"Vahingosssa" väärään reikään työntäminen ja ihmettely, kun nainen raivostuu
Uskokaa nyt, että ette saa naista myötämieliseksi anaaliseksiin tunkemalla mulkkuanne täydellä voimalla muka vahingossa peppureikään.
Kommentit (15)
Ei kai kukaan äijä noin hölmö ole.
Kyllä ne reiät on niin lähellä toisiaan ettei ole ihme, jos välillä eksyy väärälle sisäänkäynnille. Mutta ei kai kukaan niin urpo ole, että tunkee ylipäätään mitään väkisin minnekään?
Saa olla aika ohut vehje jos ihan huomaamatta vahingossa sujahtaa sille puolelle.
Kyllä näitä kuulee yllättävän usein, että survastaan voimalla väärään. Varmaan aitoja vahinkoja suurin osa, oon itsekin onnistunut omaan peppuuni tökkäämään mieheni kalun vahingossa.
Mut on niitä "vahinkojakin", oon kuullut monta tarinaa tyttökavereilta. Yleensä tilanteeseen liittyy alkoholi ja yhden yön juttu. Kaverilla oli tälläinen baaripoka mukana ja se yritti kaksi kertaa samaa, nimenomaan "vahingossa" ja siihen loppu hommat.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aika ohut vehje jos ihan huomaamatta vahingossa sujahtaa sille puolelle.
No eihän se pitkälle lussahda kertatyönnöllä, mutta kun liukkaan kullin tarpeeksi voimalla työnnät anukseen kun nainen on peppu pystyssä niin se sattuu pirusti ja revittää alkureikää. Saathan sä pilluunkin työnnyttyä vaikka se ois rutikuiva, ja se vasta sattuukin.
Tolkullinen muheltaja kirjoitti:
Mä nylpytän vahingossa vaimoa 10 min suoleen jonne myös laukean. Lopuksi vielä imetän k ullin puhtaaksi ja laukean vaimon kurkkuun.
Ja ilmeisesti vaimo tykkää?
Minäkin tykkään välillä tuollaisesta, mutta AP ei ilmeisesti tykkää vaan joutuu r* iskatuksi.
Miksi AP olet noin tollon äijän kanssa joka ei välitä susta p askaakaan?
Miten sen voi vahingossa tuikkasta sinne? Sehän vaatii paljon lämmittelyä ja hidasta etenemistä, että sen saa edes sisään. Mun poikaystävä on välillä alkanut pökkimään väärään kohtaan ja sitten vaan sanon, että väärä reikä ja ohjaan oikeaan kohtaan. :D Onhan ne todella lähellä toisiaan. Mutta reiästä erehtymisen tajuaa, kun penis ei mene sisään helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee välillä survaistua vaimoa ikään kuin lennosta kakkoseen. Jos tuhahtaa tai motkottaa, niin painan hetken päätä tyynyä vasten.
Et ilmeisesti tajua että kohdistat väkivaltaa vaimoosi. Toivottavasti joskus tajuaa tehdä ilmoituksen. Vaikka en oikeastaan edes usko että sulla ketään on
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi vahingossa tuikkasta sinne? Sehän vaatii paljon lämmittelyä ja hidasta etenemistä, että sen saa edes sisään. Mun poikaystävä on välillä alkanut pökkimään väärään kohtaan ja sitten vaan sanon, että väärä reikä ja ohjaan oikeaan kohtaan. :D Onhan ne todella lähellä toisiaan. Mutta reiästä erehtymisen tajuaa, kun penis ei mene sisään helpolla.
Tämä juuri. Ei ainakaan minun miehen kalu ihan vahingossa sinne mene. Vaikka sormella rentouttaa ihan rauhassakin, niin silti ei ihan vahingossa sisään mene. Ja kun meneekin, niin hetken saa olla ihan vaan paikallaan ja siitä pikkuhiljaa ihan sentti kerrallaan edestakas. Toki olen pienikokoinenkin, vaan 155/50 ja ukko iso jokapuolelta.
Minulle yhdenyönjuttu teki aikoinaan noin ja ihmetteli kovin, kun kiroilin ja huusin että nousee pois päältäni heti. Hämmästeli mulkku pystyssä kun käskin pukea ja häipyä, että mistä sä nyt suutuit? Perseestä valui vähän verta ja pelkäsin, että sieltä että revennyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pimpan liukastama eikä kovin iso, saattaa hyvinkin luiskahtaa sisään kun nainen ei osaa varautua eikä jännittää.
Totta kai se uppoaa jos ei ole jättimäinen ja käyttää reilusti voimaa. Onko raiskaus tuttu käsite, ei siinäkään naista lämppäillä pitkään, vaan survastaan suoraan sisään. Voi tulla repeämiä ja verta.
Huh... mulle kävi kerran niin että mies vahingossa survaisi sinne ( tiiän että oli vahinko, meillä kyllä anaaliseksiä joskus on lämmittelyjen kanssa) ja aika voimalla. Se kävi niin kipeää että aloin vain itkeä ja vertakin tuli . Ei jotenkin humalassa pimeässä ja kännissä huomannut ja näin vain kävi. Eihän se pitkälle edes mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Ei ainakaan minun miehen kalu ihan vahingossa sinne mene. Vaikka sormella rentouttaa ihan rauhassakin, niin silti ei ihan vahingossa sisään mene. Ja kun meneekin, niin hetken saa olla ihan vaan paikallaan ja siitä pikkuhiljaa ihan sentti kerrallaan edestakas. Toki olen pienikokoinenkin, vaan 155/50 ja ukko iso jokapuolelta.
En tiedä liittyykö ruumiinkokokaan asiaan, pyllyreikä on useimmilla ihmisillä sen verran tiukka ettei sinne niin vaan mitään sisään laiteta.
Minä en ole pienikokoinen (175/58) eikä peppuuni kyllä mene vahingossa yhtään mitään.:D
Liukkaria ja venyttelyä joko sormin tai tapein tarvii, jos sinne sisään haluaa ilman väkivaltaista runnomista ja järkyttävää kipua päästä.
Mä nylpytän vahingossa vaimoa 10 min suoleen jonne myös laukean. Lopuksi vielä imetän k ullin puhtaaksi ja laukean vaimon kurkkuun.