Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uskollinen ja kunnollinen nainen nykypäivänä?

Vierailija
16.05.2020 |

Siveä kunnollinen nainen olisi hakusessa.

M31

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä ne parit tulee löytää. Halvat pyörivät baareissa, Tinderistä puhumattakaan. Tinderiläiset ovat kuin maksullisia.

Olen aina ihmetellyt tätä työ kohtaa, että minkälaisia työpaikkoja teillä on? Mun työpaikoissa on aina ollut hyvin vähän sinkkuja tai ne on aivan eri ikäisiä muutoinkin.

M37

Vierailija
42/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on komea niin löydät helposti. Muuten et

Tiukkaa voi silti tehdä, jos sattuu olemaan erakkoluonne, ellet sitten tarkoita komealla jotain miesmallia.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet mitään kunnnollista naista halua kuin korkeintaan teoriassa.

Olen ihan hyvännäköinen, urheilullinen, kouluja käynyt kolmekymppinen. En viihdy baareissa enkä tyttöjenilloissa, olen koti-ihminen, tykkään laittaa ruokaa ja joskus leipoa.

Tapasin ihan tavallisen, kolmekymppisen eronneen miehen. Tämäkin tyyppi lähti jonkun noin 22v tatuoidun instaheruttajan matkaan jonka juttujen taso oli luokkaa "hihi, mä nyt tässä vihdoin opettelen juomaan punkkua". (Joo, vähän stalkkasin uteliaisuuttani).

Vierailija
44/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi , missä oot? kirjoitti:

Mä olen, enkä löydä ketään.

Täällä on yksi nuori nainen, joka myös miettii missä on vapaat kunnolliset miehet!

Mihin voisin tulla löydettäväksi?

Vierailija
45/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyvännäköinen, urheilullinen, kouluja käynyt kolmekymppinen. En viihdy baareissa enkä tyttöjenilloissa, olen koti-ihminen, tykkään laittaa ruokaa ja joskus leipoa.

Tapasin ihan tavallisen, kolmekymppisen eronneen miehen. Tämäkin tyyppi lähti jonkun noin 22v tatuoidun instaheruttajan matkaan jonka juttujen taso oli luokkaa "hihi, mä nyt tässä vihdoin opettelen juomaan punkkua". (Joo, vähän stalkkasin uteliaisuuttani).

Kelpaako sulle köyhä duunarimies tai mukava mies joka on pakotettuna 9€ päivä töihin? Aivan.

Vierailija
46/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroista

Vierailija
47/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mistään. Kaikki pelaa jotain sairaita pelejään ja pyörittävät useaa miestä. Kannattaa totuttaa oma pää siihen ajatukseen että ei välttämättä koskaan tule saamaan naista ja niitä normaaleja perhejuttuja mitä elokuvissa näkee. On armeliaampaa itselle loppupeleissä kuin valheellisissa haaveissa eläminen.

Nythän oli se tutkimus että naiset eivät enää edes halua miestä ja seksiä välttämättä. Tilalle on tullut some, ystävät ja herkuttelu.

Väärin. Kaikki ei pelaa pelejä. Minä olen kunnollinen nainen. En treffaillu, kun yhtä kerrallaan. Tutustuin kirjotellenkin vain yhteen kerralla. En juo, en polta. Olen uskollinen. En harrasta yhden yön suhteita. Olen perhekeskeinen. Pidän itsestäni huolta kaikella tavalla.Elän omillani. L Muutama kuukausi sitten löysin mukavan miehen.

Tällaiset naiset ovat todella harvinaisia Suomessa nykyään.

M/40

Vierailija
48/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen rajojen ulkopuolelta. Myös maahanmuuttajanaisista monet täyttävät kriteerisi. Suomalaisista naisista puolet on pettänyt parisuhteessaan, joten riskiä ei kannata ottaa. Ikävä asia, mutta fakta.

Puolet? Todella kova luku. Pistää miettimään.

Miehillä luku on korkeampi. Että juu, pistää kyllä miettimään, kannattaako sekaantua suomalaiseen mieheen.

Vierailija
49/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kovin tavalliselta taas kuulosta. Pikemminkin sellaiselta jolla on vientiä joka suuntaan.

Vierailija
50/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle köyhä duunarimies tai mukava mies joka on pakotettuna 9€ päivä töihin? Aivan.

Voisi kelvatakin. Ei ole koulutuksella niin väliä, eikä oikeastaan työlläkään, itsekään en ole mikään uratykki. Alkon kanssa läträäminen on ehdoton ei, ja epäluotettavaa häntäheikkiä en enää ala katselemaan.

Vierailija
51/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavollisia miehiä ei ole olemassakaan. Muistakaa tämä, heteronaiset. Älkää luottako!

Vierailija
52/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi nuori nainen, joka myös miettii missä on vapaat kunnolliset miehet!

Tarkoitit kai komeat ja jännittävät kunnolliset miehet? Tavallinen tuskin sinulle kelpaa.

Vierailija
53/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun oma asenne on tuo "olen vain tällainen roska" niin älä hämmästy jos se köyhä duunarinainenkaan ei jaksa sinua kuunnella.

Duunareita on suunnilleen kahdenlaisia: toiset arvostavat itseään ja toiset eivät. Edelliset ovat huomattavasti miellyttävämpää seuraa sukupuoleen katsomatta. Sitä se itsetunto teettää. Nähdään oma persoona muunkin kuin tilipussin tai jonkun narrimaisen markkina-arvon kautta.

Vierailija
54/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit kai komeat ja jännittävät kunnolliset miehet? Tavallinen tuskin sinulle kelpaa.

Kuule kyllä monille kelpaa ihan tavallinen mies, mutta ongelma on siinä, että eipä näitä tavismiehiäkään enää kiinnosta tosissaan sitoutua.

Vierailija
55/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on aina se ongelma, että tavallista ja kunnollista ihmistä ei oikeastaan ole. Meissä kaikissa on lukuisia omituisuuksia ja piirteitä, joita kumppanin voi olla vaikea sietää, vaikka päällisin puolin olisimme kunnollisia. Toisin sanoen ihmisen mukana tulee aina jotain itseä ärsyttävää ja ei-niin-kivoja tapoja ja piirteitä.

Jos jätetään nämä oudot yksityiskohdat pois, maailma on täynnä pääpiirteittäin kunnollisia naisia. Suurin osa tuntemistani naisista on ihan mukavia ja hyviä tyyppejä, jotka eivät petä, käyvät töissä, ovat kohteliaita ja elävät ihan tavallista elämää. Tuntemistani ihmisistä vain muutama nainen minun lisäkseni on sellaisia, joita kannattaa vältellä.

Vierailija
56/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä. En käy koskaan baareissa tai missään tilaisuuksissa, olen kotona aina kun mahdollista. Tykkään siivota ja laittaa ruokaa. Seksikumppaneita pyöreä nolla. En ole koskaan maistanut edes alkoholia tai tupakkaa.

Olenko tarpeeksi siveä?

Jep, me too!

Vierailija
57/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä monille kelpaa ihan tavallinen mies, mutta ongelma on siinä, että eipä näitä tavismiehiäkään enää kiinnosta tosissaan sitoutua.

Höpsistä pussiin

M37

Vierailija
58/58 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä tuntuu olevan hyvin vaikea löytää kunnollista ja suht normaalia naista nykyään.

Toinen M31

Tarkoittaako normaali sellaista, jolla ei ole saanut olla seksiä ennen sinua? Joka ei ainakaan ole saanut mitään mielihyvää seksistä ennen sinua? Toisaalta naisen pitäisi osata kaikki temput sängyssä ja olla nöyrästi käytettävissä silloin kuin isäntä sattuu sitä haluamaan.

Jep. Niin arvelinkin.

Mikä ihmeen vuodatus tuo nyt oli? Et tiedä minusta yhtään mitään.

M31

Olit tai et, tuollaisia miehiä on elämässä tullut vastaan.

Itse ollaan toilailtu ihan miten sattuu. Mitään sivuaskelia naisen menneisyydessä ei kuitenkaan sallita. Jokin tuossa hiertää, olisiko jokin ristiriita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan