Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä tilanne kaveriporukassa - miten tulkitset?

Vierailija
16.05.2020 |

Meitä on noin 10 hengen porukka, joka on tekemisissä harrastuksen tiimoilta. Osa meistä oli koolla ja sen päätteeksi päätettiin hakea ruoka-annokset ja syödä. Meitä oli naisia ja miehiä, ja kun siinä jonotettiin niin yllättäen eräs miehistä tokaisi että voi maksaa minun ruokani. Se oli jotenkin totaalisen kummallista ja yllättävää, ja hätäpäissäni löin jutun leikiksi enkä suostunut tarjoukseen. Mies on varattu, olen ohimennen tavannut avovaimonkin, naimisissa eivät mielestäni ole. Joka tapauksessa jäin miettimään selitystä asialle. Minulla ei ole ko. miehen kanssa mitään muuta kontaktia kuin tämä ryhmä, jossa aina nähdään porukalla. Emme ole koskaan jutelleet kahden kesken tms.

Mikä voisi saada miehen toimimaan noin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
2/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli ettei sulla ole rahaa? Jos olet vaikka lomautettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia lounaita ei ole.........

Vierailija
4/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pivvu.

Vierailija
5/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu saada äkkiä ruokaa, ettei kaikki 10 henkilöä vetelehdi kassalla maksaen vain oman ruokansa.

Vierailija
6/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit maksanut annoksen hänelle mobilepaylla, niin pääsisitte nopeammin jatkamaan pois. Näin tulkitsisin.

Vierailija
7/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja. Herrasmiehenä haluaa aina tarjota jollekin naiselle. Haluaa näyttää kaveripiirissä että on rahaa. Tottunut yleensäkin ilahduttamaan ihmisiä pienillä teoilla. Luuli että olet varaton tai sinulla näytti olevan vaikeuksia löytää lompakkoa. Kokee sinut etäisemmäksi ja haluaa parantaa välejä.

Tai sitten kiinnostunut.

Vierailija
8/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain pitää sinusta, ajattelee ettei sinulla ole liiaksi rahaa tai on ehkä jopa kuullut jostain rahavaikeuksistasi. En olisi itse ajatellut ensimmäisenä kiinnostusta seksiin tms. etenkin jos mies on varattu. 

Vierailija
9/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä, sanattomat sopimukset siitä että jokaisella on tapana hoitaa omat maksunsa koskee kaikkia ja outoa alkaa säätää omiaan selittämättä käytöstä ja mahdollisesti olettaa että siitä vielä ilahdutaan.

Vierailija
10/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahavaikeudet ei voi olla syynä, en ole lomautettu eikä mies voi mitenkään tietää rahatilanteestani mitään. Kiitos näkökulmista, ei oikein kiirehtiminenkään tunnu oikealta selitykseltä, koska seisoimme ryhmänä ikäänkuin ringissä, ja en käsitä miksi hän olisi valinnut vain minut siitä että maksanpa tuon, kun emme olleet edes vierekkäin. Siinä oli leppoisa tunnelma, juteltiin porukassa eikä kukaan ollut tuskastunut odottamaan tms. Eikä meitä siis ollut koko ryhmä paikalla vaan vain 5 henkeä. Mutta joo, eipä sitä syytä voi tietää kuin ko. henkilö itse. Ap

Vierailija
11/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa laskea limaisen lastinsa kaikkein piukeimpaan pyhimpääsi.

Vierailija
12/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttäisi, että mies tekisi noin selvän eleen - varattuna - muiden ihmisten todistaessa, mikäli ruoan ostaminen tarkoittaisi seksiehdotusta. 

Vierailija
13/13 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain näytät tai vaikutat jotenkin varattomalta? Kenties olet sanonut jotain siihen suuntaan tulkittavaa, vitsilläsi vaikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän