kristinuskon tilalle on tullut new age, eli ihmiset kaipaavat jotain yliluonnollista mihin uskoa. Uskonnollisten ihmisten syntyvyys on korkeampaa kuin uskonnottomien.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soisin 1slamin uskon lisääntyvän suomessa, moni tuttava on kääntynyt miehensä myötävaikutuksella siihen ja ovat nyt onnellisia. Ruotsissahan siihen suuntaan ollaan menossa ja toivottavasti myös suomessakin.

Mua kiinnostaa miehenä íslamissa se miten nainen on kuuliainen miehelleen ja vaikuttavat onnellisiltä. Heillä on se naisen asema ja he ovat ylpeitä siitä. Eivät yritä olla mitään muuta. Näin múslimi naisen tässä vähän aikaan sitten lidlissä ja katseemme kohtasivat. Hänellä oli muuten normaalit vaatteet, mutta hänen naamalla oli sellainen päähine mistä tuli kangas kasvojen eteen joka oli pitsimäinen. Siitä silmien luukusta näin vihreät pitkä ripsiset kissamaiset jalokivimäiset silmät. Tämä nainen oli jo ilmeisesti otettu ja itse olen ortodoksi, mutta se oli pysäyttävä mesmeroiva kohtaaminen. Ymmärsin miksi hänellä oli tuo päähine. Hän oli todella kaunis nainen ja hänen miehensä halusi pitää tuon kauneuden itsellään. Sitä minä voin kunnioittaa.

Miehenä olet kiinnostunut kuinka nainen on kuuliainen miehelle ja _vaikuttaa_ onnelliselta? No olipa yllätys. Yleensä se innostuvampi osapuoli tuossa on alistaja, ei alistuja.

Sitten miettimään onko se, että nainen tuntee asemastaan ylpeyttä saavutettu kuinka rauhanomaisilla keinoilla ja kasvatuksella. eri

Luulen että moni länsimaisessa yhteiskunnassa naisettomaksi jäävä saattaa ajatella, että tuollaisessa patriarkaattisessa uskonnossa olisi apu omaan tilanteeseen.

Niin, kumpi oli ensin, muna vai kana. Halu alistaa kumppania vai halu parisuhteeseen. Naisettomaksi voi länsimaisessa yhteiskunnassa jäädä myös sen vuoksi, että haluaisi naisen olevan oman päätäntävaltansa ja mielihalujensa hallinnassa. Varmaan silloin kuulostaakin oikein mukavalta, että joku tuohon suostuisi ja olisi asemastaan vielä ylpeä.

Kumpikin, epätoivoinen naisen kaipuu ja samaan aikaa jonkinlainen viha heitä kohtaan. Tuskin näiden miesten asema paranisi patriarkaattisessa yhteiskunnassakaan, mutta ainakin naisilla olisi myös kurjaa.

Vierailija
22/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on yksi maallistuineimpia maita. Uskonnot eri muodoissaan on kyllä voimissaan maailmalla. Länsimaissa uskonnon asemaan on päässyt esim. dieetit ja raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, se vain muuttaa muotoaan. Terveys, ulkonäkö, ikuinen nuoruus, yleensäkin oma keho aivoja lukuunottamatta on nyt alttari.

Vierailija
24/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soisin 1slamin uskon lisääntyvän suomessa, moni tuttava on kääntynyt miehensä myötävaikutuksella siihen ja ovat nyt onnellisia. Ruotsissahan siihen suuntaan ollaan menossa ja toivottavasti myös suomessakin.

Mua kiinnostaa miehenä íslamissa se miten nainen on kuuliainen miehelleen ja vaikuttavat onnellisiltä. Heillä on se naisen asema ja he ovat ylpeitä siitä. Eivät yritä olla mitään muuta. Näin múslimi naisen tässä vähän aikaan sitten lidlissä ja katseemme kohtasivat. Hänellä oli muuten normaalit vaatteet, mutta hänen naamalla oli sellainen päähine mistä tuli kangas kasvojen eteen joka oli pitsimäinen. Siitä silmien luukusta näin vihreät pitkä ripsiset kissamaiset jalokivimäiset silmät. Tämä nainen oli jo ilmeisesti otettu ja itse olen ortodoksi, mutta se oli pysäyttävä mesmeroiva kohtaaminen. Ymmärsin miksi hänellä oli tuo päähine. Hän oli todella kaunis nainen ja hänen miehensä halusi pitää tuon kauneuden itsellään. Sitä minä voin kunnioittaa.

Miehenä olet kiinnostunut kuinka nainen on kuuliainen miehelle ja _vaikuttaa_ onnelliselta? No olipa yllätys. Yleensä se innostuvampi osapuoli tuossa on alistaja, ei alistuja.

Sitten miettimään onko se, että nainen tuntee asemastaan ylpeyttä saavutettu kuinka rauhanomaisilla keinoilla ja kasvatuksella. eri

Luulen että moni länsimaisessa yhteiskunnassa naisettomaksi jäävä saattaa ajatella, että tuollaisessa patriarkaattisessa uskonnossa olisi apu omaan tilanteeseen.

