Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja pyydettiin antamaan sellaiseen hyväntekeväisyyteen, mitä en itse kannata, mitä teen?

Vierailija
17.05.2020 |

En vain luota kyseiseen järjestöön, mikä sankarille tuntuu olevan tärkeä. Mulla on perusteltu syy olla luottamatta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Olen itse pyytänyt turhat krääsäsynttäri- ja joululahjat rahana, jonka lahjanantaja voi tilittää valitsemaansa paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen. En ole ajatellut, että se olisi itsekästä vaan järkevää. En tarvitse muovikukkia, halpistuikkukippoja, kynttilöitä, rumia alennuslakanoita ym. Ihan turhaa ostaa sellaisia, mieluummin raha oikeaan tarpeeseen. Mut onko tämä siis väärin menetelty? En haluaisi olla itsekäskään.

Kyllä mä mielelläni annan hyväntekeväisyyteen, mutta juuri tämän järjestön toiminnassa surettaa ne väärinkäytökset.

Vierailija
22/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vähän kaikissa yhdistyksissä jotenkin vedetä välistä. Ainakin perustajat, koska tekeväthän he työtä asian eteen. Itse kyllä mielummin lahjoitan suoraan apua tarvitseville perheille tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesy? Itse en enää lahjoita sinne tavaraa koska kuulemani perusteella on epäselvää, meneekö tuki siihen, mihin pitäisi.

Vierailija
24/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohde on vastoin arvomaailmaasi, niin antaisin jonkin muun lahjan tai tekisin vaikka lahjoituksen toiselle järjestölle. Jos taas et itse niinkään kannata kyseistä järjestöä, muttet koe heidän toimintaansa haitallisenakaan, niin mitä väliä? Tekee lahjan saajan iloiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi