Unissakävelyni ja naapurin väärinkäsitys, mies laittoi minut pyynnöstäni käsiraudalla sängynpäätyyn
Eli siis, vaeltelen unissani rappuun ja olen pari kertaa lyönyt pääni portaikkoon. Vielä mitään vakavaa ei ole sattunut, mutta pyysin nyt miestä laittamaan minut toisesta kädestäni sängynpäätyyn kiinni. Mies itse joutui hoitamaan yöllä töitänsä muualla, mihin meni n. 5-6 tuntia. Käsiraudat olivat sellaiset, että ne sai nappia painamalla auki.
Olin kuitenkin jostain syystä huutanut unissani ja naapuri oli soittanut poliisit. Heräsin erittäin hämmentyneenä ja poliisitkin yrittivät sovitella avainta rautoihin kunnes sanoin että ne saa auki ihan napista.
Voiko minulle/naapurille/miehelle tulla tästä mitään seuraamuksia? Poliiseilta en saanut kysyttyä kun lähtivät turhautuneina pois vastaamatta mihinkään kysymyksiin.
Kommentit (10)
Eikö teidän ovea saa jotenkin lapsilukkoon? Unissaan korkeammat älytoiminnot ei onnistu, joten tuskin saisit ovea kovin helposti auki.
Meidän 10 v. lapsi meni viime kesänä unissaan ulos peittonsa kanssa. Heräsi onneksi siellä melkein heti ja pimpotteli ovella, mutta kyllä minua hirvitti ajatus siitä, että hän olisi lähtenyt jonnekin metsään unikävelemään, joten nyt on ovi aina takalukossa öisin. Yleensä hän vain vaeltelee ympäriinsä kodissa ja me ohjataan takaisin sänkyyn nukkumaan.
Unissakävelijöille yleensä riittää kun laittaa tuolin tai muun esteen oven eteen. Unessa järki ei riitä edes sen siirtämiseen, korkeintaan muuttuu joksikin muuksi aivoissa.
Itsekin kävelen unissani, otin imurin esiin mutta unessa en onneksi osannut laittaa johtoa seinään.
Aikuisilla unissakävely on seurausta stressistä ja sinun kannattaisi alkaa hoitaa sitä eikä unissakävelyä käsirautojen avulla.
Oli poliiseilla taas kestämistä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Porvoolainenhan tämä, mutta minä olet usein pyrkinyt unissani ties mihin. Yleensä onneksi vain vessaan, mutta myös rappukäytävään. Koska nukun alasti, vaimo laittaa ovenkahvaan lankalukon, jos dokaan kotona. Kun ovi ei aukeakaan, havahdun ja ymmärrän mennä takaisin sänkyyn.
Kerran kaverilla toisessa kaupungissa yöpyessäni menin rapppukäytävään ja ulos asti, ennen kuin heräsin. Siellä sitten kalsareissani pakkasessa pohdin, miten pääsen takaisin sisälle. Meni aika pitkään, ennen kuin sattumuksen osasi ottaa huumorilla.
Kyllä hävettää kirjoitti:
Porvoolainenhan tämä, mutta minä olet usein pyrkinyt unissani ties mihin. Yleensä onneksi vain vessaan, mutta myös rappukäytävään. Koska nukun alasti, vaimo laittaa ovenkahvaan lankalukon, jos dokaan kotona. Kun ovi ei aukeakaan, havahdun ja ymmärrän mennä takaisin sänkyyn.
Kerran kaverilla toisessa kaupungissa yöpyessäni menin rapppukäytävään ja ulos asti, ennen kuin heräsin. Siellä sitten kalsareissani pakkasessa pohdin, miten pääsen takaisin sisälle. Meni aika pitkään, ennen kuin sattumuksen osasi ottaa huumorilla.
Voi apua :D kuulostaa huvittavalta ja niin tyypilliseltä. Mun äiti on tuollainen ja vaikka mistä sitä on saanut pelastaa kun hortoilee unissaan. Monet naurut niistä on saanut, vaikka ei se tietenkään silloin hauskaa ole, kun tilanne on päällä.
Tuskin.