Ei uskoisi, että Pippa Laukka on 50v!
On kyllä nuoremman näköinen täytyy sanoa.
Kommentit (43)
Kaunis on, mutta on myös 50 vuotiaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin just samaa. Tosi kaunis nainen
On kauniin ja raikkaan näköinen ikäisekseen! Tuo antaa lohtua, että vielä 50 vuotiaanakin on mahdollista olla nuorekas ja kaunis. :)
Itse kanssa hämmästyin kun luin tuon, en olisi uskonut että on 50-vuotias- luulin että on jotain juuri ehkä 40-vuotias.
Elää terveellisesti ja positiivinen elämänasenne sen tekevöt. Hyvä Pippa :)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, mutta on myös 50 vuotiaan näköinen.
Niin, kyllä sen paljaista mummolerputinkäsistä ja kropasta näkee, muttei naamasta niinkään.
Varsinkin tuo kuva, jossa on pitkä valkoinen takki ja kengät ja ponnari. Ihan tosi paljon nuoremman näköinen!
Kateelliset kulahtaneet mammat huutelee että Pippa näyttää ikäiselleen
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa hämmästyin kun luin tuon, en olisi uskonut että on 50-vuotias- luulin että on jotain juuri ehkä 40-vuotias.
Elää terveellisesti ja positiivinen elämänasenne sen tekevöt. Hyvä Pippa :)
Terveellinen ja positiivinen elämänasenne ei tee kenestäkään kaunista. Hyvä se on Pippalla, joka on ollut kaunis aina,
T. Ruma tervellisen ja positiivisen elämänasenteen omaava 50v.
Olemus on nuoremman, mutta kyllähän iho paljastaa oikean iän.
Kaunistunut vaan noista nuorempana otetuista kuvista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vois palstamammat ottaa mallia 👍
En ole ees 20v vielä, mutta miksi ja ketä varten esim. mun pitäisi 50-vuotiaana olla ikästäni nuoremman näkönen? Miksi en saa olla juuri sen näköinen kun olen?
Olis vielä paremman näköinen, jos jättäisi irtoripset pois ja muutenkin meikki luonnollisemmaksi.Raskas meikki vanhentaa ikääntyvää.
Ihan on ikäisensä näköinen. Kuten minäkin, jolta kysyttiin eilen paperit, kun ostin ruokalastin mukana 2 olutta. Olen 44-vuotias. Ihan käsittämätöntä.
Ennemmin haluaisin olla kaunis ikäisekseni kuin nuoren/teinin näköinen. Kummia tavoitteita joillain naisilla...
Ei mulla ole kasvoissa tuollaisia ryppyjä kuin pipalla. Eli niistä näkee iän. Mutta kroppa on upea ja hiukset - valtavat silmät! T. N43
Meikki, meikki ja meikki. Katsokaa hänen instastoryja joissa esiintyy ilman meikkiä, on ikäisensä näköinen. Enkä sano tätä pahalla, on sievä nainen mutta ikä kyllä näkyy.
Ihmettelin just samaa. Tosi kaunis nainen