Raivostuttava vetovoima -apua kaivataan!
Tiedätte varmaan sen järjettömän vetovoiman joka kipinöi kahden ihmisen välillä ensi kohtaamisesta. Toisen läsnäolon aistii näkemättäkin, katse vapauttaa perhosten armeijan vatsaan ja kosketus ohimennen tekee jaloista hyytelöä. Olen nyt tavannut oman tällaisen vastinkappaleeni, jollaista en uskonut olevan olemassakaan. Ja tuo mies vie järjen päästä!
Ongelmaksi on muodostunut se että tuo vetovoima on niin vahva että se pelottaa. Kumpaakin. Yritän tehdä aloitteen, panikoin. Mies aikoo tulla ilmiselvästi sanomaan jotain tärkeää mutta jänistää viime hetkellä. Kumpikin on normaalisti sanavalmis ja täysin aloitekykyinen ihminen mutta toisen seurassa jännittää vietävästi. Jos tästä ei tule mitään, kadun lopun ikäni ja tiedän sen. Neuvoja kaivataan!
Kommentit (25)
Ei töihin mennä kokemaan mitään vetovoimaa eikä anneta kenenkään miekkosen pyyhkiä roskaa naamalta!
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän millaista se on. Työpaikan mies vie totaalisesti jalat alta. Jos kätemme kohtaavat ohimennen tai hän pyyhkäisee roskan naamaltani niin olen sulaa vahaa. Hän ei vain näe minua vaan katsoo suoraan ja aivan liian pitkään että voisin olla huomaamatta. Tiedän että hän pitää minusta mutta en ole varma ovatko tunteemme yhtä kuumia, en ole uskaltanut puhua tästä asiasta hänen kanssaan.
Pyyhkäisee roskan naamaltasi? Mun naamalta ei kyllä kukaan mies pyyhkisi mitään servetinpalasia, ennen ku oltas tehty lähempää tuttavuutta
Ettekö te ymmärrä, että ne miehet varsinkin työpaikoilla haluavat vain eroottista säpinää ja testata omaa viehätysvoimaansa. He kietovat kohteen valtaansa kokemaan vetovoiman värinöitä. Lirissä olet, jos mies on hierarkiassa sinun yläpuolellasi ja voi myöhemmin tehdä epäedullisia ratkaisuja urasi suhteen. Ette ehkä alussa kummatkaan tajua tulevia käänteitä. Ainakin nämä värinät päättyvät monesti epäreiluun vallankäyttöön.
Vetovoima on sinänsä ihan jees ja normaalia, mutta ei työpaikalla, esimiesten eikä varattujen kanssa. Eikä sänkyyn hyppäämisiä. Nih!
Kyllä noita on, mutta ei todellakaan kaikilla.