Mentholin tilalle
No niin tilannehan on se että menthol tupakan myynti loppuu ja jos sitä nyt joskus jouluna ja juhannuksena haluaisi kessutella nii mitä tilalle? Mikä ois mahdollisimman mieto sininen korvaaja? Onko L&M silveriä vielä olemassa, sen luin olevan aika mietoa?
Kommentit (23)
Siis mitä hittoa? Miksi pitää tähän vastata jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? Ei mene jakeluun..
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa? Miksi pitää tähän vastata jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? Ei mene jakeluun..
Miksi itse? Et vastannut AP:n kysymykseen ;D
Valkonen mallu. Onkohan sitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi vastaisin omaan kysymykseeni.. ihme palsta tämä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi vastaisin omaan kysymykseeni.. ihme palsta tämä..
Palstalle tullaan omalla vastuulla😄
Noin harvoin kun polttaa, niin eiköhän se ole ihan sama, mikä siinä huulien välissä käryää....
Sähkötupakka, niitä kai saa vielä mentholilla.
Vieläkö R-kioskeilla saa myydä niitä purupusseihin laitettavia makuliuskoja? Saisi vaikka sinisestä topasta mentholin makuista. Toppaa voi koittaa maustaa itsekin, en vain tiedä kuinka myrkyllistä on polttaa eteerisiä öljyjä. Mausteilla saa vähän miedompaa makua, kokeile vaikka minttua, vaniljaa, kardemummaa.
Jotkut vaihtanevat sähkötupakkaan. Makuvaihtoehtoja on vaahtokarkista maksapihviin. Vai joko nämäkin kiellettiin?
Itse poltan (vielä ensi viikon) vaalean vihreää, jossa nikotiinia on huomattavasti vähemmän kuin muissa askeissa. En halua nostaa nikotiinimäärää vaihtamalla siniseen, sillä silloin tupakkaakin tekee useammin mieli, kun aineeseen tulee vahvempi riippuvuus. Nykyisellään aski kestää noin viikon ja toisinaan meni viikkoja kokonaan ilmankin. Minulle mentholin maku ei siis ollut se juttu vaan nikotiinin vähäisempi määrä.
Ei menthol-tupakassa ole automaattisesti vähemmän nikotiiniä.
Niitäkin on miedompia ja vahvempia kuten normaali laatuisissa.
Poltat punaista mutta laitat mynthonin suuhun.
Itse siirryin punaiseen malluun. Kun on nyt tottunut siihen niin kyllä on hyvää!
Zonnic mint 4mg, itse siirryin siihen ja toimii, ei tee lainkaan mieli tupakkaa ja nyt ymmärrän tupakoimattomien valitukset siitä että tupakka haisee.
Vierailija kirjoitti:
Valkonen mallu. Onkohan sitä vielä?
On kyllä valkoista mallua. Maxi aski 10 e
Piipputupakka Backwoods on mentholinen, sitä sekoittamalla 1/3normipuruun on aika ok suhde. Myöskin vihreät Al Capone sikarit mentholisia edelleen👍
Piipputupakka Backwoods on mentholinen, sitä sekoittamalla 1/3normipuruun on aika ok suhde. Myöskin vihreät Al Capone sikarit mentholisia edelleen👍
Menthol-tupakan tilalle voi kokeilla ultralight-savukkeita kuten Belmont hopea, Kent hopea ja uutuutta Pall Mallin hopea. Mm. R-Kioskilla myydään Aromit.-makutippoja, niitä kun tipauttaa pisaran suodattimeen niin tulee ihan vihreen tupakan makusta. Pullosta riittää useaan kartonkiin.
Huom! Marlboron valkovihreää myydään taas, tosin ilman mentholin makua, tämä sopii hyvin myös maustettavaksi.
Jos ultralightit ei nappaa, niin voi kokeilla lights savukkeita, kuten Marlboron valkoinen, Belmontin sininen tai esim. Kentin (ent. Barclay) ruskeaa.
Unohda koko juttu!
Miksi yleensä pitää noinkin hölmöä kysyä?