Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uskollinen ja kunnollinen nainen nykypäivänä?

Vierailija
16.05.2020 |

Siveä kunnollinen nainen olisi hakusessa.

M31

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä ne parit tulee löytää. Halvat pyörivät baareissa, Tinderistä puhumattakaan. Tinderiläiset ovat kuin maksullisia.

Vierailija
2/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kirkkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä ne parit tulee löytää. Halvat pyörivät baareissa, Tinderistä puhumattakaan. Tinderiläiset ovat kuin maksullisia.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista

Vierailija
4/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen, enkä löydä ketään.

Vierailija
5/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti halua sellaista.

Vierailija
6/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siveää ja kunnollista hakevat kuitenkin etsiskelevät instabeibeä, joka on kunnollinen ja siveä vielä lisäksi. Ne tavallisen näköiset naaraspuoliset eivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
7/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee kirkkoon.

Ei uskovainen ole automaattisesti sen siveellisempi ja kunnollisempi kuin kukaan muukaan. Tosin ei kirkossa käynti takaa että olis uskossa. Ja jos on ns.tiukan linjan uskova, tuskin tahtoo ei uskovaa-kumppania.

Vierailija
8/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä

Vierailija
9/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mistään. Kaikki pelaa jotain sairaita pelejään ja pyörittävät useaa miestä. Kannattaa totuttaa oma pää siihen ajatukseen että ei välttämättä koskaan tule saamaan naista ja niitä normaaleja perhejuttuja mitä elokuvissa näkee. On armeliaampaa itselle loppupeleissä kuin valheellisissa haaveissa eläminen.

Nythän oli se tutkimus että naiset eivät enää edes halua miestä ja seksiä välttämättä. Tilalle on tullut some, ystävät ja herkuttelu.

Vierailija
10/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista

Hah, mikä kommentti.

Vierailija
11/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjältä

Eipäs ku Puolasta.

Vierailija
12/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne on löytyneet ennen? Voi hyvänen aika sentään!?! Miten tämä kumppanin etsintä on niin vaikeeta tänä päivänä? Onko listat liian vaativia? Onko ylitarjontaa? Eikö mikään kelpaa? Eikö mikään riitä?

Ja sitten ollaan yksin.

Vierailija
13/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet itse uskollinen ja kunnollinen mies?

Sellaisia ei taida enää paljoa olla.

Vierailija
14/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. En käy koskaan baareissa tai missään tilaisuuksissa, olen kotona aina kun mahdollista. Tykkään siivota ja laittaa ruokaa. Seksikumppaneita pyöreä nolla. En ole koskaan maistanut edes alkoholia tai tupakkaa.

Olenko tarpeeksi siveä?

Vierailija
15/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet itse uskollinen ja kunnollinen mies?

Sellaisia ei taida enää paljoa olla.

Naisethan ne niitä muottiinsa mahtuvia miehiä etsivät. Miehille kelpaa lyhyemmältäkin listalta poimitut, kuten aloittaja tarkoittaa. Uskollinen ja kunnollinen.

Vierailija
16/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörähtävät ja epäluotettavat peukutuksineen todistavat olemassaolonsa.

Vierailija
17/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen Tinderissä, koska tällä hetkellä ei voi ketään tavata missään muuallakaan

Vierailija
18/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee kirkkoon.

Tuo olisi ihan hyvä neuvo, jos johtaisi arvomaailman muutokseen, mutta pahoin pelkään. Aloittaja Reiska 50v. joka juossut baareissa ja pelannut pleikkaa viimeiset... no, onhan tässä vuosia vierähtänyt. Mutta, nyt ois kiva perustaa perhe sen 20v. huippumallin kanssa, joka on totta kai neitsyt eikä missään nimessä käy viihteellä... tai ylipäätään missään, missä voisi edes teoreettisesti törmätä muihin miehiin. Suominaiset vain liian vaativia ja rappiollisia, pakko mennä löytämään "rakkaus" [kehitysmaa tähän] jossa naiset ovat sentään vielä naisia.

Ei kiitos.

Vierailija
19/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vanhainkodista, enkä ole varma siitäkään.

Vierailija
20/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mistään. Kaikki pelaa jotain sairaita pelejään ja pyörittävät useaa miestä. Kannattaa totuttaa oma pää siihen ajatukseen että ei välttämättä koskaan tule saamaan naista ja niitä normaaleja perhejuttuja mitä elokuvissa näkee. On armeliaampaa itselle loppupeleissä kuin valheellisissa haaveissa eläminen.

Nythän oli se tutkimus että naiset eivät enää edes halua miestä ja seksiä välttämättä. Tilalle on tullut some, ystävät ja herkuttelu.

Väärin. Kaikki ei pelaa pelejä. Minä olen kunnollinen nainen. En treffaillu, kun yhtä kerrallaan. Tutustuin kirjotellenkin vain yhteen kerralla. En juo, en polta. Olen uskollinen. En harrasta yhden yön suhteita. Olen perhekeskeinen. Pidän itsestäni huolta kaikella tavalla.Elän omillani. L Muutama kuukausi sitten löysin mukavan miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän