Näin meni elämäni
- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä vongutaan myötätuntoa noin säälittävillä seteillä
Ei missään nimessä. En halua myötätuntoa.
Kerroin vain totuuden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä vongutaan myötätuntoa noin säälittävillä seteillä
Tuntuu olevan kelan tukiseteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Herttainen tarina.
Kiitos. Ennemmin olisin ollut miehinen, mutta herttainenkin käy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Osaat kirjoittaa. Valmis kolumnisti.
Mihin lehteen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäsi nyt? Oletko työelämässä?
Tuosta viimeisimmästä listan kohdasta on nyt jo aikaa. Se on silti viimeisin suuri kokemukseni intiimin kanssakäymisen osalta.
Ikää on. Lähes 40. Olen töissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lehteen?
ap
Ei nyt sentään mitään toimittaja tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lehteen?
ap
Ei nyt sentään mitään toimittaja tasoa
Ymmärrän.
Elämääni. Melkein, mutta ei silti. Samoin kuin ihmissuhteissani.
ap
Se on elämä sellaista nysväämistä ja vaille jäämistä jos pelottaa sen elämän eläminen niin kuin haluaisi. Toisaalta moni kyllä haluaakin vain haaveilla, ja se heille suotakoon!
Vierailija kirjoitti:
Se on elämä sellaista nysväämistä ja vaille jäämistä jos pelottaa sen elämän eläminen niin kuin haluaisi. Toisaalta moni kyllä haluaakin vain haaveilla, ja se heille suotakoon!
Moni haluaa, mutta monella riittää se haaveilu.
Sitten ovat me, joilla ei haaveilu riitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni haluaa, mutta monella riittää se haaveilu.
Sitten ovat me, joilla ei haaveilu riitä.
ap
Yritäppä kirjoittaa uudestaan, niin että tuossa olisi joku järki, kiitos.
Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan. Ei sinun elämä vielä ole ohi. Himppasen rohkeutta ja pääset kyllä kielareita pitemmälle.
Kaikesta päätellen vaikutat ihan fiksulta mieheltä. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan. Ei sinun elämä vielä ole ohi. Himppasen rohkeutta ja pääset kyllä kielareita pitemmälle.
Kaikesta päätellen vaikutat ihan fiksulta mieheltä. Tsemppiä.
Olen ihan tyytyväinen kielareihinkin. Otan ne merkkinä siitä, että joku joskus halusi mua.
Saatan yrittää vielä. Siinä kannustuksena oli viestisi. Kiitos.
ap
Mitä tästä pitäisi saada?
Olet epäonnistunut mies? Olet mies, jota kukaan ei halua?
Emme me voi sua auttaa.
Oma vika.