Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en aio enää liikkua tai jumpata tai verrytellä mitenkään!

luuseri
17.05.2020 |

Tein mitä tahansa ja kuinka ohjeiden mukaan niin aina saan paikkani kipeäksi useaksi päiväksi enkä tiedä teenkö mitään oikein vai teenkö väärin mutta en osaa tehdä mitään oikein ja tarvitsisi olla fysioterapeutti ja liikunnanohjaaja minulla kotona 24/7 neuvomassa miten käyn lenkillä, miten venyttelen tai jumppaan jne. koska minä en osaa yhtään mitään ja teen vaan vahinkoa itselleni kun en osaa tehdä oikein mitään.

Nytkin saa tana taas sattuu selkään ja niskaan ja alkaa ahdistamaan ja sitten alkaa kasvoihin koskemaan.

MINÄ VIHAAN ITSEÄNI OLEN TÄYDELLINEN LUUSERI JONKA PITÄISI VAIN K OLLA POIS!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NARUA JA PUUN OKSA!!!!!!!!!!!!!!

TÄMÄ ON MITÄ MINULLE PITÄISI TAPAHTUA!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINÄ OLEN TÄYSIN VAMMANEN PAS KA LUUSERI JÄLKEEN JÄÄNNYT HEIKKOLAHJAINEN IDIOOTTI JOKA EI OSAA MITÄÄN TAI TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN JA JOKA ON VAAN PELKKÄ ROSKA TÄSSÄ MAAILMASSA!!!!!!!!

Vierailija
2/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITI SANOA KÖYTTÄ EIKÄ NARUA!!!!!

JO TÄMÄ KERTOO ETTÄ OLEN VAMMANEN PAS KA!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
4/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Tiesitkö että ylikunto voi oireilla ärtymyksellä?

Vierailija
5/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh nyt on mennyt hermot ja sen huomaa. Ei sun tartte liikkua jos et halua. Tai sitten vain kävelet rauhallisesti. Kai se sentään onnistuu?

Vierailija
6/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet

On käytössä mutta niidenkin teholla on rajansa.

Vierailija
7/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kipu liikunnasta on tervettä.

Vierailija
8/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh nyt on mennyt hermot ja sen huomaa. Ei sun tartte liikkua jos et halua. Tai sitten vain kävelet rauhallisesti. Kai se sentään onnistuu?

Sauvakävelyä teen mutta sillä ei noita selän tai vatsan lihaksia saa treenattua ja niitä minun pitäisi kai saada vahvistettua mutta siitä ei tule kuin sutta ja sekundaa kun niitä alan treenaamaan, pitäisi kokoajan olla joku näyttämässä miten tehdä etten vaan aiheuta hallaa itselleni kun verryttelyt tai lämmittelytkin menee pieleen tai niitä ei muista, olen kyllä niin onneton tapaus ettei vastaavaa ole.

Vierailija
9/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauvakävelyä teen mutta sillä ei noita selän tai vatsan lihaksia saa treenattua ja niitä minun pitäisi kai saada vahvistettua mutta siitä ei tule kuin sutta ja sekundaa kun niitä alan treenaamaan, pitäisi kokoajan olla joku näyttämässä miten tehdä etten vaan aiheuta hallaa itselleni kun verryttelyt tai lämmittelytkin menee pieleen tai niitä ei muista, olen kyllä niin onneton tapaus ettei vastaavaa ole.

Osta painollinen hulavanne, treenaa kumpaakin.

Vierailija
10/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Ihan sama mitä teen niin aina saan itseni kipeäksi. Kävely on ainoa mitä teen enää. Hierojalla käyn aina välillä.

Vierailija
11/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Joka kerta saan niskan kipeäksi ja vielä pahimmillaan migreenin kaupan päälle. Kaiken olen yrittänyt, käynyt fysiterapeuteilla ym. Ei auta. Olen paljon terveempi ilman erityistä liikuntaa, kävely on ainoa juttu mitä voin tehdä.

Vierailija
12/12 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kipu liikunnasta on tervettä.

No kun minä en osaa arvioida mikä on harmitonta kipua ja mikä haitallista, kaikki kipu on minulle yhtäkuin nyt minä kuolen jne. Nytkin ahdistaa ja koskee sinne tänne ja pelkään että kuolen tosin samaan aikaan toivon kuolemaa että tämä kipu ja ahdistus loppuisi. Ja jos lääkäriin menen ne ei löydä minusta mitään vikaa ja alan epäillä että ne peittelee totuutta eivätkä tutki tarkemmin koska olen kuolemansairas ja halvemmaksi tulee kun minua ei hoideta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi