Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelli Matula

Vierailija
16.05.2020 |

Onpa vanhan näköinen 95 syntynyt.. Onko vanhentava meikki vai miks näyttää niin paljo vanhemmalta Joonas Nordman showssa

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimäinen asu ja tunkkainen meikki sen tekevät.

Vierailija
2/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää mutta sekös mammoja harmittaa joten tehdäänpä tällainen haukkumislanka jotta tuntuu itseästä vähän paremmalta kun sieltä peilistä näkyy suohirviö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta kuunneltavaa tämä haastattelu.

Vierailija
4/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellillä on kyllä mahtava reisisaapastyyli, sopii noihin upeisiin resiin. Kukonaskelminari ja musta poolo , classic chic. Musiikki on sitä samaa mitäänsanomattomuutta kuin kaikilla noilla nuorilla popparimimmeillä, mutta on hottis. Keskustelukumppanina puheenaiheet vois jäädä aika vähiin jos livettäis neidin navan ympäristön ulkopuolelle.

Vierailija
5/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä feminismiä. Miehet luo ulkonäköpaineet, eiku ai nii eiku miten se oli. Vai olisko sittenkin naiset itse jotka jatkuvasti rätnää toistensa ulkonäköä...

Vierailija
6/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki liian tunkkainen.

Vierailija
7/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä tässä tätä samaa " Lapseni kysyi tänään minulta mitä luulen, miksi joillain on tarpeen aina esittää nettikeskusteluissa tosi negatiivisia kommentteja ja miksei vain voi olla hiljaa jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? mitä ap. toivot, että vastaisin hänelle?"

Vierailija
8/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nellillä on kyllä mahtava reisisaapastyyli, sopii noihin upeisiin resiin. Kukonaskelminari ja musta poolo , classic chic. Musiikki on sitä samaa mitäänsanomattomuutta kuin kaikilla noilla nuorilla popparimimmeillä, mutta on hottis. Keskustelukumppanina puheenaiheet vois jäädä aika vähiin jos livettäis neidin navan ympäristön ulkopuolelle.

Niin koska sinähän annatkin itsestäsi todellisen älykön kuvan... :D

Vierailija
9/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuumimmista.

Vierailija
10/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sitä feminismiä. Miehet luo ulkonäköpaineet, eiku ai nii eiku miten se oli. Vai olisko sittenkin naiset itse jotka jatkuvasti rätnää toistensa ulkonäköä...

Miehet haukkuvat kaikki naiset, jotka eivät ole heidän mielestään kauniita. Naiset taas haukkuvat kauniit naiset. Samoin miehet haukkuvat komeita miehiä ja naiset rumia miehiä :D

Vierailija
11/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää mutta sekös mammoja harmittaa joten tehdäänpä tällainen haukkumislanka jotta tuntuu itseästä vähän paremmalta kun sieltä peilistä näkyy suohirviö.

Tämähän se. Sara Sieppikin kertoi Iltalehdessä että pahimmat vainoajat ja huo**ttelijat on keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
12/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse olen mummeli ja minun mielestäni oli tosi kiva ja sanavalmis nuori nainen. Kasvoistaan älykkään näköinen.

Itselläni on saman ikäinen tytär, ihan ulkoisesti samaa ikäluokkaa, kasvoissa jännä aavistus aikuisuudesta.

Itse asiassa, näin jotain kemiaa tämän vieraan ja nordmanin välillä....

Vierailija
13/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Matula on aina tuonut mieleeni panonuken.

Vierailija
14/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Johtuu varmaan siitä, että joka ikisessä valokuvassa on monttu auki ja silmät töllöllään kuin pumpattavalla barbaralla.

Vierailija
15/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

N19

Vierailija
16/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä tässä tätä samaa " Lapseni kysyi tänään minulta mitä luulen, miksi joillain on tarpeen aina esittää nettikeskusteluissa tosi negatiivisia kommentteja ja miksei vain voi olla hiljaa jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? mitä ap. toivot, että vastaisin hänelle?"

Sitten voisi olla aika hiljaista keskustelupalstoilla

Vierailija
17/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketkä niitä naisten ulkonäköpaineita taas loikaan? 

Vierailija
18/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voisi olla aika hiljaista keskustelupalstoilla

Monellehan tuo on jotain oman egon pönkitystä kai.

Harva itseensä/ elämäänsä tyytyväinen ihminen kokee tarpeelliseksi haukkua jotain julkisuudessa olevaa tyyppiä. Mutta kautta aikain näitä tietysti on riittänyt.

Vierailija
19/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli on tosi nätti, mutta nyt oli oudot meikit, melkeinpä pelottavat.

Vierailija
20/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisen Josef Matulan tytär.