Whatsappin viestinäkymästä, kaivataan kokemuksia eri puhelimista!
Onko olemassa puhelinta, joka ei näyttäisi viestejä aloitusnäytössä?
Mietin tässä, että huijaakohan mieheni kun väittää ettei sen puhelimessa näy saapuneet viestit aloitusnäytössä... Olen aina luullut sen olevan asetuksista kiinni, mutta mies väittää sen johtuvan puhelimestaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vanha Android. En saa näkymään vaikka yrittäisin, ominaisuutta ei tueta tässä versiossa käyttöjärjestelmää enää. Harmittaa, koska osa varmasti luulee, ettei kiinnosta kun en huomaa ja lue viestejä moneen tuntiin tai jopa päivään.
Onko se sitten liikaa vaadittu ottaa tarkistaminen säännölliseksi osaksi rutiineja?
Mitenkäs jos sun puoliso tarkastais sun puhelimen säännöllisin ajoin vaikka silleen yllärinä ettet osais valmistautua ja kieltäytyä et saa. Kaikki kavereiden viestit saa lukea koska voi olla joku väärällä nimellä tallennettu puhelimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vanha Android. En saa näkymään vaikka yrittäisin, ominaisuutta ei tueta tässä versiossa käyttöjärjestelmää enää. Harmittaa, koska osa varmasti luulee, ettei kiinnosta kun en huomaa ja lue viestejä moneen tuntiin tai jopa päivään.
Onko se sitten liikaa vaadittu ottaa tarkistaminen säännölliseksi osaksi rutiineja?
Mitenkäs jos sun puoliso tarkastais sun puhelimen säännöllisin ajoin vaikka silleen yllärinä ettet osais valmistautua ja kieltäytyä et saa. Kaikki kavereiden viestit saa lukea koska voi olla joku väärällä nimellä tallennettu puhelimeen
Tossa tarkoitettiin OMAN puhelimen tarkistamista säännöllisesti. Sitten ei harmittaisi kun ne viestit on menneet "ohi" päiviä sitten.
Mulla toi on ollut kiinni myös puhelimen teemasta, eli mikä taustakuva ja "ulkoasu". En ole onnistunut asetuksista vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toi on ollut kiinni myös puhelimen teemasta, eli mikä taustakuva ja "ulkoasu". En ole onnistunut asetuksista vaihtamaan.
Mulla se löytyy asetuksissa kohdassa tietosuoja -> lukitusnäyttö. Vaihtoehdot: "Näytä ilmoitusten koko sisältö", "Näytä arkaluontoinen sisältö, jos lukitus avattu" ja "Älä näytä ilmoituksia lainkaan".
No siis mitäh... kuka haluaa että ne viestit tulee näkyviin aloitusnäyttöön? En minä ainakaan. Mun pitää erikseen klikata auki appi ja viestiketju, en ne viestit tuu mulla esiin muuten.
En muista oliko toi oletusasetuksena noin vai olenko itse ne noin laittanut.
Ja nyt kun nopeesti muistelen kavereiden ja siskon puhelinta niin ei tuu mieleen että kellään tulisi viestit suoraan näyttöön. Toki se on mahdollista valita asetuksista, mutta ei kovin moni niin tee.
Älä sano että epäilet miestäs epärehelliseksi sen takia. Äläkä katso miehen puhelinta, se ei oo tervettä.