Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvat rinnat

N21
18.05.2020 |

Poikaystäväni toivoisi minun ottavan silarit koska rintani ovat ruvenneet hieman roikkumaan imetyksen jäljiltä. Itse vielä hieman mietiskelen asiaa. Te, ketkä olette kohotuttaneet rintojanne, toiko se lisää säpinää seksielämäänne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”hieman roikkumaan”

”otanko silarit”

Lol

Vierailija
2/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule et tarvi vielä seksiä kun olet juuri synnyttänytkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”hieman roikkumaan”

”otanko silarit”

Lol

Jos vain perse kestää niin kaikin mokomin. Peruspäivärahalla kun olet, luulen että jääpi enempi puheasteelle.

Vierailija
4/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa vasta sitten kun olet varmasti lapsesi tehnyt. Niin aijon tehdä itsekin, en tosin miehen takia vaan itseni ja oman itsetuntoni.

Vierailija
5/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi, että miehen takia harkitset rintojen kohotusta..? Kehosi on kasvattanut ja ruokkinut miehesi puolesta hänen jälkeläisensä, ja sen seurauksena mies toivoo että menet veitsen alle? Jos mies kantaisi, synnyttäisi ja imettäisi mun lapsen niin en voisi kuin ihailla hänen kehoaan. Ja kuinka pinnallinen sun mies oikein on jos tollaset asiat vaikuttaa hänen halukkuuteen? Olet nyt 21v, entäs siinä vaiheessa kun sulla alkaa roikkua muutkin paikat, ainako aijot korjauttaa itseäsi? Sun keho on sun temppeli, ja itse en ainakaan koskaan korjauttaisi mitään jonkun muun pyynnöstä enkä ehdottaisi kenellekkään muulle vastaavaa. Parisuhteenne ei kuullosta terveeltä. Lisäksi: Kyseessä on kirurginen operaatio, jossa on omat riskinsä. Implantti-leikkausten nukutuksiin kuolee ihmisiä, kivut jälkihoidon aikana ovat suuret, kaikilla toipuminen ei suju hyvin, osalla keho alkaa hylkiä implantteja, ja poikkeuksetta operaatiosta jää arvet. Siinä vain muutamia haittapuolia. Mikäli menet leikkaukseen, katso ainakin ensin netistä videot joissa käsitellään sitä kun kyseinen leikkaus epäonnistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän