Sopiva lahjan hinta mieheltä?
Minkä hintaisia lahjoja pyydettäne miehiltänne? Olen yleensä pyytänyt 100 e luokkaa, mutta nyt haluaisin 700 e maksavan jutun. Onko se tavalliselta paljansaajalta liikaa pyydetty? Mies itse tuntuu.kohtuu halukkaalta sen minulle ostamaan. Olisi kuitenkin vain mun käyttöön eli ei ns. Yleiseen hyvään.
Kommentit (9)
millä perusteella ansaitset lahjan? mitä kallista itse ostat miehelle?
Ei minua ainakaan kiinnosta hinta.
Jos joku haluaa ostaa minulle lahjan, niin toivoisin sen olevan jotain, mikä oikeasti tulee käyttöön. Ei mitään turhia koristeita tai Wishin euron kaulakoruja jotka jäävät kaappeihin pyörimään.
En pyydä mieheltä lahjoja, hän osaa ilman pyytämistä ostaa mieleisiä lahjoja. Hinnalla ei väliä, ilahtuisin vaikka mies olisi ostanut kirpparilta viiden euron vinyylin jonka tietää minun haluavan.
Jokainen ostakoon lahjat varansa ja halunsa mukaan, toivottavasti kuitenkin miettien saajan mieltymyksiä.
0€? Eihän se hinta nyt ole se juttu, hyvänen aika!
Ohoh.
Itse olin tosi iloinen kun mies osti mulle kaksi paria euron maksaneita sukkia.
N. 10€, suklaata <3 Ostaa lisäksi arpoja, eli kyllä se -> 30€ menee.
Pyytäisin lahjaksi jotain? Enhän minä nyt mikään holhottava teini ole, joka isiltä asioita pyytelee.
Lahjan antaja toki päättää ihan itse lahjavalintansa. Enemmän arvostan jotain huolella saajalle mietittyä lahjaa, kuin välttämättä arvokasta.
Ei lahjoja pyydetä.
Myytkö sinä seksiä ja vaadit maksun "lahjan" muodossa?
Voi luoja. Osta itse. Ja mikä on yhteiskäytössä joka on sinun käytössä?