Näin meni elämäni
- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt on mennyt pieleen. Mielestäni ei mikään. Tosiasiallisesti olisit voinut tehdä joka tilanteessa ne huonommatkin valinnat. Kun ihmisen aika loppuu hän menee sinne huonoon tai hyvään paikkaan. perehdy niihin valintoihin.
Mulla meni näin. Nämä vaikutti tulevaisuuteeni.
En tiedä miten olisin voinut tehdä huonommat valinnat.
ap
Vaikutat kyllä tösi nysväriltä nössöltä, sori vaan. Ajattelitko että perheelliset jakautuu neitseellisesti ja tyttöystävät kärrätään kotiinkuljetuksella ovellesi? Tuollaisella nysväämisellä et oikeasti ikinä pääse minnekään, yyh mä haluun mutta en uskalla. Kasvaisit aikuiseksi jos haluat elää aikuisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kyllä tösi nysväriltä nössöltä, sori vaan. Ajattelitko että perheelliset jakautuu neitseellisesti ja tyttöystävät kärrätään kotiinkuljetuksella ovellesi? Tuollaisella nysväämisellä et oikeasti ikinä pääse minnekään, yyh mä haluun mutta en uskalla. Kasvaisit aikuiseksi jos haluat elää aikuisen elämää.
Olen nysväri nössö. Ei siitä ole kiistämistä.
ap
Luin tuon aloitusviestin nyt uudestaan. Ja kyllä hävetti olla tällainen luuseri.
ap
Siis ap ei ole missään vaihesssa halunnut seksiä kenenkään kanssa ja nyt on a)suuri tragedia että hän on neitsyt ja b) jonkun muun syy, että ei ole r aiskannut häntä?
En allekirjoita kumpaakaan kohtaa. Aapeen suuri tragedia on se, että hän ei tykkään mistään eikä kenestäkään, itsensä mukaan lukien.
Mikähän siihen on syynä, että lupaavasta alusta noin huonoon? Odotitko, että joku nainen taas lähestyy? Olitko koskaan ihastunut?
Vaikuttaa siltä, että sinulla on itsestäsi mielikuvamuotti, joka on erilainen kuin todellisuudessa ja lunnostaan olet. Miksi?
Sä oot riittävä ja hyvä ja viehättävä pillillä juomisineen ja muine käyttäytymisineen. Monikin on ollut sinusta kiinnostunut vrt muihin, joiden suuntaan ei edes pieraista.
Nyt rupeat harjoittelemaan olemaan itse oma idolisi ja hyväksyt, että osa innostuu ja osa ei. Ja tarviiko nyt lla innostunut...sanotaan, että voi löytyä se pieni punainen lanka jonkun kanssa. Kun paljastaa jotain itsestään, ei jäljitellystä mielikuvasta.
Vaikka maailma on täynnä ihmisiä, kuinka monen kanssa tullaan edes tuttaviksi saati ystäviksi? Vielä vaikeampaa on tavata sellainen, jonka kanssa olla enemmän kuin edellä mainittuja.
Enemmän aloittajalla on elonsa aikana ollut sutinaa kuin minulla. Vaiherikas elämä siis minun näkökulmastani katsottuna.
Oma elämäni oli saman kaltainen, mutta naiskohtaamisia ei ole ollut noin monta. Ikää minulla on jo 65v ja Lapinlahden lintujen 'Vihtaasi on kustu' kuvaa aika hyvin elämäni.
Klassista kiltin miehen elämää. Tosin sinulla on ollut moneen kilttikseen verrattuna aika paljon kokemuksia
Kyllä jokainen kelpaa jollekin, pitää vaan tarttua kiinni kun huomaa tilanteen, aina ei huomaa ajoissa...
Minusta ap vaikuttaa mielenkiintoiselta
Vierailija kirjoitti:
Siis ap ei ole missään vaihesssa halunnut seksiä kenenkään kanssa ja nyt on a)suuri tragedia että hän on neitsyt ja b) jonkun muun syy, että ei ole r aiskannut häntä?
En allekirjoita kumpaakaan kohtaa. Aapeen suuri tragedia on se, että hän ei tykkään mistään eikä kenestäkään, itsensä mukaan lukien.
Olen halunnut, mutta olen enemmän romanttinen kuin paneva mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siihen on syynä, että lupaavasta alusta noin huonoon? Odotitko, että joku nainen taas lähestyy? Olitko koskaan ihastunut?
Syynä olen minä. Olen ihastunut usein, mutta koska en osaa toimia kuin mies niin tässä ollaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Enemmän aloittajalla on elonsa aikana ollut sutinaa kuin minulla. Vaiherikas elämä siis minun näkökulmastani katsottuna.
Ehkä osaan kirjoittaa ja samalla liioitella?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Panettaako sua usein, koetko olevasi aseksuaalinen? Kyllä se tietysti kaventaa mahdollisuuksia jos ei halua sen mahdollisen naisystävän kanssa peuhata useita kertoja viikossa. Varsinkin siinä alun huumaantumisvaiheessa se on yksi oleellinen tekijä, että haluaa toista ja myös näyttää sen. Jos sulta puuttuu se kiinnostus niin voi olla ettei juttu koskaan etene..
Tai sit voisit kokeilla jotain aseksuaalisten palstoja? Löytäisit paremman matchin?
Onko tilanne kuitenkin sulle sillä lailla ok, että et aio muuttaa yhtään mitään ja jatkat samalla linjalla elämäsi loppuun asti?
Vai haluatko muutosta, mutta sellaisella "ei jaksa, en viitsi, en osaa, ihan sama" tasolla?
Vai oletko jo koettanut suurin ponnistuksin muuttaa ajatusmalleja ja käytöstäsi, mutta tulosta ei synny?
Suosittelen oikeasti terapiaa, jos haluat muutosta. Ja ravista vähän elämääsi, tule pois mukavuusalueeltasi. Vaihda duunia, ota elämäntapavalmentaja, käy salilla, matkustele. Älä jää laakereillesi makaamaan! Liikettä elämään monella saralla niin yllättäviä asioita alkaa tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Panettaako sua usein, koetko olevasi aseksuaalinen? Kyllä se tietysti kaventaa mahdollisuuksia jos ei halua sen mahdollisen naisystävän kanssa peuhata useita kertoja viikossa. Varsinkin siinä alun huumaantumisvaiheessa se on yksi oleellinen tekijä, että haluaa toista ja myös näyttää sen. Jos sulta puuttuu se kiinnostus niin voi olla ettei juttu koskaan etene..
Tai sit voisit kokeilla jotain aseksuaalisten palstoja? Löytäisit paremman matchin?
En osaa sanoa. Luultavasti normaalisti panettaa, joten en varmaan ole aseksuaali. Ei panetus silti mulle ole mikään pakkomielle. Varmasti useampi kerta viikossa onnistuisi, jos toinen on mieleeni kiihottava ja seksikäs tyyppi.
ap
Mikä siinä nyt on mennyt pieleen. Mielestäni ei mikään. Tosiasiallisesti olisit voinut tehdä joka tilanteessa ne huonommatkin valinnat. Kun ihmisen aika loppuu hän menee sinne huonoon tai hyvään paikkaan. perehdy niihin valintoihin.