Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V-ttu että tämä foorumi ottaa päähän

Vierailija
17.05.2020 |

Se tunne kun kirjoittaa jonkun asiallisen vastauksen johonkin (omasta mielestä) asialliseen ketjuun ja sitten tulee pääsy kielletty. Samalla kaikenlaiset trolliporvoo ketjut saavat olla rauhassa.

Ja sitten vielä päälle se kun ei onnistu takaisin meneminen sitä varten että voisi kopioda sen vastauksen uuden ketjun aloittamista varten.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluimmat poistot mitä nyt tulee mieleen:

- naisten lisääntynyt kuivashampoon käyttö

- helppoja biisejä harjoitella kitaralla

-median turha ilo Trumpin häviöstä, koska Trump voittaa ja jatkaa 2. Kauden, vasemmistomedia ei vain ole tajunnut sitä vielä

Vierailija
22/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänään kirjoitellut vain 'celebrity crush' ja 'julkkispuoliso'-ketjuihin. Ne ovat niin harmittomia, että ovat saaneet olla sensuroijilta rauhassa jo pari päivää. Vaikka on niistäkin tietysti osa viesteistä poistettu, mutta ihme kuitenkin, että itse ketjut ovat jääneet.

Ajan kanssa oppii tunnistamaan turvalliset ketjut.

Kaikki mun kommentit poistuu molemmista ketjuista :(

Ehkä sä tykkäät jonkun mielestä vääristä miehistä. Eikö se riitä poiston syyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänään kirjoitellut vain 'celebrity crush' ja 'julkkispuoliso'-ketjuihin. Ne ovat niin harmittomia, että ovat saaneet olla sensuroijilta rauhassa jo pari päivää. Vaikka on niistäkin tietysti osa viesteistä poistettu, mutta ihme kuitenkin, että itse ketjut ovat jääneet.

Ajan kanssa oppii tunnistamaan turvalliset ketjut.

Kaikki mun kommentit poistuu molemmista ketjuista :(

Ehkä sä tykkäät jonkun mielestä vääristä miehistä. Eikö se riitä poiston syyksi?

Kuka se kielletty hedelmä on? Namnam.

Vierailija
24/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne palstalle on hyvä ohjata ulkomaalaisia katsomaan suomalaisten sisintä sydäntä.

Vierailija
25/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki horoketjut saa poistua. Ja muut tisseihin liittyvät.

Vierailija
26/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En edes käsitä, miksi täällä hengailen. Suurin osa ei osaa edes kirjoittaa - ovatkohan edes koskaan käyneet koulussa?

Ja tätäkö pitäis kehua

Vierailija
27/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö Kuustonen, että sami oli leijonan puvussa.

Vierailija
28/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee lämmin, pörröinen olo, kun saa jonkun suuttumaan.

Vierailija
29/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse parempi. Softat on valmiina olemassa ja tarvitsee vain hieman vaivaa tehdä tarvittavat määritykset.

Vierailija
30/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se anaalilihasten vahvistamisketju poistettiin?

Vierailija
31/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saanut bannia? Mulle napsahtanut useamman kerran vaikka vannon että vain täysin asianmukaisia viestejä olen kirjoittanut. Jään jännityksellä odottamaan onko tämäkin liikaa.

Vierailija
32/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ihan samaa ihmettelen. Yleensä ihmiset kun saavat huudettua sen suurimman tuskansa pois ja oksennettua sen yhteisöalustalle, homma järkiintyy. Niin tapahtuu kaikissa keskusteluissa. Se on elämää. Tasapainoa haetaan, ollaan me kuitenkin sen verran inhimillisiä, poislukien tietysti porvoolaiset, mutta nämä olisi helppo a) jättää huomiotta b) deletoida ketjusta. Laiskuutta on se koko ketjun poisto yhden kommentin ilmiannosta.

Vierailija
33/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eniten harmittaa se, kun yhdestä ja samasta asiasta on monia avauksia. Mikseivät modet tällaisissa tapauksissa yhdistä ketjuja?

Tosiaan ärsyttävää kun tänne eu mahdu kuin yksi aihe kerrallaan ja siutä pitää avata kymmeniä ketjuja yhtäaikaa.

Vierailija
34/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän onkin yhden narsistiavautujan mielenterveyspalsta.

Vierailija
35/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua eniten harmittaa se, kun yhdestä ja samasta asiasta on monia avauksia. Mikseivät modet tällaisissa tapauksissa yhdistä ketjuja?

Tosiaan ärsyttävää kun tänne eu mahdu kuin yksi aihe kerrallaan ja siutä pitää avata kymmeniä ketjuja yhtäaikaa.

No kun 1/10 jää eloon. Kai joku mode lemmikki juttu.

Vierailija
36/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten halukkuus kirjoittaa pitkiä, mietittyjä viestejä tietysti laskee kun tietää, että ne saattavat hävitä milloin tahansa. Eli systeemi toimii juuri päinvastoin kuin pitäisi.

Vähän sama juttu on tuon sanafiltterin kanssa. Se aiheuttaa turhaa vaivaa asiallisten viestien kirjoittajille, mutta trollin ei tarvitse kuin kerran kiertää kielletyt sanat ja sitten voi spämmiä samaa viestiä copypastena ympäri palstaa...

Vierailija
37/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten halukkuus kirjoittaa pitkiä, mietittyjä viestejä tietysti laskee kun tietää, että ne saattavat hävitä milloin tahansa. Eli systeemi toimii juuri päinvastoin kuin pitäisi.

Vähän sama juttu on tuon sanafiltterin kanssa. Se aiheuttaa turhaa vaivaa asiallisten viestien kirjoittajille, mutta trollin ei tarvitse kuin kerran kiertää kielletyt sanat ja sitten voi spämmiä samaa viestiä copypastena ympäri palstaa...

Niin. Parempi kirjoittaa joku parin rivin kuittailu/trolliprovo kuin mitään syvällistä tai informoivaa pitkää viestiä kun idioottimode käy vaan poistamassa ketjun sillävälin.

Vierailija
38/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä täällä sitten pitää, jos on niin huonoa? Internet on foorumeja täynnä ja jos ei nekään riitä, aina saa perustaa oman.

Ehkä se ymmärrys, että oma elämänhallinta on kuitenkin melko hyvin handussa, kun lukee näiden reppanoiden kirjoituksia.

Vierailija
39/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju julkaistu, vaikka jo otsikossa rikotaan palstan sääntöjä. Just.

Vierailija
40/42 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saanut bannia? Mulle napsahtanut useamman kerran vaikka vannon että vain täysin asianmukaisia viestejä olen kirjoittanut. Jään jännityksellä odottamaan onko tämäkin liikaa.

En ole saanut ja sitä ihmettelen itsekin. Piilovittuilu on taitolaji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän