annimari korte ja uusi asunto tulottomana? linkki
vuosi sitte nollatulot,nyt oma asunto helsingin ytimessä.
linkki https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000006508085.html
Kommentit (15)
Korte voihki viime vuonna julkisesti kovaan ääneen sitä ettei hänellä ollut varaa ostaa edes terveellistä urheilijan ruokaa. Sitten hän sai sponsoreita ja sponnseilta jotain treenivälineitäkin kotiinsa nyt keväällä, sai ison urheilija-apurahan ja nyt hän sitten osti asunnon. Joku ei ihan täsmää.
monta vuotta se itki ettei oo rahaa,mutta asusteli ties missä ulkomailla
Ei itsellänikään tällä hetkellä ole käytännössä tuloja, kun opiskelen. Ennen nykyisiä opintojani olen kuitenkin ollut kaksi vuosikymmentä kohtuullisen hyvin palkatussa asiantuntijatehtävässä ja elänyt luonteeni omaisesti nuukaillen, joten minäkin, käytännössä tuloton voisin tällä hetkellä ostaa asunnon niin halutessani.
Nuorempana olen hänet tuntenut. Ainakin silloin jutuissa oli roimasti liioittelua ihan koko ajan ja ihan kaikessa. Oli monta poikaystävä yhtä aikaa ja muutenkin elämä aina vähän extraa joka suhteessa verrattuna muihin. Näköjään meno jatkuu edelleen, vaikka ollaan aikuisia. Vähän kyllä säälittää tuollainen.
Loistava urheilija hän on. Kaikesta liioittelustaan huolimatta.
Minä arvostan hänet korkealle. Useiden vuosien sairastelusta huolimatta ei ole antanut periksi vaan toteuttaa unelmaansa ja on saavuttanut yllättävän kovan tason erittäin hankalassa lajissa.
Suurin osa ihmisistä olisi antanut periksi vuosia sitten.
Ihmetyttää nämä kanssakilpilijoiden haukkumiset (neziri ja harala) erityisesti. Ne IP:t oli kyllä helppo jäljittää...
Ei ole varaa kunnon ruokaan, mutta huulitäytteisiin ja muihin pistoksiin kyllä?
Onhan tuo älyttömän iso laina pienestä kopista Pasilasta. Aikamoinen käsirahakin sai olla, jos 360 000€ ottaa lainaa. Minä ostaisin tuolla talon Nurmijärveltä tms, mutta jokainen toki asuu kuten haluaa.
No paljonko se kämppä maksoi? En laske Pasilaa keskustaan kuuluvaksi.
Pankista saa kyllä lainaa, kunhan on hyvät ja varakkaat takaajat. Ja onhan niillä urheilijoilla yleensä palkkiorahoja liiton tilillä. Jos saa starttirahaa yli kaksi tonnia per kisa, niin ei se ole vähän. Paljonvähemmällä tässä on pärjättävä kokonainen kuukausi niin, että jemmaankin jää jotain seuraavia suurempia laskuja varten.
Nyt Korte valittaa, että asuntovelan korot ovat nousseet, niin ne ovat nousseet kaikilla muillakin asuntovelallisilla.
Kannattaisi alkaa jo suunnittelemaan urheilu-uran jälkeistä aikaa. Urheilijaksi hän on jo vanha 35-vuotias, moni jo lopettaa uransa viimeistään samanikäisenä. Montaa vuotta hänellä ei urheilijana muutenkaan enää ole jäljellä.
Osti ensiasuntonsa kerrostalosta Pasilasta upean näköalan takia keväällä 2020, ja nyt asuu jo rivitalossa? Ei vaikuta kovin järkevältä tyypiltä, vaikka kohtalainen juoksija onkin..
Ei se sitä tarkoita jos on tuloton,että on varaton. Kyllähän moni maatalousyrittäjäkin on lähes nollatuloinen ennen vuoden vaihdetta investoidaan ns. tulot jolloin päästään lähelle nolla tuloa. Investoidaan uuteen lava-autoon tai lapsille mönkijät ja tietokoneet.