Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin meni elämäni

Vierailija
18.05.2020 |

- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meni elämäni:

- Ensi-ihastukseni oli kolmannella tai neljännellä luokalla Petri. Luokkakaverini löysivät pulpetistani jonkin paperin johon olin kirjoitellut I love Petri tms ja kiusasivat minua siitä

- 13- 14 -vuotiaana olin ihastunut erääseen Anttiin, mutta hän ei huomannut minua

- 14,5-vuotiaana tapasin ensimmäisen poikaystäväni, aloimme seurustella. 8-9 kuukauden seurustelun jälkeen harrastimme seksiä, olin silloin noin 15-vuotias, hän 17. Puolentoista vuoden seurustelun jälkeen hän vammautui vakavasti auto-onnettomuudessa

- 16-21 vuotiaana kävin festareilla, discoissa, liftasin kaverin kanssa ympäri Suomea, muutin opiskelemaan isoon kaupunkiin, harrastin seksiä silloin tällöin kun sopiva tyyppi osui kohdalle. Muistoihin on jäänyt kuitenkin mm. ihana punkkaripoika (terkkuja Jamille :-)) joka oli niin ujo, ettemme tainneet edetä seksiin saakka, en enää ole ihan varma

- 21-vuotiaana tapasin tulevan (ex-)puolisoni, alunperin pokasin hänet vain yhdeksi yöksi

- 29-vuotiaana erosin hänestä ja seuraavien vuosien aikana otin takaisin kadotetun nuoruuteni... ;-)

- 33-39 -vuotiaana joitakin lyhyitä suhteita, paljon seksiä. Seurustelukumppanit olivat pääasiassa yh-isiä, joille tein heti alkuun selväksi, että en halua muuttaa yhteen niin kauan kuin jommalla kummalla on kotona asuvia lapsia. Miehet hakivat naista, joka nimenomaan haluaisi saman katon alle.

- 40-vuotiaana tapasin miehen, jonka kanssa seurustelin 3.5 vuotta

- hänen jälkeensä vain joitakin yksittäisiä seksikumppaneita, joista osaa tapasin 2-3 kertaa

- 51-vuotiaana tapasin nykyisen puolisoni

Vierailija
42/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siihen on syynä, että lupaavasta alusta noin huonoon? Odotitko, että joku nainen taas lähestyy? Olitko koskaan ihastunut?

Syynä olen minä. Olen ihastunut usein, mutta koska en osaa toimia kuin mies niin tässä ollaan.

ap

Mitä tämä sinusta tarkoittaa? Ei kaikki naiset halua, että mies itsevarmasti tulee ja ottaa naisen. Minusta ainakin tuntuu turvallisemmalta kun mies lähestyy varovasti ja rauhallisesti. Liika itsevarmuus, machous ja kiinnostuksen osoittaminen tekee olon epävarmaksi, kun ei tiedä, kuinka sellaiseen käytökseen tulisi vastata vaikka mies kiinnostaisikin. Ei kaikilla naisillakaan ole paljoa kokemusta miehistä ja flirttailusta vaikka suhteita olisi takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni, naapurissa asui kaksi poikaa. Nuorempi heistä härnäsi minua kaverinsa kanssa ja kun suutuin, he härnäsivät vain enemmän.

Alakoulussa olin luokan pelle ja monet pojat tykkäsivät jutella kanssani. Tämä naapurin härnääjä poika kantoi joskus minun sukseni kouluun, mutta kielsi kertomasta kenellekään.

Yläkoulussa minusta tuli kilttityttö ja draamanörtti. Kukaan ei enää vilkaissutkaan minua.

Vanhojentansseihin sain parikseni pojan, joka ei ollut kelvannut muille. Minulle hän kelpasi oikein hyvin pariksi. Yritin olla hänelle mahdollisimman mukava.

Yliopistossa puhkesin kukkaan. Yhtäkkiä olin haluttua seuraa. Minua pyydettiin tanssimaan oikealta ja vasemmalta. Miehet joita en muistanut, kutsuivat minua nimeltä. Puhelinnumeroani pyydettiin ja minä vain juoksin kavereitteni kanssa karkuun nauraen.

Eräänä yönä baarissa katseeni kohtasi nuoren miehen katseen. Ajattelin että tuon kanssa menen naimisiin. Seurasi viiden vuoden myrskyisä parisuhde, joka päättyi itkuun.

Latasin tinderin. Oli lestadiolaista, masentunutta, bodaria, nörttiä, erämiestä, lukutoukkaa, syrjäytynyttä, alkoholisoitunutta, epätoivoista, komeaa, rikasta ja keskinkertaista miehen alkua. Yhdellä oli sama ammatti kuin minulla. Hänen luokseen muutin kolmen viikon päästä.

Meni vuosia, ostettiin talo, mentiin kihloihin, sanottiin tahdon. Rakastetaan edelleen joka päivä yhtä paljon kuin ensimmäisenäkin päivänä. Ollaan onnekkaita ja kiitollisia. Toivotaan että saadaan jatkaa näin vuosikausia.

Vierailija
44/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siihen on syynä, että lupaavasta alusta noin huonoon? Odotitko, että joku nainen taas lähestyy? Olitko koskaan ihastunut?

Syynä olen minä. Olen ihastunut usein, mutta koska en osaa toimia kuin mies niin tässä ollaan.

ap

Mitä tämä sinusta tarkoittaa? Ei kaikki naiset halua, että mies itsevarmasti tulee ja ottaa naisen. Minusta ainakin tuntuu turvallisemmalta kun mies lähestyy varovasti ja rauhallisesti. Liika itsevarmuus, machous ja kiinnostuksen osoittaminen tekee olon epävarmaksi, kun ei tiedä, kuinka sellaiseen käytökseen tulisi vastata vaikka mies kiinnostaisikin. Ei kaikilla naisillakaan ole paljoa kokemusta miehistä ja flirttailusta vaikka suhteita olisi takana.

Se on kokemuksieni mukaan sitä, että en ole tarpeeksi tai oikealla tavalla mies. En liikaa, mutta en tarpeeksi.

Mä olen ollut monesti todella kiinnostunut, mutta kun en osaa sitä flirttailulla toiselle kertoa niin juttu jäi siihen.

ap

Vierailija
45/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kirjoitettu, mutta en usko ollenkaan. Ei kukaan ole noin suuri häviäjä, varsinkaan mies.

Vierailija
46/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se on kokemuksieni mukaan sitä, että en ole tarpeeksi tai oikealla tavalla mies. En liikaa, mutta en tarpeeksi.

Mä olen ollut monesti todella kiinnostunut, mutta kun en osaa sitä flirttailulla toiselle kertoa niin juttu jäi siihen.

ap

Siinä mitään flirttailua tarvita. Pyydät puhelinnumeroa, kysyt lähteekö kahville tai muuhun molempia mahdollisesti kiinnostavaan tapahtumaan ja siitä se juttu ehkä lähtee. Sä saat olla ihan oma itsesi, herkkä ja romanttinen mies.

Vierailija
47/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Siinä mitään flirttailua tarvita. Pyydät puhelinnumeroa, kysyt lähteekö kahville tai muuhun molempia mahdollisesti kiinnostavaan tapahtumaan ja siitä se juttu ehkä lähtee. Sä saat olla ihan oma itsesi, herkkä ja romanttinen mies.

Voi olla, mutta ei ole tähän mennessä lähtenyt. Ta sitten en ole osannut.

Herkkä ja romanttinen minäni ei ole se, joka naisia kiehtoo.

ap

Vierailija
48/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 17 vuotias?

Teinin tekstiltä mustakin kuulosti. Semmoista juttua, kun ei tiedä mistään mitään.

Vierailija
49/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on vasta puolivälissä, jos sitäkään. Ota ilo irti elämästä. Nyt osaat varoa selkään puukottajia.

Vierailija
50/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä on vasta puolivälissä, jos sitäkään. Ota ilo irti elämästä. Nyt osaat varoa selkään puukottajia.

Osaisinpa ottaa. Ei ole ollut iloa ekassa puolikkaassa enkä tiedä miten löydän iloa nytkään.

Nuo aloitusviestin jutut ovat elämäni kohokohtia enkä tule niitä voittamaan.

ap

Vierailija
51/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin AP:ta. Mikä puhtaus! Hyvinsäilynyt mies.

Vierailija
52/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Oliko tämä pilkkaaa?

ap

Vierailija
53/53 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Oliko tämä pilkkaaa?

ap

Varmaan joo.