Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta pilaa mielenterveyden ja joutuu koetuksella. Palsta menee ihan hukkaan.

Vierailija
17.05.2020 |

Tämä palstan julmuus on jotain niin lamaannuttava. Minä olen sen lisäksi niin hölmö että pilaan aina päiväni tulemalla tänne.
Olen muuten vain masentunut, yksinäinen ja hieman huonossa hapessa. Aina toivon että palstasta saisi yksinäisyyden vähennettyä ja olisi niin kivaa jutella asioista ihmisten kanssa mutta kun se on aivan mahdotonta.

Täällä on niin paljon ihmisiä jotka ilkeyttään pilaavat aina kaiken. Minulle palsta olisi näin yksinäisenä todella tärkeä, kun ei ole muita paikkoja missä vois jutella näin paljon ja näin avoimesti.
Mulla oikein sydän alkanut muljahtelemaan tästä suunnattomasta empatiakyvyttömyydestä ja ilkeydestä.

Onko missään enää iloa ja mukavaa yhdessä olemista? Mä tarvitsen myönteistä ilmapiiriä jotta saisin itsestänikin hieman parempaan kuntoon.

Yritän kuntoutua ja olla positiivinen mutta se meinaa olla mahdotonta. Toivoa ei kauheasti ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen eroon tästä palstasta? En voi enää sietää ihmisten pahuutta! Tai onko muita palstoja jossa voisi olla? Kaipaan ystävällistä, inspiroivaa ja semmoinen josta tulee hyvää mieli.

Vierailija
2/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paikkaa tai palstaa vaihtamalla muutu. 90% ihmisistä on hirviöitä, hyvä vaan että tajuat sen nuorempana kuin ei koskaan.

Jotkut ummistavat silmänsä koko elämän ajaksi, ja sitten tulevat esim. eläkeiässä oikein urakalla kusetetuksi eri tahojen toimesta kun eivät ymmärrä miten pahoja valtaosa ihmisistä on.

Hyviä ihmisiä on olemassa (enkä väitä olevani yksi niistä) mutta he eivät käy täällä. Samoin työelämä on täynnä sosiopaattisia hirviöitä jossa näiden välttäminen on mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsen eroon tästä palstasta? En voi enää sietää ihmisten pahuutta! Tai onko muita palstoja jossa voisi olla? Kaipaan ystävällistä, inspiroivaa ja semmoinen josta tulee hyvää mieli.

Menepä facebookissa johonkin "hyvän mielen ryhmiin" ja muihin "positiivarien" palstoihin niin sielläkin samat hierarkkisesti ajattelevat autoritaariset pellet. Ja jossain parinsadan ryhmän porukoissakin joku omasta tärkeydestään juopunut "moderaattori" alkaa muokkailemaan viestejä ja käskyttämään että ei saa tehdä sitä ja tätä.

Ihmislaji vaan on pilalla, luonnonvalinta johtanut siihen että pitkän satatuhatvuotisen taipaleen lopussa eloon ovat jääneet pääosin vain vittumaisimmat, narsistisimmat paska-aivot, kiusankappaleet ja häiriintyneet oliot. Muut on tapettu pois kuljeksimasta tai eivät muuten vaan ole halunneet jatkaa sukua.

Vierailija
4/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko päästä pois tästä ilmapiiristä. Eikö missään enää Suomesta löydy joku paikka jossa on terveitä ihmisiä?

Vierailija
5/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se paikkaa tai palstaa vaihtamalla muutu. 90% ihmisistä on hirviöitä, hyvä vaan että tajuat sen nuorempana kuin ei koskaan.

Jotkut ummistavat silmänsä koko elämän ajaksi, ja sitten tulevat esim. eläkeiässä oikein urakalla kusetetuksi eri tahojen toimesta kun eivät ymmärrä miten pahoja valtaosa ihmisistä on.

Hyviä ihmisiä on olemassa (enkä väitä olevani yksi niistä) mutta he eivät käy täällä. Samoin työelämä on täynnä sosiopaattisia hirviöitä jossa näiden välttäminen on mahdotonta.

Samaa mieltä. Itselleni tulee melkein tunteellinen reaktio kun joskus spontaanisti tarvitsee vaikka apua ja tapaa hyvän ihmisen. Niin harvinaista se on. Suurin osa suomalaisistakin kävelisi loukkaantuneen lapsen ohi kuin tätä ei olisi olemassakaan, puhumattakaan muista.

Vierailija
6/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset palstat vielä enemmän, joskus kirjoitinkin niille ja olis niin kiva jutella muiden kanssa mutta kun kirjoitin jotain ja menin sen jälkeen kattomaan niin oli vaan negatiivista ja haukkumista ja kunnianloukkauksia niin en sen jälkeen voinut enää mennä kattomaan ja kun jotain kirjoitin tai kirjoitan tänne niin en sen jälkeen enää. Sama homma tekstiviestien kanssa mutta siihen on vaikuttanut myös se että kun olin teini niin yks jolle en edes ollut antanut numeroani alkoi lähetellä ahdistavia tekstiviestejä ja haukkuikin ja sitten vielä sitä olisi pitänyt kehua ja jos ei sitten kehunut niin tuli tuollaista niin tästä on sitten jäänyt se että jokainen tekstiviesti tai viesti olisi negatiivinen. Tämän takia en myöskään viestittele sähköpostilla vaan mulla on se vaan pakollisista syistä.

Vierailija
7/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime vuonna aivan ihanan kiltin ihmiset. Liikutuin kyyneliin siitä kuinka hyvä ystävä hän on ollut minuun, ensimmäinen ihminen ikinä joka ei ole henkisesti mädäntynyt. Hän oli tottakait kiusattu työyhteisössä.

En muista että ennen vanhaan suomalaiset olivat näin kaameita.

Vierailija
8/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus! Kerrankin rohkaistuin viime viikolla kirjoittamaan tänne yhteen ketjuun ja sain niin järkyttävän julmia vastauksia, että oksat pois. Toiset ihmiset, jotka voivat pahoin, purkavat sen muihin ja tällä palstalla on niitä paljon.

Vierailija
9/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmeko laittaa päät yhteen ja vaikka vaatia että palsta uudistetaan?

Vierailija
10/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko päästä pois tästä ilmapiiristä. Eikö missään enää Suomesta löydy joku paikka jossa on terveitä ihmisiä?

Miksi sen pitää olla Suomesta?

Vierailija
11/15 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka Jodel? Siellä ainakin Helsingissä ollaan hyvin tarkkoja siitä, että "good vibes only".

Vierailija
12/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme yhdessä yrittää pitää palstan kivana paikkana?

Vierailija
13/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisimmeko laittaa päät yhteen ja vaikka vaatia että palsta uudistetaan?

Se ei ole palstan omistajan intresseissä.

Täh? Miksi?

Lähes kaikki parempaa keskustelua vaatineet ja uudistuksen tehneet palstat ovat kuolleet pois.

Vierailija
14/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmislaji vaan on pilalla, luonnonvalinta johtanut siihen että pitkän satatuhatvuotisen taipaleen lopussa eloon ovat jääneet pääosin vain vittumaisimmat, narsistisimmat paska-aivot, kiusankappaleet ja häiriintyneet oliot. Muut on tapettu pois kuljeksimasta tai eivät muuten vaan ole halunneet jatkaa sukua.

Tämä peruskoulun oppimäärään!

Vierailija
15/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehtien juttujen kommenttiosioita lukiessa tulee joskus ihan samanlaisia tuntemuksia. Siellä tosin nimimerkit paljastavat sävyltään negatiivisten ja loukkaavien viestien takana olevan usein yhdet ja samat ihmiset.