Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pienet ja "tyhmät" koronan takia väliin jääneet asiat jäivät harmittamaan ehkä liikaakin?

Vierailija
17.05.2020 |

Ja nyt en siis hae vastauksia, että ei mikään, tärkeintä että ollaan hengissä jne., koska se nyt on itsestäänselvyys.

Poikani olisi saanut tänä keväänä ensimmäiset tarhakuvat ja olin odottanut sitä innolla. Harmitti naurettavan paljon, että ne jäi välistä.

Toinen harmitus on vanhempieni puolesta. He olisivat lähteneet kauan odotetulle ulkomaanmatkalle, mutta se jäi välistä ja eivät välttämättä enää jaksa matkailla sitten kun se on taas turvallista. Harmitti vietävästi heidän puolestaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suunnitelmissa uusia vaatevarastoa kirpputoreilta. No, ostelen sitten kaupoista :P Ei ihan sama asia kun tarkoitus oli löytää enemmän ja halvemmalla ja vähän vaihtaa tyyliäkin naisellisempaan (mekkoja jne olin ajatellut etsiä)

Vierailija
2/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei pääse baariin ja sushibuffettiin :D. Minulla on tehnyt vietävästi mieli sushia, eikä kaupan valmis pakattujen hinnalla viitsi ostaa. Harmittaa oikeasti vaikka tyhmäähän noista on harmistua kun tietää painavat syyt miksi nyt ei saa. Ja yllättävää kyllä sekin harmittaa että ei saa olla töissä.

Kädet on kuin hiekkapaperia kaiken saippualla läträämisen vuoksi, ja jatkuvasti pitää olla laittamassa käsivoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä peruuntui Tallinnan matka. Lisäksi kesälomamatka on vielä suuri arvoitus. Terassillakin olisin jo varmaan pari kertaa käynyt ilman rajoituksia. Aika pieniä asioita siis.

Vierailija
4/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut lukutoukka, mutta viime syksynä tuli jokin innostus lukea. Ehdin lukea paljon, mutta nyt se innostus on laantumaan päin kun ei pääse lainaamaan kirjoja. Ja haluan lukea ihan kirjana, enkä näytöltä. Saa nähdä miten käy kun kirjastot viimein avataan, alanko taas innokkaasti lukemaan vai menikö se juna jo.

Vierailija
5/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon ei päässyt lukemaan lehtiä, muutenkin olematon sosiaalinen elämä joten siellä edes kaupassakäynnin ohella näki ihmisiä vaikkei niille mitään ehkä puhunut.

Vierailija
6/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen työ, jonka saaminen vaati töitä ja järjestelyjä, peruuntui eli koronan takia jää toteutumatta. Olisi ollut  työllistymiseni kannalta tosi hyvä ja mielenkiintoinen työkokemus, mutta nyt kävi näin. Kuitenkin kun miettii olen ehtinyt liikkumaan ja saamaan kuntoni takaisin, vähemmän itseinhoa kun työttömyys johtuu nyt vain koronasta eikä siitä omasta riittämättömyydestä (tein paljon työnhakua ja kaikkea eli en ole sellainen laiska työtön, alallani on vain vähän paikkoja ja työttömänä kokee syyllisyyttä ja huonoutta herkästi vaikkei sille ole tarvetta...) ja olen ehtinyt miettiä paremmin ja kiireettä, että onko olemassa mitään muuta alaa minulle.

Vierailija
7/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen vauvauinti jäi kahteen kertaan.

Vierailija
8/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei pääse baariin ja sushibuffettiin :D. Minulla on tehnyt vietävästi mieli sushia, eikä kaupan valmis pakattujen hinnalla viitsi ostaa. Harmittaa oikeasti vaikka tyhmäähän noista on harmistua kun tietää painavat syyt miksi nyt ei saa. Ja yllättävää kyllä sekin harmittaa että ei saa olla töissä.

Kädet on kuin hiekkapaperia kaiken saippualla läträämisen vuoksi, ja jatkuvasti pitää olla laittamassa käsivoidetta.

Sushia saa myös takeawayna ja kotiinkuljetettuna. Ei tarvitse kaupasta ostaa.

Vierailija
9/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan oikomishoito on keskeytynyt. Tuntuu, että raudat ovat ihan turhaan suussa tarpeettoman pitkään, kun niitä on kiristetty viimeksi tammikuussa.

Vierailija
10/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kahvilaan juoman valtavan Cafe Latten :D 

Vierailija
11/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määräaikainen työ, jonka saaminen vaati töitä ja järjestelyjä, peruuntui eli koronan takia jää toteutumatta. Olisi ollut  työllistymiseni kannalta tosi hyvä ja mielenkiintoinen työkokemus, mutta nyt kävi näin. Kuitenkin kun miettii olen ehtinyt liikkumaan ja saamaan kuntoni takaisin, vähemmän itseinhoa kun työttömyys johtuu nyt vain koronasta eikä siitä omasta riittämättömyydestä (tein paljon työnhakua ja kaikkea eli en ole sellainen laiska työtön, alallani on vain vähän paikkoja ja työttömänä kokee syyllisyyttä ja huonoutta herkästi vaikkei sille ole tarvetta...) ja olen ehtinyt miettiä paremmin ja kiireettä, että onko olemassa mitään muuta alaa minulle.

No kyllähän tuollainen työllistymistä edistävä työpesti on tosi tärkeä juttu ja aivan varmasti harmittaa. Itsekin näin erilaisissa määräaikaisissa työsuhteissä ja välillä työttömänä ymmärrän hyvin. Hienoa, että olet löytänyt tilanteesta kuitenkin positiivisiakin puolia. :)

Ap.

Vierailija
12/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pienemmän fanijoukon musiikkitapahtumaa, joihin yleensä ei kukaan ei millään innostu seuraksi. Viime vuonna tapasin kultani, joka oli vuosia harmitellut samaa ja jonka kanssa oli tehty suunnitelmat valmiiksi. Ootin tosi paljon, et olis voinut nauttia niistä kahden.

Mut ehkä sit ensi vuonna.

Vierailija
13/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lainaamaan kirjastosta sarjakuvia. 😂 ikä 55..

Vierailija
14/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme säännöllisesti erään naisen kanssa samassa harrastuspaikassa (ei siis tunneta toisiamme). Olisin halunnut tutusta lisää.

No, enpähän päässyt nolaamaan itseäni taas kerran.

Vierailija
15/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuollainen työllistymistä edistävä työpesti on tosi tärkeä juttu ja aivan varmasti harmittaa. Itsekin näin erilaisissa määräaikaisissa työsuhteissä ja välillä työttömänä ymmärrän hyvin. Hienoa, että olet löytänyt tilanteesta kuitenkin positiivisiakin puolia. :)

Ap.

Hups, tuo kohta että "pienet" meni ohi... :D Kahvi jäänyt juomatta... Hmm, ehkä yksi pieni ettei pääse nyt reissaamaan ympäri Suomea valokuvailemaan tai kahvittelemaan kahvilaan kirjan kanssa, mutta hyvä syy pysyä kotona ja ei ole syyllisyyttä siitä ettei vietä aikaa ihmisen kanssa kun introvertti hieman olen :D Asenne ratkaisee yleensä ja aina asioissa on edes jotain pientä positiivista :) 

Vierailija
16/16 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti käsille jonkin pehmityshoidon + lakkaus.

En ole kyllä kampaajallekaan vielä mennyt kysyään ottaisko. Potilaan hiukset on jo kuin variksepelättimen ja pöllön risteytys. 👳