Ei uskoisi, että Pippa Laukka on 50v!
On kyllä nuoremman näköinen täytyy sanoa.
Kommentit (43)
Jotkut ovat nuoremman näköisiä. Minäkin olen ja ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olemus on nuoremman, mutta kyllähän iho paljastaa oikean iän.
Valitettavasti samanikäisenä tunnistan 50-vuotiaan merkit:
-polvet
-käsivarret
-masun.
Kyllä uskoisi 50-vuotiaaksi, varsinkin ilman pakkelointia ja ammattikuvausta. Sehän ei tietenkään tarkoita, että Pippa olisi ruma ja rupsahtanut. Mitä vikaa on siinä, että näyttää ikäiseltään?
Tosi paljon vaaleaa valovoodetra keskikasvoissa/ kuvankäsittelyä
Vartalo ikäisensä
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa hämmästyin kun luin tuon, en olisi uskonut että on 50-vuotias- luulin että on jotain juuri ehkä 40-vuotias.
Elää terveellisesti ja positiivinen elämänasenne sen tekevöt. Hyvä Pippa :)
Ja se että on ollut/on rakastettu, tekee todella paljon yleiseen jaksamiseen.
T. Ilman rakkautta lähes koko elämänsä ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa hämmästyin kun luin tuon, en olisi uskonut että on 50-vuotias- luulin että on jotain juuri ehkä 40-vuotias.
Elää terveellisesti ja positiivinen elämänasenne sen tekevöt. Hyvä Pippa :)
Terveellinen ja positiivinen elämänasenne ei tee kenestäkään kaunista. Hyvä se on Pippalla, joka on ollut kaunis aina,
T. Ruma tervellisen ja positiivisen elämänasenteen omaava 50v.
Olet väärässä.
Jos on positiivinen elämänasenne, se näkyy kauas ja sinusta se ei tämän perusteella välity oikein millään tavalla.
Ihan ikäisensä näköinen, mutta hiukset on nuorekkaat niin hämää. Monella ei tuon ikäisenä enää ole noin paksut hiukset.
no pippalla ei ferritiinikilpparilääkitys- vaivaa, ja mieskin huomioi ja antaa lahjoja, ei sillon voi lihota.
Mummo mikä mummo. Viisikymppisenä peli on auttamatta menetetty.
Pippa Laukka on kaunis ja seksikäs nainen!
Tosi kaunis! Näyttää silmääni noin 40-vuotiaalta.
Kyllä on ihan ikäisensä näköinen mutta upealle näyttää. Eihän 50 v mikään rupsahtanut rusina vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mummo mikä mummo. Viisikymppisenä peli on auttamatta menetetty.
Mikä helvetin peli ? :D Elämää jäljellä hyvässä lykyssä toinen 50v ja peli menetetty, vai?
Jos meinaat, että ulkönäön kannalta, niin miksi 50-vuotiaan tarvitsisi näyttää miltään muulta?
Pippa on kaunis <3
Kasvoista näyttää 5-kymppiseltä, mutta kokonaisuutena nuorekas. Käsittelemättömistä kuvista ja telkkarista näkee miltä oikeasti näyttää.
Mä olen tuntenut Pippan monta vuotta (lapsen lääkäri), että kyllä mä häntä ihan ikäisenäni pidän. Toki on kaunis. Kuvissa vielä korostuu, kun kuvaus meikit, eikä kaikki juonteet näy. Iloisuus myös kaunistaa ja nuorentaa.
Olen Pippaa muutaman vuoden vanhempi, mutta hänen rinnallaan näytän teiniltä.
Eli sinäkään et näe tarpeelliseksi miesten takia tehdä mitään. Ja silti täällä alapeukutellaan viestiä, jossa sanotaan että naiset tulee toimeen paremmin sinkkuna kuin miehet. Naiset ja niiden ristiriitaisuudet.