Ostettiin 13v pojalle joululahjaksi autorata ei ole poikaa autorata kiinnostanut
Kommentit (24)
Autorata 13v:lle?
Siis joku ajettava pikkuauto vai mikä?
Tuon ikäiset eivät enää leiki.
Joo, vie vinttiin. Ei 13 vuotiaat leiki. Anna se pojallesi heti, kun poikasi saa oman pojan. Siinä vaiheessa miehet yleensä alkavat leikkimään niillä leluilla, joita olisivat lapsena halunneet leikkiä.
13 vuotiaallle ei osteta autorataa, vaj-akit! sille ostetaan puntit tai sähkökitara, autorata kuuluu 6 -vuotiaille, missä maailmassa te oikein elätte?
Eikö faija leiki sillä? Yleensä autorata ostetaan niin pienelle kersalle, ettei se itse vielä osaa leikkiä sillä, mutta sehän onkin faijalle tarkoitettu, mutta ettei menettäisi kasvojaan, sanotaan, että pojalle.
13-vuotiaat käyvät jo treffeillä nykyään. Olin ihan äimänä, kun selvisi, että pojallani oli 12- vai oliko se 13v treffit tytön kanssa, jota tapaili nuorisotalolla.
Mutta varmaan aloitus oli provo muutenkin.
Lähetä se tänne, siis se autorata. Meidän 13v. on sen verrallinen lapsellinen vielä että taatusti leikkisi autoradalla.
Aloitus on selvä provo. Siksi ei kannata vastailla.
Sama.
Junarataa, autorataa, Legosarjoja...
Isoja, paljon.
Kyllä se ne kerran rakenteli - sitten jäivät.
Ei koskaan leikkimistä sinällään ymmärtänyt.
Mutta pääsi lukee fysiikkaa Hgin yliopistoon. Suoraan.
Lapsena oli kiinnostunut mm. kielistä, maista, ruuanvalmistuksesta,.. - ilman että kukaan mihinkään patisti.
Joissakin kulttuureissa tuotakin nuoremmat menevät naimisiin ja tekevät lapsia.
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaat käyvät jo treffeillä nykyään. Olin ihan äimänä, kun selvisi, että pojallani oli 12- vai oliko se 13v treffit tytön kanssa, jota tapaili nuorisotalolla.
Mutta varmaan aloitus oli provo muutenkin.
Kollegani pani 11-vuotiaana.
Mutta se onkin savolainen.
Ota älypuhelin pois niin alkaa kiinnostaa.
Harmillista että olet noin pihalla pojan kiinnostuksen kohteista. Toivottavasti ei ollut kovin kallis rata. Ikävää jos pari sataakin meni hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kulttuureissa tuotakin nuoremmat menevät naimisiin ja tekevät lapsia.
Ja siitähän sinäkin unelmoit.
Mun lapset leikkivät vieläkin, ja minä. He ovat yli 20.
Pian nähdään aloitus "voiko 14-vuotiaalle antaa lahjaksi Real Dollin?" saman pöllön ajatushautomosta.
Nosiis
Kai te itse vanhempina ootte huomannu, että 13v poika/tyttö ei enää leiki leluilla.
Parempi ajatus olisi ollut ostaa jotain häelle mieleistä ja rakentaaa tekemistä. (:
Anna se rata jollekin teidä talon yh pennulle.
Myykää se ja ostakaa keinuhevonen tilalle. Voi leikkiä cowboy'ta.