Millaista on pussailla ja olla lähekkäin naisen kanssa?
En ole koskaan päässyt tuota kokemaan. Voisiko joku ihan raatorehellisesti kertoa, että mistä olen jäänyt paitsi?
M24
Kommentit (11)
No aika tylsäähän se pidemmän päälle on.
Onhan se mukavaa puuhaa! Toki alkuhuuman jälkeen pidemmät sessiot harvenee. Ja älähän hätäile 24v poikonen ehdit kyllä.
Se on aivan ihanaa silloin kun on oikein tykästynyt/rakastunut toiseen <3 Läheisyys ja hellyys on ihania asioita ja jos se vielä johtaa rakasteluun, mikäs sen ihanampaa. Ja silloin seksikin on sitä parempaa eli ei pelkkää naimista vaan Rakastelua :) Toivon että ap saat vielä joskus kaiken tämän kokea, tsemppiä !
No ensinnäkin se on sellaista, että nainen ihmettelee että miksi nuolet kuin koira, etkö osaa suudella? Sitten saattaa alkaa opettamaan ja siinä vaan nolona poikana yrittää opetella. Seuraavaksi nainen ihmettelee, että miksi sun sydän hakkaa kuin pienellä oravalla ja täriset, oletko hermostunut? Kaikenkaikkiaan erittäin romanttista ja miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukavaa puuhaa! Toki alkuhuuman jälkeen pidemmät sessiot harvenee. Ja älähän hätäile 24v poikonen ehdit kyllä.
Pahinta mitä voi toisella sanoa. Pian hän on 40v ja ihmettelee yhä samaa asiaa. Koska "ei kiire, ehdit kyllä". Elämä on kuules aikamoisen lyhyt loppupeleissä ja vuodet vierähtää nopeaa.
Kaikki ei tuota osaa tai pysty tuohon. Siis että se on hyvin vaikeaa, hellyys ja etenkin ilman seksiä. Moni nainenhan on ihan liekeissä suudelmissta ja varmasti mieskin kun tunteet on todelliset. Pussailusta ja suukottelusta pitäisi puhua paljon enemmän kuin varsinaisista petipuuhista. Eikä se viimekädessä ole tekniikkaa vaan tunnetta. Ihan sama kuin seksissä, jos tunne puuttuu olo jää valjuksi, tyhjäksi.
Ei niin, suomalaiset kasvatettaisiin muutenkaan koskettamaan hellästi. Naisetkin kasvatetaan koviksi, tai kasvavat, kun päättelevät että kaikenlainen pehmeys on naurettavaa tässä ajassa. Ja sama ollut sukupolvia.
Itse odotan vielä sitä suhdetta, missä suukottelulla ja pussailulla olisi ihan merkittävä osuus keskinäisessä kemiassa.
Kun tunnelma kohoaa, siinä tuppaa muna kovettumaan ja alushousut kastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tuota osaa tai pysty tuohon. Siis että se on hyvin vaikeaa, hellyys ja etenkin ilman seksiä. Moni nainenhan on ihan liekeissä suudelmissta ja varmasti mieskin kun tunteet on todelliset. Pussailusta ja suukottelusta pitäisi puhua paljon enemmän kuin varsinaisista petipuuhista. Eikä se viimekädessä ole tekniikkaa vaan tunnetta. Ihan sama kuin seksissä, jos tunne puuttuu olo jää valjuksi, tyhjäksi.
Ei niin, suomalaiset kasvatettaisiin muutenkaan koskettamaan hellästi. Naisetkin kasvatetaan koviksi, tai kasvavat, kun päättelevät että kaikenlainen pehmeys on naurettavaa tässä ajassa. Ja sama ollut sukupolvia.
Itse odotan vielä sitä suhdetta, missä suukottelulla ja pussailulla olisi ihan merkittävä osuus keskinäisessä kemiassa.
Mulla on ollut kaksikin tuollaista suhdetta ja muutamassa vuodessa niissä on seksi hävinnyt melkein kokonaan. Olen tykännyt herkistä miehistä ja nyt näiden kahden pieleen menneen suhteen myötä alkanut miettiä, että ehkä nuo suukottelijamiehet hakee jotain epäseksuaalista äitihahmoa elämänsä. Mutta ei se pelkkä läheisyys ilman seksiä mulle riitä.
Ihanaa se on, voisin tehdä sitä vaimon kanssa ties kuinka usein. :)
M32
Vierailija kirjoitti:
Ne kovatkin naiset ovat hyvin helliä ja rakastavia rakastamalleen ihmiselle.
Ei herkkyyttä voi näyttää ilman mitään suojausta, koska tässä ajassa kimppuun hyökätään pienimmästäkin syystä tai jopa ilman syytä.
Oma mies on tyytyväinen ja rakastettu kyllä, ja saa olla mies. En sorra, en puutu. Luotan arvostelukykyyn.
Odotan vastineeksi häneltä että saan itsekin olla ja toimia kuten parhaaksi katson, ja suhteemme toimii koska näin tapahtuu.
- Kova nainen
Et sinä sitä oikeasti, palavasti kaipaa, kun et ole sellaiseen tilanteeseen hakeutunut edes nuorena.
Anna olla.