Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Superdry jonnemerkki?

Vierailija
16.05.2020 |

Vai voiko käyttää jos on 37vee mies?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siellä olisi ihan kivojakin vaatteita mutta kun se Superdry lukee joka vaatteessa niin isolla että pilaa sen koko vaatteen. En ole alkamassa yrityksen ilmaiseksi mainokseksi kantamalla päälläni heidän valtavaa logoaan.

Vierailija
62/88 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyylitelty logo lienee Superdryn juttu. Osta jotain muuta jos logot ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan keski-ikäisyyden ja keskiluokkaisuuden huippu kun viimeksi Jumbossa käydessäni mietin ostanko Superdryn vai Patagonian t-paidan

Vierailija
64/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet keski-ikäinen, joka pitää vielä kynsin hampain nuoruudenkuvitelmistaan kiinni, niin sitten varmaan sopii tyyliin. Jos vielä värjäät tukkaa puoliksi jollain shokkivärillä ja puoliksi mustalla tai platinablondilla nii avot.

Vierailija
65/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkuiva on kyllä tosiaan nelikymppisten merkki pääosin. Jonneilla (Veetejä kuulemma nykyään) ei taida olla varaa ja tyyliltään tosiaan nämä ovat enemmän 2000-luvun alkupuolelta muutenkin joten eivät kiinnosta noin nuoria.

Vierailija
66/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden college-paidan ja t-paidan sieltä ja olin tosi tyytyväinen laatuun (logo oli vielä suht pienellä tyylikkäästi). Sitten tapahtui jotain ilmeisesti suosion kasvaessa...koot pienenivät ja materiaalit menivät surkeammiksi sekä hinnat nousivat. Siinä vaiheessa hyppäsin pois kelkasta kun harteikkaalle miehelle ei enää tahtonut löytyä kokoja hyllystä myymälöistä ja hinnat vaan jatkoivat nousuaan.

Mitä olen kaupungilla seuraillut niin suurin käyttäjäkunta miesten takeilla vaikuttaa olevan sellainen pienikokoinen insinööri/ktm -tyylinen mies. Varmasti kokoasia vaikuttaa siihen ettei niitä juuri isojen miesten päällä näy.

Vierailija
67/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai voiko käyttää jos on 37vee mies?

Kysy Mikko Kuustoselta.

Vierailija
68/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varmaan keski-ikäisyyden ja keskiluokkaisuuden huippu kun viimeksi Jumbossa käydessäni mietin ostanko Superdryn vai Patagonian t-paidan

Minkä v@#un Patagonian?

Vierailija
69/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superdry kirjoitti:

On laadukkaita, hintavampia vaan kuin vaukka esim. Puman, eikä myöskään ole joka maekwtista saatavilla. Mun miehellä ja tyttärellä on muutamia huopareita ja on kyllä kivan nökmisiä. Harmi vaan ku ei täällä meidän kaupungissa ol missään myynñissä.

Onnittelut! Martina Aitolehti on valittu SperDry:n mainoskasvoksi Suomeen. Nyt teidät kaikki samaistetaan Martina Aitolehteen - arvostus oikein kohisee korvissa...

Martinan pikkareissa on SpermDry.

Vierailija
70/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt Kuustosella ton merkin vaatteita tv:ssä. Pelkästään sen takia en ostaisi.

Vierailija
71/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat 75-vuotiaita ja heillä on Superdryn hupparit. Näyttävät tosi söpöiltä ne päällä.

Vierailija
72/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transvestiittien suosikki?

Ainakin yhdessä ko. myymälässä oli molemmat myyjät (kolmekymppinen mies ja nainen) sen oloisia - ja todella härskisti asiakkaiden kimpussa, tekohuumorin siivittämänä. Ette uskoisi todeksi jos kertoisin, mitä kaikkea se miesmyyjä teki... VÄLTTÄKÄÄ.

Vierailija
73/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asiakas sanoi myyjälle 4 kertaa, että haluaa erittäin suuren koon. Pari viimeistä kertaa sanoi sen ystävällisesti hymyillen ja rautalangasta vääntäen - miesmyyjä riensi 4:ttä kertaa tarjoamaan erittäin pientä kokoa, voitteko kuvitella?

Pyydettyä kokoa selvästi oli, mutta myyjällä ilmeisesti oli joku pakonomainen tarve tarjota päinvastaista (voisi luulla pilaksi). Hän teki saman väritoiveen kanssa, ja toitotti että se on kyllä päinvastaista, eli tajusi mitä oli tekemässä.

Oli muutenkin erittäin tunkeileva, eikä edes suoraan sanomalla meinanut uskoa.

Älkää vaan päästäkö teinejä sellaisten kynsiin, tunkevat sovituskoppiin vaikka väkisin ja painostavat nuoren ostamaan ylihintaista. Äärimmäisen aggressiivista taktiikaa monella tapaa, esim. eivät kunnioita, jos asiakas kieltäytyy avusta astuessaan myymälään.

Vierailija
74/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asiakas sanoi myyjälle 4 kertaa, että haluaa erittäin suuren koon. Pari viimeistä kertaa sanoi sen ystävällisesti hymyillen ja rautalangasta vääntäen - miesmyyjä riensi 4:ttä kertaa tarjoamaan erittäin pientä kokoa, voitteko kuvitella?

Pyydettyä kokoa selvästi oli, mutta myyjällä ilmeisesti oli joku pakonomainen tarve tarjota päinvastaista (voisi luulla pilaksi). Hän teki saman väritoiveen kanssa, ja toitotti että se on kyllä päinvastaista, eli tajusi mitä oli tekemässä.

Oli muutenkin erittäin tunkeileva, eikä edes suoraan sanomalla meinanut uskoa.

Älkää vaan päästäkö teinejä sellaisten kynsiin, tunkevat sovituskoppiin vaikka väkisin ja painostavat nuoren ostamaan ylihintaista. Äärimmäisen aggressiivista taktiikaa monella tapaa, esim. eivät kunnioita, jos asiakas kieltäytyy avusta astuessaan myymälään.

Ehkä se transvestiitti-imago oli myyntitaktiikka. Toisaalta vaikea uskoa, että lähes keski-ikäinen mies pystyy näyttelemään sellaista. Oli sellaista palveluhalukkuuteen nasmioitua itsrkkyyttä, välillä (sovituskopissa olevat asiakkaat) jopa häirintää. Ei jättänyt osaa rauhaan edes pyynnöistä!!

Vierailija
75/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transuluola.

Vierailija
76/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transuluola.

Tiedätte kyllä, kun astutte sisään.

En kuitenkaan suosittele. Edes uteliaisuudesta.

Vierailija
77/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌈

Vierailija
78/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌈

Palvelu on niin kirjavaa, että sinulle tarjotaan anti-toivaitasi! Vain onkohan ne... trans-toiveita?

Vierailija
79/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Superdry transvestiitti-koodi, vai olikohan myymälä jossa kävin uniikki poikkeus ko. myymäläketjussa?

Vierailija
80/88 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitakin superdryn paitoja, jotka eivät logoa huuda. Ovat kyllä tosi hyvälaatuisia täytyy sanoa. Olen pessyt ja pitänyt kauan eikä ne ole kulahtaneet. Olen neljäkymppinen enkä kuvittele näyttäväni 15-vuotiaalta. Eiköhän jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi