Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka suuri ongelma asunnossa on jos käynti kylpyhuoneeseen on keittiöstä.

Vierailija
17.05.2020 |

Eteissä on erillinen wc. Kyseessä on kaksio kerrostalossa.

Kylppärin ovi vie keittiöstä kaappi- ja tasotilaa. Ruokapöydänkin tiellä varmaan avautuessaan.

Onko kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eteisessä wc ja keittiön kautta käynti khh/kylppäriin. En ymmärrä miksi se olisi ongelma? Ovi aukee kylppäriin ja se sijainti on keittiön oven vieressä eli ei mene juurikaan ylimääräistä tilaa.

Vierailija
2/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen pohjaratkaisu, kun olin lapsi. Ei se mikään ongelma ollut. Tosin eteisestä pääsi wc:n läpi myös kylppäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty on semmoinenkin kun vessassa oli kaksi ovea, aina piti muistaa avata toinenkin lukko poistuessaan.

Vierailija
4/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asunnoissa joissa olen asunut ja monelöa kaverillakin on käynti kylppäriin keittiöstä. Tosin parissa talossa välissä kodinhoitohuone. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
5/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kylppäri oli keittiön ja vaatehuoneen takana ja kätevä oli.

Vierailija
6/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää ollenkaan. Näin tarjolla kivan asunnon mutta siinä oli pohjaratkaisuna kylppäri sijoitettu keittiön ja olohuoneen väliin. Mielestäni keittiön pitää avautua olohuoneeseen, ja kylppärin olla makuuhuoneen vieressä. Tuossa kämpässä olisi pitänyt laittaa neljäsosa asunnosta sileäksi että keittiön ja kylppärin olisi voinut kääntää peilikuvaksi, miten ne olisivat mielestäni kuuluneetkin. Silloin kylppäri olisi ollut makuuhuoneen oven lähellä ja keittiö vaikka avoratkaisuna isossa olohuoneessa.

Vierailija
7/7 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se vähän hoopo. Kylpyhuoneessa tulee vesihöyryä ja keittiössä pidetään uunia päällä mahdollisesti pitkäänkin. Aika kuumaa ja kosteaa on silloin keittiössä.

Ja kuten ap sanoi, ovi vie tilaa, vaikka aukenisikin sinne kylpyhuoneeseen.

Tai mieti, jos tulee vieraita. Isäntäväki istuu aamukahvipöydässä, kun vieraat ramppaa suihkusta pyyhe lanteilla vierestä.

Ei se siis mikään hyvä ratkaisu ole. Itse en ikinä ostaisi tuollaista kämppää. Mutta eri juttu tietysti, jos vuokra-asuntoa etsii ja tuo on hyvällä paikalla ja halpa tai ainoa tarjolla oleva...