Miksi luulet noin? TEORIASI ON TÄYSIN JÄRJETÖN! Islaminuskoisissa maissa on ENEMMÄN naisettomia miehiä kuin Suomessa. Islaminuskoisissa maissa miesten on vaikeampaa saada naista kuin Suomessa.

Vierailija
25/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New age on saatananpalvontaa ja kaikki sitä harjoittavat kuuluu uuniin

Vierailija
26/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimit muuttuvat Suomessa vain tapamuslimeiksi. Suomessa ei ole tarvetta taikauskolle.

En usko tähän ollenkaan, heillä itsellään on sanonta "olkaa ensin niin kuin lampaat jotta voitte myöhemmin olla kuin leijonat". Suomessa on kaikkea muuta kuin maallista porukkaa.

Lukekaa h*dathit, kirjoitukset meccasta jotka korvasivat

Medin#n rauhanomaisuuden, uskon laki kertoo naisen aseman ja toisuskoisten, seksuaalivähemmistöjen kohtalon, nyt suomut pois silmiltä. Nämä eivät ikinä pidä vertaisenaan muuta kuin saman uskoista, älymystö vastusti tätä 600-luvulla, ja fiksut edelleenkin, toiset sahaavat omaa oksaansa, varsinkin naiset. Siellä, missä maan lipussa on risti, on nainen vapaimpia maailmassa, ei suvun eikä miehen omaisuutta vaikka olisi miten köyhä. Lapsia ei kihlata, eläimillä lain suoja. Tällaisessa maassa minä haluan elää ilman aavikon f*sistisuskonnollista ideologiaa.

Kyse ei ole uskosta, jospa tutustuisit Suomessa asuviin muslimeihin niin huomaisit kuinka vähän uskonto määrää heitä arjessa ja kuinka väärässä uskosi kanssa olet. Kyse on pelkästä perinteisestä tavasta jota ylläpidetään suvun takia.  Tieto hälventää uskomuksia ja Suomessa tieto on valtaa ei uskonto. 

Vierailija
27/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyys ja tietoisuus jostain korkeammasta on ihmisen sisäänrakennettu ominaisuus, mutta jotkut  eivät halua myöntää sitä itselleen ja kieltävät sen puolen itsestään. No, ei ole multa pois, mutta mielestäni tällaiset ihmiset jäävät paitsi jotain hyvin oleellista elämässä. 

Uskonnollisuus on henkisyyden ilmentymä, eikä tule siis katoamaan maailmasta, koska se vaan on osa ihmisyyttä. 

Vierailija
28/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies kykene tasavertaiseen suhteeseen voimakastahtoisenkin naisen kanssa niin tämä varmaan houkuttaa niitä yksilöitä, joita ajatus patriarkaalisen kulttuuriin kuulumisesta voimaannuttaisi, kun nainen on joka suhteessa lain edessä miehelle alisteinen.

Kielitaitoisille löytyy youtubessa paljonkin uskonoppineiden ja tavanuskovaisten opetusvideoita, miten nainen opetetaan kuuliaiseksi miehelleen, osa täysin kritiikittömiä, mielenkiintoisimpia ovat tietysti ne tästä uskosta lähteneet saman kulttuurialueen älyköt, jotka kommentoivat tätä, esim.

Sosiologi neuvoo:

Kohdasta 03.30 norjalaisesta konferenssista:

Vierailija
29/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies kykene tasavertaiseen suhteeseen voimakastahtoisenkin naisen kanssa niin tämä varmaan houkuttaa niitä yksilöitä, joita ajatus patriarkaalisen kulttuuriin kuulumisesta voimaannuttaisi, kun nainen on joka suhteessa lain edessä miehelle alisteinen.

Kielitaitoisille löytyy youtubessa paljonkin uskonoppineiden ja tavanuskovaisten opetusvideoita, miten nainen opetetaan kuuliaiseksi miehelleen, osa täysin kritiikittömiä, mielenkiintoisimpia ovat tietysti ne tästä uskosta lähteneet saman kulttuurialueen älyköt, jotka kommentoivat tätä, esim.

Sosiologi neuvoo:

Naisen kuuluu olla osittain alisteinen miehelle, nainen jolla on liikaa valtaa suhteessa käy vieraissa asettaen miehen täysin naurunalaiseksi

Vierailija
30/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiologi neuvoo:

Naisen kuuluu olla osittain alisteinen miehelle, nainen jolla on liikaa valtaa suhteessa käy vieraissa asettaen miehen täysin naurunalaiseksi

Mistä näitä sikiää 2020 - luvun Suomessa? Tällainen ajatusmaailma ei kuulu pohjoismaiseen miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Onneksi suurin osa suomalaismiehistä ei ajattele kuten sinä ja suomalainen nainen ei taloudellisesti itsenäisenä ja lainkin edessä tasa-arvoisena ei tarvitse kaltaisiasi miehiä elämäänsä.

Vierailija
31/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskonnollisuus ei tosiaan tule katoamaan mihinkään. Se että säilyykö juuri kristinusko onkin toinen asia?

Mistäs niin päättelet? 2,4 miljardia kristittyä tällä hetkellä ja määrä kasvaa vuosittain. Mikä on tausta tälle väitteelle, kun tilastot eivät sitä tue?

Vierailija
32/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimit muuttuvat Suomessa vain tapamuslimeiksi. Suomessa ei ole tarvetta taikauskolle.

Ei näin ole käynyt Ortodokseillekkaan?

Miten niin? Älykkyys tieteiden ymmärtäminen sekä sivistys ovat hallaa uskonnoille. Uskonnot voivat lisääntyä siellä missä asioita selitellään uskolla, muttei siellä missä älykkyys ja ymmärtäminen ratkaisee, kuten Suomessa. Olen itsekkin käynyt ortodoksikirkossa sytyttämässä kynttilän olenko mielestäsi uskovainen joka uskoo? No en enkä ole ortodoksikaan. Perustan maailmankatsomukseni perusteltuun tietoon en satuihin ja niin tekee Suomessa enenemässä määrin ihmiset.  Uskonto tulee jäämään traditoksi jota harjoitetaan perinteitä kunnioitten ilman uskoa. 

Eli kristinuskolle tulee käymään kuten Suomen muinaisuskonnoille, jotka olivat enää traditioita ja tulivat vahvemman syrjäyttämäksi?

Tämä on kyllä käsittämätöntä, että Suomessa käytävällä keskustelulla kristinuskosta luullaan olevan jotain merkitystä globaalisti😂😂😂 pari miljardia kristittyä katoaa noin vaan.

Vierailija
33/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän ollenkaan, heillä itsellään on sanonta "olkaa ensin niin kuin lampaat jotta voitte myöhemmin olla kuin leijonat". Suomessa on kaikkea muuta kuin maallista porukkaa.

Lukekaa h*dathit, kirjoitukset meccasta jotka korvasivat

Medin#n rauhanomaisuuden, uskon laki kertoo naisen aseman ja toisuskoisten, seksuaalivähemmistöjen kohtalon, nyt suomut pois silmiltä. Nämä eivät ikinä pidä vertaisenaan muuta kuin saman uskoista, älymystö vastusti tätä 600-luvulla, ja fiksut edelleenkin, toiset sahaavat omaa oksaansa, varsinkin naiset. Siellä, missä maan lipussa on risti, on nainen vapaimpia maailmassa, ei suvun eikä miehen omaisuutta vaikka olisi miten köyhä. Lapsia ei kihlata, eläimillä lain suoja. Tällaisessa maassa minä haluan elää ilman aavikon f*sistisuskonnollista ideologiaa.

Kyse ei ole uskosta, jospa tutustuisit Suomessa asuviin muslimeihin niin huomaisit kuinka vähän uskonto määrää heitä arjessa ja kuinka väärässä uskosi kanssa olet. Kyse on pelkästä perinteisestä tavasta jota ylläpidetään suvun takia.  Tieto hälventää uskomuksia ja Suomessa tieto on valtaa ei uskonto. 

Suomesta on väkilukuun suhteutettuna lähtenyt eniten ihmisiä eu - maista Assadin maahan, maallistuneitako? Monia nuoria on lähetetty takaisin kotimaihinsa, etteivät maallistuisi, naiset eivät uskalla kulkea ilman huivia täälläkään.

Yksilötasolla ihminen olipa hän mitä uskontoa hyvänsä, voi olla mitä hurmaavin ja avarakatseisin, mutta nyt on kyseessä ainoa maailmanuskonto, jonka jättämisestä lähtee lain mukaan henki, siksikin tätä kulissia on ylläpidettävä "suvun takia" ja uskonto joka itsessään on samalla laki sekä kollektiivinen uskomusjärjestelmä, jossa soraääniä ei suvaita.

Olennaista on kuunnella, ei maallistuneita vaan uskonoppineita jotka eivät höpötä tyhjille seinille vaan uskolliselle kuulijakunnalle ja tietää, mitä tuo uskonto pitää sisällään, suomalaiselle naiselle, lapselle, eläimille ei mitään hyvää ei myöskään miehelle, joka osaa arvostaa vapauttaan.

Vierailija
34/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisteja on muslimimaissakin paljon.

Sitä vaan ei siellä kannata ääneen sanoa -voi lähteä henki.

Vierailija
35/35 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateisteja on muslimimaissakin paljon.

Sitä vaan ei siellä kannata ääneen sanoa -voi lähteä henki.

Suurimmat lukemat ateisteista löytynevät Saudeista ja Iranista. Pakko on mennä valtavirran mukana tai ensin mainitussa asia hoidetaan miekalla, toisessa päätyy köyden jatkoksi. Näistä on paljon kännykkäkameralla kuvattuja videoita netissä mutta ei niitä tänne voi linkittää, etsivä löytää englanniksi tai Googlen kääntäjällä paikallisille valtakielille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi